امتیاز کاربران به محتوا post

 

تعمیرات کولر گازی در اصفهان

ایجاد محیط خنک و مطبوع در فصول گرم سال، موجب گردیده است تا مصرف انواع کولرهای گازی به یکی از اولویت های زندگی امروزی تبدیل شود. همچنین این وسیله پرمصرف به علت تهویه هوا، برای افرادی که مشکل تنفسی دارند بسیار سودمند می باشد. از این رو کاربران این محصول روز به روز در حال افزایش هستند. با توجه به فروش بالای این دستگاه، برندهای مختلفی در سراسر دنیا برای جلب رضایت مشتریان، در جهت تولید بهترین نوع کولر گازی با یکدیگر در رقابت می باشند؛ اما علیرغم رعایت کیفیت در تولید این محصول، عوامل مختلفی می توانند موجب ایراد در کولر گازی شده و افراد را با نگرانی مواجه کنند. بهترین راه حل در هنگام بروز اشکال برای کولر گازی، مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان می باشد. با این اقدام، شما می توانید ایراد به وجود آمده را به سهولت برطرف نمایید.

مطالعه کنید » تعمیر ماکروفر ال جی در اصفهان

ایرادات رایج کولر گازی

کولرهای گازی به علت های مختلف از جمله عدم استفاده صحیح توسط کاربران و یا تحت تأثیر عوامل مختلف دیگر، دچار آسیب می شوند. از جمله ایراداتی که در این محصول با آن مواجه می شویم عبارتند از:

  • کولر گازی سرما تولید نمی کند
  • کولر گازی روشن نمی شود
  • از کولر گازی آب نشت می کند
  • کولر گازی به صورت ناگهانی خاموش می شود
  • کولر گازی تولید صدای غیر معمول می کند
  • بر روی لوله های کولر گازی، برفک ایجاد شده است

البته برخی از این ایرادت، در محل و به سادگی قابل برطرف کردن هستند؛ اما در صورتی که تخصص کافی و لوازم مورد نیاز را در اختیار نداشته باشید بهتر است کار تعمیر را به تکنسین های با تجربه نمایندگی تعمیرات کولر گازی در اصفهان سپرده و از ایجاد هزینه اضافی برای خود جلوگیری کنید.

چرا کولر گازی سرمای لازم را تولید نمی کند؟

شایع ترین اشکالی که هنگام استفاده از کولر گازی معمولاً با آن مواجه می شوید، عدم تولید سرمای کافی توسط دستگاه است. یکی از اصلی ترین دلایل این اختلال، نشت گاز از دستگاه می باشد. همچنین درون کولرها یک فن تعبیه شده است که وظیفه انتقال هوای گرم داخل را به محیط بیرون بر عهده دارد. تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان، معتقدند آسیب دیدگی فن می تواند موجب گرم شدن بیش از اندازه کمپرسور شده و کار خنک‌کنندگی کولر را مختل نماید. برای برطرف کردن این ایراد، لازم است فن بیرونی دستگاه، تعمیر و در صورت لزوم تعویض شود.

چرا کولر گازی روشن نمی شود؟

اولین اقدامی که به هنگام روشن نشدن کولر گازی باید انجام گیرد، بررسی پریز برق و همچنین اطمینان از سالم بودن کابل دستگاه است. اگر این موارد بدون نقص بودند بهتر است کلید اصلی دستگاه را از لحاظ خرابی، مورد بررسی قرار دهید. همچنین بروز اختلال در کارکرد برد الکتریکی کولر گازی نیز می تواند موجب روشن نشدن دستگاه شود. این ایراد با تعویض برد، به سادگی رفع خواهد شد.

علت نشت آب، از کولر گازی چیست؟

تعمیر کولر گازی در اصفهان

امکان دارد هنگام استفاده از کولر گازی، متوجه نشت آب از این دستگاه شوید. این اشکال می تواند به دلیل، بسته شدن راه خروجی آب کولر، به وجود آمده باشد. راه حل برطرف کردن این ایراد، سرویس دستگاه توسط تعمیر کاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات کولر گازی در اصفهان است.

علت روشن خاموش شدن خودکار کولر گازی چیست؟

در برخی از موارد، ممکن است دستگاه شما بلافاصله پس از روشن شدن، به صورت خودکار خاموش شود. ابتدا لازم است تا دلیل این ایراد را بدانید. مهم ترین علت بروز این اختلال می تواند سوختن خازن کولر گازی باشد. البته تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان، نیم سوز شدن و یا سوختن کلی کمپرسور دستگاه را نیز عامل دیگر بروز این اشکال می‌دانند.

علت شنیده شدن صدای غیرمعمول از کولر گازی چیست؟

از مشکلات دیگری که برای کولر گازی ایجاد شده و موجب ایجاد نگرانی و سلب آرامش افراد می شود شنیده شدن صدای نامتعارف از این دستگاه است. این ایراد ممکن است به سبب شل شدن پایه های کمپرسور دستگاه به وجود بیاید. رفع این اشکال از طریق آچارکشی به سادگی صورت خواهد گرفت. قطعات دیگری که در بروز این اشکال باید مورد بررسی قرار بگیرند یونیت داخلی یا پنل و یونیت خارجی یا کندانسور می باشند. در ضمن لازم است از سالم بودن فن دستگاه نیز مطمئن شوید.

علت ایجاد برفک، بر روی لوله های کولر گازی چیست؟

مشاهده برفک بر روی لوله های کولر گازی، یکی دیگر از ایرادات رایج این دستگاه است. در بروز این ایراد، کم بودن گاز دستگاه نقش دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات کولر گازی و با شارژ کردن مجدد دستگاه، این ایراد را به سهولت برطرف نمایید. از دیگر عواملی که در ایجاد این اختلال می توان به آن اشاره کرد کثیف بودن فیلترهای دستگاه می باشد. برای مواجه نشدن با این اشکال، بهتر است نسبت به تمیز کردن فیلترها و در صورت لزوم، تعویض کردن آنها اقدام نمایید. در ضمن از ریست کردن دستگاه نیز خودداری کنید؛ زیرا کارشناسان نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان معتقدند خاموش کردن کولر موجب ذوب شدن برفک ها شده و در نتیجه، نشتی آب از دستگاه را به دنبال خواهد داشت.

آی پی سرویس اصفهان، نمایندگی معتبر تعمیرات کولر گازی در اصفهان

به هنگام مواجه شدن با ایراد در کولر های گازی، اولین اقدامی که باید انجام دهید پیدا کردن نمایندگی معتبر تعمیر کولر گازی است. در این میان، آی پی سرویس که نمایندگی تعمیرات کولر گازی در اصفهان را بر عهده دارد یکی از بهترین گزینه ها می باشد. خدمات این مرکز به شرح زیر است:

  • برخورداری از تکنسین های باتجربه: بهره مندی این مجموعه از تکنسین های با تجربه و کارآزموده از بهترین ویژگی های این مرکز می باشد. تعمیرکاران مجرب آی پی سرویس، ضمن آشنایی کامل با ساختمان کولرهای گازی و همچنین نحوه تعمیر آن، می توانند خیال شما را از بابت کیفیت تعمیرات آسوده کنند.
  • اولویت دادن تعمیر قطعات به تعویض آنها: شاخصه دیگر آی پی سرویس اصفهان، رفتار حرفه ای کارکنان این مجموعه می باشد. تکنسین های این نمایندگی، همواره تعمیر قطعات را به تعویض آن ها ترجیح می دهند و تنها در صورتی به تعویض قطعه، اقدام می کنند که قطعه مورد نظر به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد.
  • استفاده از قطعات اورجینال: استفاده تکنسین های باتجربه این نمایندگی از قطعات اصل برای تعویض قطعه معیوب، از دیگر ویژگی های این مجموعه است. تکنسین های آی پی سرویس، نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان با این کار تلاش می کنند تا کیفیت دستگاه شما حفظ شده و از افت کارایی آن جلوگیری شود.
  • ارائه خدمات در محل: ، اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر مشتری از ارزنده ترین خدات این مرکز است. با این خدمت، شما می توانید از طریق تماس با این مجموعه، ضمن ثبت سفارش تعمیرات کولر گازی در اصفهان، تقاضای حضور تکنسین در محل را مطرح کنید. تعمیرکاران با تجربه این نمایندگی در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شده و بدون نیاز به حمل دستگاه، ایرادات به وجود آمده را برطرف می نمایند.
  • ارائه ضمانت نامه تعمیرات: خصوصیت ممتاز دیگر آی پی سرویس، ارائه ضمانت نامه تعمیرات است. تکنسین های این نمایندگی با اطمینان از عملکرد خود، به مشتریان ضمانت نامه تعمیرات ارائه می کنند. به این ترتیب اگر در طول شش ماه دستگاه شما مجدداً دچار آسیب شد نمایندگی تعمیر کولر گازی در اصفهان موظف است قطعه مورد نظر را به صورت رایگان تعمیر و یا تعویض نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما