نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان

5/5 - (2 امتیاز)

 

نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در اصفهان

استفاده از کولرهای گازی به علت تهویه هوای داخل اماکن، طرفداران زیادی داشته و به عنوان یکی از ضروریات در زندگی امروزی، شناخته می شود. این وسیله پرکاربرد به علت سرمایش در فصول گرم سال و در برخی موارد، گرمایش در فصول سرد سال، در اکثر منازل، ادارات و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این میان یکی از پرفروش ترین برندهایی که اقدام به تولید کولر گازی در انواع مختلف کرده است برند ال جی می باشد. ساختار دقیق و کیفیت بسیار بالای این محصول توانسته  علاوه بر تأمین نیاز افراد، مشتریان فراوانی را در سراسر دنیا به خود جلب کند؛ اما با وجود کیفیت بالا، این محصول نیز ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلف، دچار ایراد شده و شما را مجبور به مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان کند.

اشکالات رایج انواع کولرهای گازی

ایرادات مختلفی ممکن است در ساختار کولر گازی به وجود بیاید. برخی از آنها به نحوه استفاده کاربران از این محصول برمی گردد و به راحتی قابل رفع هستند؛ اما برخی دیگر باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر کولر گازی، رفع شود. از جمله این ایرادات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر گازی ال جی، سرمای کافی تولید نمی کند
  • از کولر گازی، آب نشت می کند
  • روی لوله های کولر، برفک ایجاد می شود
  • از کولر، صدای غیر معمول شنیده می شود
  • کولر گازی ال جی، روشن نمی شود
  • کولر گازی به صورت ناگهانی، خاموش می شود

پس از شناختن متداول ترین ایرادات کولرهای گازی، لازم است تا با نحوه عیب‌یابی و تعمیر این ایرادات نیز آشنا شوید. البته در صورت نداشتن لوازم موردنیاز و تخصص کافی، بهتر است کار تعمیرات کولر گازی را به دست تکنسین‌های باتجربه نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی بسپارید.

مطالعه کنید » نمایندگی سولاردام ال جی در اصفهان

کاهش سرمایش کولر گازی ال جی، به چه علت است؟

یکی از شایع‌ترین ایرادات کولر گازی، تولید باد گرم توسط دستگاه می باشد. این ایراد را باید سریعاً بررسی کرده و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید. علت اصلی بروز این اشکال، نشت گاز از کولر ال جی است. همچنین عدم عملکرد صحیح فن بیرونی نیز از عواملی است که موجب این خرابی می شود. فن بیرونی وظیفه انتقال گرمای منزل به فضای بیرونی را بر عهده دارد. اگر در کارکرد این قطعه اختلال ایجاد شود موجب گرم شدن بیش ‌از اندازه کمپرسور شده و درنتیجه، عمل سرمایش کولر گازی با اشکال مواجه خواهد شد.

برای برطرف کردن این ایراد لازم است به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان، مراجعه کنید. تکنسین‌های باتجربه این نمایندگی می‌توانند در اسرع وقت ایراد دستگاه شما را برطرف نمایند.

چرا از کولر گازی ال جی آب نشت می کند؟

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان

از دیگر ایرادات رایج کولرهای گازی می توان به نشت آب از آن اشاره کرد. این اشکال می تواند ناشی از مسدود شدن راه خروجی آب کولر باشد. این ایراد با سرویس کردن دستگاه، رفع خواهد شد. بهتر است برای سرویس این دستگاه از تکنسین‌های کارآزموده نمایندگی تعمیرات کولر گازی کمک بگیرید.

علت وجود برفک، بر روی لوله های کولر گازی چیست؟

گاهی امکان دارد متوجه وجود برفک بر روی لوله های کولر گازی شده باشید. تکنسین‌های مجرب نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان بر این باورند که این اشکال زمانی رخ می دهد که شارژ دستگاه، کم شده باشد. از دلایل دیگر بروز این نقص، کثیف بودن فیلترهای دستگاه می باشد. در صورت ایجاد برفک در کولر، بهتر است از ریست کردن دستگاه خودداری کنید؛ چرا که خاموش شدن کولر، موجب آب شدن برفک ها شده و درنتیجه، نشتی آب را به دنبال خواهد داشت.

چرا کولر گازی تولید صدای نابهنجار می کند؟

یکی از مشکلاتی که علاوه بر ایجاد نگرانی، موجب سلب آرامش افراد می شود؛ شنیده شدن صدای غیر معمول از کولر گازی است. این ایراد ممکن است به دلیل شل بودن پایه های کمپرسور کولر گازی به وجود بیاید که این مشکل با آچارکشی برطرف خواهد شد. از علل دیگر این خرابی می توان اشکال در یونیت داخلی (پانل) و یا یونیت خارجی (کندانسور) را نام برد. بروز ایراد در فن نیز در ایجاد این اشکال نقش دارد. این ایراد معمولاً با بررسی تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی، به سادگی برطرف خواهد شد.

علت روشن نشدن کولر گازی چیست؟

 

هنگامی که با روشن نشدن کولر گازی مواجه شدید، اولین اقدامی که باید انجام دهید بررسی وجود جریان برق در پریز و همچنین سالم بودن دوشاخه و کابل است. با کمی دقت می توانید متوجه ایراد در این قطعات شوید. در صورتی که موارد ذکر شده کاملاً سالم هستند خرابی کلید اصلی می تواند موجب روشن نشدن کولر شود. طبق نظر تکنسین‌های نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان، قطع شدن اتصالات در مدار اصلی کولر نیز می تواند از عوامل ایجاد این اختلال باشد. یا امکان دارد سوختن برد دستگاه موجب روشن نشدن کولر گازی شود.

علت خاموشی ناگهانی کولر گازی چیست؟

در برخی موارد امکان دارد کولر گازی به صورت ناگهانی خاموش شود. هنگام بروز این ایراد لازم است از علت هایی که در این ایراد دخیل می باشد آگاه باشید. از این موارد می توان به سوختن خازن، اشاره کرد. در صورت سوختن خازن، قطعه معیوب باید تعویض شود. همچنین امکان دارد کمپرسور دستگاه نیم سوز شده و یا کلاً سوخته باشد. بهترین راه کار در هنگام مشاهده این اشکال، مراجعه به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی اصفهان می باشد.

تعمیر حرفه ای کولر گازی ال جی  با آی پی سرویس اصفهان

شاید شما نیز جزو آن دسته از افرادی باشید که برای تعمیر کولر گازی ال جی، به دنبال مرکزی مطمئن می گردید.توجه داشته باشید آی پی سرویس اصفهان از بهترین و معتبرترین مراکزی است که در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه که نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در اصفهان را بر عهده دارد توانسته است رضایت کاربران بسیاری را به دست‌آورد. از مهم ترین خدمات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از تکنسین‌های کار آزموده: یکی از ویژگی های آی پی سرویس، نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان، بهره مندی این مجموعه از تکنسین‌های باتجربه می باشد. تعمیرکاران توانای این مرکز با آگاهی کامل از ساختمان داخلی و ایرادات به وجود آمده برای کولر گازی ال جی، می‌توانند ایرادات دستگاه شما را در اسرع وقت برطرف نمایند.
  • اولویت تعمیر قطعات معیوب به تعویض آنها: از دیگر خدمات برجسته در این نمایندگی، رفتار حرفه ای تکنسین‌های مجموعه است. تکنسین‌های این نمایندگی همواره تعمیر قطعه معیوب را به تعویض آن ترجیح می دهند و تنها در صورتی قطعه مورد نظر را تعویض می کنند که قطعه معیوب قابلیت تعمیر شدن نداشته باشد.
  • استفاده از قطعات اصل: به عنوان یکی از ویژگی های دیگر این نمایندگی، استفاده تکنسین‌های این مجموعه از قطعات اورجینال را می توان نام برد. این امر موجب خواهد شد تا راندمان دستگاه شما کاهش پیدا نکرده و کیفیت آن حفظ شود.
  • ارائه خدمات در محل: با استفاده از خدمات این مرکز، دیگر نیازی به انتقال دستگاه به آدرس نمایندگی تعمیرات کولر گازی ال جی در اصفهان نخواهد بود.تکنسین های این مرکز، خدمات را در محل ارائه می دهند.
  • ارائه خدمات تعمیرات به صورت ضمانتی: ویژگی ممتاز دیگر این نمایندگی ارائه خدمات به همراه ضمانت نامه می باشد. تکنسین‌های این مرکز با تسلط کامل، نسبت به عیب‌یابی و تعمیر کولر گازی اقدام می کنند و با اطمینان از عملکرد خود، به مشتریان ضمانت نامه ارائه می کنند. با این ضمانت نامه، در صورت خرابی مجدد، تکنسین‌های نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان موظف هستند نسبت به تعویض قطعه معیوب به صورت رایگان، اقدام نمایند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما