نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان

4.8/5 - (9 امتیاز)

 

نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان

با سرد شدن هوا، استفاده از وسایل گرمازا به اولویت نخست خانواده تبدیل می شود. یکی از بهترین لوازم گرمایشی، بخاری می باشد. در این میان، بخاری های برقی به دلیل استفاده آسان و قابلیت جابجایی، مورد استقبال فراوان افراد قرار گرفته است. شرکت های معتبر در سراسر دنیا با تولید انواع مختلف بخاری برقی، نیاز بازارهای دنیا را برطرف می کنند؛ اما این وسیله کاربردی نیز امکان دارد تحت تأثیر عوامل مختلف دچار خرابی شده و برای شما ایجاد نگرانی کند.

بهترین راه حل در هنگام مواجه شدن با این مشکل، پیدا کردن مرکزی است که بتوان با خیال راحت، کار تعمیرات را به آن سپرد. نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان، یکی از بهترین نمایندگی ها در این زمینه می باشد. تکنسین های این نمایندگی با داشتن تجربه کافی، توانایی بسیاری در برطرف کردن ایرادات به وجود آمده برای دستگاه شما دارند.

انواع بخاری برقی

بخاری های برقی از لحاظ ساختار به دو نوع تقسیم می شوند:

  • بخاری های برقی فن دار: در این نوع از بخاریها، یک فن تعبیه شده است. این بخاری ها از طریق فن، گرمای تولید شده به وسیله المنت ها را در محیط پیرامون پخش می کنند.
  • بخاری های برقی تابشی: این نوع از بخاری های برقی با کمک چند المنت، انرژی حرارتی تولید کرده و به وسیله تابش این انرژی، محیط را گرم می کنند. در مدل های قدیمی این بخاری، از المنت های سرامیکی یا آجری استفاده می شد؛ اما امروزه المنت های هالوژنی، جایگزین المنت های قدیمی شده اند.

آشنایی با ایرادات رایج انواع بخاری های برقی

ایرادات رایج در بخاری برقی به شرح زیر است:

  • روشن نشدن بخاری برقی
  • کم بودن گرمای بخاری برقی
  • قطع شدن المنت های بخاری برقی
  • بلند شدن بوی سوختگی از بخاری برقی
  • وجود برق در بدنه بخاری برقی

بسیاری از ایرادات ایجاد شده برای بخاری برقی به راحتی در منزل قابل برطرف کردن می باشند؛ اما در صورتی که ابزار لازم و تخصص کافی در این زمینه را ندارید بهتر است از تکنسین های باتجربه نمایندگی تعمیر بخاری برقی، کمک بگیرید.

چرا بخاری برقی روشن نمی شود؟

یکی از اصلی ترین علت های مراجعه کاربران به نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان، روشن نشدن بخاری است. در هنگام مواجه شدن با این اختلال، اولین اقدام، بررسی سالم بودن پریز برق و همچنین کابل دستگاه می باشد. در صورت سالم بودن جریان برق باید به سراغ کلید چند حالته بروید. خرابی این کلید می تواند از علت های روشن نشدن بخاری باشد. بروز ایراد در ترموستات بخاری نیز می تواند در زمینه این خرابی نقش داشته باشد. در صورت خرابی ترموستات، این قطعه باید تعویض شود.

علت کم بودن گرمای بخاری چیست؟

از دیگر ایرادات متداول بخاری های برقی، کم بودن گرمای بخاری می باشد. از علت های بروز این ایراد می توان خرابی المنت های بخاری را نام برد. قطع شدن المنت های باد گرم بخاری موجب خواهد شد تا دستگاه قادر به تولید گرمای کافی نباشد. قطعه دیگری که تکنسین های نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان، مورد بررسی قرار می دهند فن دستگاه است؛ زیرا نیم سوز شدن فن بخاری نیز می تواند این ایراد را به وجود بیاورد.

علت قطع شدن المنت های بخاری برقی چیست؟

نمایندگی تعمیرات بخاری برقی در اصفهان

یکی دیگر از ایرادت ایجاد شده برای بخاری برقی، قطع شدن المنت های دستگاه است. امکان دارد این ایراد به علت ضربه شدید به دستگاه و یا افتادن بخاری به وجود بیاید. همچنین ریختن آب بر روی بخاری نیز از علت های دیگر بروز این ایراد است. در صورت قطع شدن المنت ها، فن دستگاه روشن می شود، اما شما احساس گرما نمی کنید. راه حل برطرف کردن این ایراد، تعویض المنت های دستگاه است. این کار باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر بخاری برقی صورت گیرد. البته هرگز نباید نقاط پاره شده را دوباره به یکدیگر متصل کنید؛ چرا که امکان دارد در اثر حرارت بالا، نقاط متصل شده مجدداً قطع شوند.

علت بلند شدن بوی سوختگی از بخاری برقی چیست؟

در برخی موارد، هنگام روشن کردن بخاری با بوی ناخوشایند سوختگی مواجه می شوید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات بخاری برقی معتقدند در صورت بروز این ایراد، لازم است از سالم بودن سیم ها مطمئن شوید. همچنین نو بودن وارنیش ها هم می تواند موجب تولید بوی سوختگی شود. البته اگر این بو به علت نو بودن وارنیش ها باشد، به مرور زمان برطرف خواهد شد.

در این مرحله بهتر است دستگاه خود را به کمک تکنسین های نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان، سرویس کنید، زیرا ممکن است در اثر حرارت، وارنیش ها از بین رفته و عایق ها بدون محافظ باقی مانده باشند و سوختگی ایجاد شده باشد. برای از بین بردن این ایراد لازم است هادی ها تعویض شوند.

علت وجود برق در بدنه بخاری چیست؟

ممکن است لخت شدن سیم کشی داخلی و اتصال آن به بدنه بخاری موجب ایجاد این اختلال شود. سوختن و از بین رفتن کامل عایق ها را می توان از دلایل بروز اینایراد دانست. علتدیگری که این اشکال را برای دستگاه شما ایجاد می کند وجود خرابی در عایق های چینی نر و مادگی است. ممکن است در اثر حرارت بالا و یا ضرب دیدگی، این عایق ها شکسته و موجب ایجاد اتصال در بدنه بخاری گردد.

هر آن چه لازم است درباره آی پی سرویس اصفهان، بدانید

به هنگام بروز اشکال برای بخاری برقی، یافتن نمایندگی معتبر تعمیرات بخاری برقی اولین اقدامی است که باید انجام شود. ارائه کارنامه درخشان در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی، موجب شده تا آی پی سرویس اصفهان به عنوان یکی از برجسته‌ترین مجموعه تعمیرات شناخته شود. این مرکز فعال که نمایندگی تعمیر بخاری برقی را نیز بر عهده دارد ضمن ارائه برترین خدمات، توانسته رضایت مشتریان خود را به دست‌آورد. در ادامه مطلب به معرفی مهم ترین خدمات این نمایندگی می پردازیم.

  • متخصصین با تجربه: بی شک بزرگترین شاخصه آی پی سرویس، نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان، بهره‌گیری این مجموعه از نیروی کار با تجربه می باشد. تکنسین های این مرکز با نحوه عیب یابی و تعمیر انواع بخاری برقی، آشنایی کامل داشته و می توانند ایرادات به وجود آمده برای دستگاه را در سریع ترین زمان برطرف نمایند.
  • ارائه خدمات در محل و منزل: تعمیرکاران این مرکز برای تعمیر بخاری برقی به محل و منزل شما اعزام خواهند شد.
  • اولویت تعمیر قطعات به تعویض آنها: اولویت داشتن تعمیر قطعه معیوب به تعویض آن از دیگر ویژگی های این مرکز است و تنها زمانی به تعویض قطعه پرداخته می شود که قطعه مورد نظر دچار خرابی شدید شده و به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد.
  • استفاده از قطعات اورجینال: به عنوان یکی دیگر از مزیت های آی پی سرویس اصفهان، نمایندگی تعمیر بخاری برقی، می توان به استفاده تکنسین های این مجموعه از قطعات اورجینال اشاره کرد. این کار موجب خواهد شد تا علاوه بر حفظ کیفیت محصول، کارایی آن دچار افت نشود.
  • منصفانه بودن هزینه تعمیرات: امتیاز دیگر این نمایندگی، محاسبه هزینه تعمیر بخاری برقی در اصفهان بر اساس تعرفه های مصوب می باشد. به این ترتیب شما می توانید با اطمینان از این که هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد به این مرکز مراجعه کرده و به سهولت، ایراد دستگاه خود را برطرف کنید.
  • ارائه خدمات به صورت ضمانتی: ارائه خدمات تعمیرات همراه با ضمانت نامه، از دیگر ویژگی های این نمایندگی می باشد. با وجود این ضمانت نامه، تکنسین های آی پی سرویس نمایندگی تعمیر بخاری برقی در اصفهان وظیفه دارند در صورت بروز ایراد مجدد، قطعه مورد نظر را به صورت رایگان تعمیر یا تعویض نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما