نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان

4.8/5 - (24 امتیاز)

 

نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان

امروزه قهوه به عنوان یکی از نوشیدنی های محبوب در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت استفاده از اسپرسوساز ها به دلیل سهولت در درست کردن این نوشیدنی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین سبب نیز اکثر کمپانی های مطرح دنیا، اقدام به تولید این محصول می کنند. در این میان برند نوا نیز به عنوان یکی از برندهای معتبر، توانسته است با تولید انواع اسپرسو سازها، نام خود را در ارائه این محصول به بازار، مطرح کند. اسپرسوسازهای برند نوا به دلیل شکل ظاهری زیبا و کیفیت مناسب محصول، توجه کاربران زیادی را به خود معطوف داشته است؛ اما متأسفانه علی‌رغم کیفیت بالا اسپرسوسازهای این برند نیز تحت تأثیر عوامل متعدد، می توانند دچار آسیب شده و شما را نگران کنند. در صورت بروز ایراد برای این دستگاه، بهترین راه حل، مراجعه به نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان می باشد.

شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی در اسرع وقت و بدون هیچ گونه نگرانی، دستگاه خود را تعمیر کنید.

متداول ترین ایرادات اسپرسوساز نوا کدامند؟

 آگاهی از ایرادات به وجود آمده برای اسپرسوسازها، به شما کمک می کند تا بدانید در هنگام بروز اشکال، چه کاری باید انجام دهید. در ادامه مطلب به رایج ترین ایرادات ایجاد شده در اسپرسوسازها اشاره می کنیم.

  • چکه کردن آب از درون اسپرسوساز
  • خارج شدن تفاله از اسپرسوساز
  • خارج نشدن اسپرسو از دستگاه
  • شنیده شدن صدای نابهنجار از اسپرسوساز
  • نبود کف بر روی اسپرسو
  • گرم نشدن آب اسپرسوساز
  • تلخ بودن طعم قهوه در اسپرسوساز

البته بسیاری از این ایرادات در منزل و به سادگی قابل برطرف کردن هستند؛ اما در صورت نداشتن تخصص کافی و ابزار لازم برای تعمیرات، بهتر است برطرف کردن ایرادات به وجود آمده را به تکنسین های باتجربه نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان بسپارید. برای آشنایی با نحوه عیب یابی و تعمیر اسپرسوسازها، مطالعه ادامه مطالب خالی از لطف نخواهد بود.

چرا از درون دستگاه اسپرسو ساز آب چکه می کند؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که هنگام کار کردن با اسپرسوسازها با آن مواجه می شوید چکه کردن آب از درون دستگاه است. البته این مشکل با اندکی توجه، به سادگی قابل برطرف کردن است. برای از بین بردن این ایراد کافی است لوله خروجی دستگاه را که آب از آن خارج می شود بررسی کنید؛ زیرا تکنسین های نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان، بسته شدن و پیچ خوردگی لوله خروجی اسپرسوساز را دلیل بروز این ایراد معرفی می کنند.

دلیل خارج شدن تفاله از اسپرسو ساز چیست؟

گاهی امکان دارد هنگام نوشیدن اسپرسو، تفاله هایی را درون آن مشاهده کنید. علت این ایراد به سادگی قابل تشخیص است. خراب شدن سبدهای فیلتر اسپرسوساز، علت اصلی بروز این ایراد است. برای برطرف کردن این اشکال کافی است این سبدها را بررسی کرده و در صورت نیاز، نسبت به تعویض آنها اقدام کنید. این کار، بهتر است توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا انجام شود. البته شما می توانید با تمیز کردن دوره ای سبدها، از بروز این ایراد جلوگیری کنید.

چرا اسپرسو از دستگاه خارج نمی شود؟

در برخی از موارد ممکن است شما دستگاه خود را روشن کنید، اما اسپرسویی از آن خارج نشود. در این مورد، کارشناسان نمایندگی اسپرسوساز نوا در اصفهان، توصیه می کنند از وجود آب کافی در مخزن دستگاه مطمئن شوید. در صورتی که از دستگاه بدون مخزن استفاده می کنید بررسی کنید که دستگاه به شیر آب متصل باشد. علت دیگر بروز این ایراد، جرم گرفتن پمپ دستگاه است. برای مواجه نشدن با این ایراد، لازم است هر ماه یکبار دستگاه خود را جرم گیری کنید. این کار از ته‌نشین شدن هرگونه مواد معدنی درون اسپرسوساز جلوگیری می کند.

علت شنیده شدن صدای بلند از اسپرسوساز چیست؟

تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان

از دیگر ایراداتی که کاربران اسپرسوسازها از آن گله مند هستند شنیدن شدن صدای نابهنجار هنگام استفاده از این دستگاه است. طبق نظر تکنسین های نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز نوا، یکی از دلایل این ایراد می تواند کافی نبودن آب مخزن اسپرسوساز باشد. همچنین علت دیگر در این اشکال می تواند این باشد که قهوه مصرفی شما به اندازه کافی آسیاب نشده و درشت باقی مانده است؛ بنابراین حتماً سعی کنید از قهوه هایی استفاده کنید که ریز شده باشند.

چرا بر روی اسپرسو، کف ایجاد نمی شود؟

در مواقعی امکان دارد هنگام استفاده از اسپرسوساز، بر روی فنجان، کف ایجاد نشود. در هنگام بروز این ایراد باید توجه داشته باشید که کیفیت قهوه مصرفی در تولید کف، بسیار مهم است. از علت های بروز این ایراد می توان به کثیف بودن خروجی اسپرسوساز اشاره کرد. همچنین پایین بودن دمای آب نیز می تواند موجب این ایراد شود. تکنسین های نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان، خارج شدن اسپرسو با فشار کم را دلیل دیگر این ایراد می‌دانند.

علت گرم نشدن آب درون اسپرسوساز چیست؟

درون اسپرسوسازها، المنتی تعبیه شده است که وظیفه گرم کردن آب درون دستگاه را بر عهده دارد. از کار افتادن المنت موجب می شود تا آب درون دستگاه گرم نشود. برای تعمیر و یا تعویض المنت، بهتر است به نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا مراجعه کنید.

چرا طعم قهوه در اسپرسوساز تلخ می شود؟

 

در برخی از موارد، کاربران با طعم تلخ اسپرسو مواجه می شوند. این اتفاق زمانی رخ می دهد که دمای دستگاه بیش از اندازه زیاد باشد. از دیگر دلایل این اشکال می توان آسیاب کردن بیش از اندازه قهوه را نام برد. همچنین تمیز نبودن قطعات دستگاه نیز می تواند دلیل تلخی طعم قهوه باشد.

با خدمات آی پی سرویس اصفهان، بیشتر آشنا شوید

امروزه تعمیر لوازم خانگی بسیار به صرفه تر از خرید مجدد آنها می باشد. در هنگام بروز ایراد برای لوازم خانگی، اولین نگرانی که برای افراد ایجاد می شود یافتن نمایندگی معتبر برای تعمیرات است. بی شک آی پی سرویس اصفهان که نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا را نیز بر عهده دارد یکی از بهترین گزینه ها برای مراجعه است. این نمایندگی توانسته است با قرار دادن خدمات متنوع در لیست خود، مراجعه کنندگان را راضی نگه دارد.

برخی از خدمات متنوع این نمایندگی عبارتند از:

اولویت تعمیر قطعات به تعویض آنها

در این نمایندگی تا حد امکان، تعمیر قطعات معیوب به تعویض آنها ترجیح داده می شود؛ بنابراین تنها زمانی اقدام به تعویض قطعه می کنند که قطعه مورد نظر دچار استهلاک شده و دیگر تعمیر نشود.

مطالعه کنید » تعمیر ماکروفر ال جی اصفهان

استفاده از قطعات اورجینال

یکی از ویژگی های ممتاز آی پی سرویس، نمایندگی اسپرسوساز نوا در اصفهان، بهره‌گیری تکنسین های این مجموعه از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه معیوب است. این کار موجب خواهد شد تا راندمان دستگاه شما پایین نیاید.

تکنسین های با تجربه

از دیگر امتیازات این نمایندگی می توان به بهره‌گیری آی پی سرویس از تکنسین های مجرب و کار آزموده در این مرکز اشاره کرد. کارشناسان این مجموعه با آشنایی کامل از ساختمان داخلی لوازم و همچنین نحوه تعمیر آنها، در اسرع وقت ایرادات دستگاه شما را برطرف می کنند.

هزینه مناسب برای تعمیرات

یکی دیگر از ویژگی های برجسته آی پی سرویس اصفهان، محاسبه هزینه تعمیرات اسپرسوساز بر اساس تعرفه های مصوب است. به همین علت مشتریان می توانند با خیال آسوده به این نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

ارائه ضمانت نامه خدمات

شاخصه دیگر این مجموعه، ارائه خدمات تعمیرات به صورت ضمانتی می باشد. به این صورت که پس از تعمیرات، ضمانت نامه خدمات به مشتریان ارائه می شود. اگر در طول مدت شش‌ماهه ضمانت، دستگاه مجدداً با ایراد مواجه شد نمایندگی تعمیر اسپرسوساز نوا در اصفهان وظیفه دارد قطعه مورد نظر را به صورت رایگان تعویض کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما