نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان

4.8/5 - (6 امتیاز)

 

نمایندگی تعمیر اسپلیت ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان : با فرا رسیدن فصل تابستان، استفاده از اسپلیت ها یا کولرهای گازی، به دلیل خنک و مطبوع کردن هوا، طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. این وسیله به خصوص در مناطق گرمسیری، جزو لوازم پرمصرف و کارآمد به شمار می آید. اسپلیت ها علاوه بر خنک کردن هوا، در تهویه آن نیز نقش مؤثری دارند. از آنجایی که استفاده از این وسیله، روز به روز در حال افزایش است، برندهای معتبر دنیا همواره تلاش می کنند تا بهترین ها را در این زمینه تولید و روانه بازار نمایند. کمپانی ال جی، یکی از برترین برندها در تولید این محصول است. کیفیت بالای اسپلیت های ال جی، از دلایل فروش بالای این محصولات است. این محصولات با وجود کیفیت بالای تولید، باز هم ممکن است دچار ایرتکنسین های حاضر در این مرکز با دقت بالا و سرعت عمل بی نظیر، ایراد این دستگاه را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف خواهند کرد.

مطالعه کنید » تعمیر کولر گازی در اصفهان

آشنایی با رایج ترین ایرادات اسپلیت ها

امکان دارد اسپلیت ها به دلایل مختلف از جمله عدم آشنایی کاربران با نحوه کارکرد دستگاه و یا سایر عوامل، با ایراد مواجه شوند. البته برخی از این ایرادات به راحتی قابل برطرف کردن هستند؛ اما برخی دیگر، دلایل فنی داشته و نیاز دارند تا دستگاه شما توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان، سرویس شده و ایراد آن رفع شود. برخی از ایرادات اسپلیت ها عبارت‌اند از:

  • کثیف بودن فیلتر هوای اسپلیت ها
  • خاموش شدن ناگهانی اسپلیت ها
  • کاهش تولید سرما توسط اسپلیت ها
  • روشن و خاموش شدن خودکار کولر گازی
  • وجود برفک بر روی لوله های دستگاه
  • نشتی آب از اسپلیت
  • شنیده شدن صدای نابهنجار از دستگاه

اکنون که با شایع ترین ایرادت به وجود آمده برای اسپلیت ها آشنا شدید، آشنایی با نحوه برطرف کردن این ایرادات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید در هنگام بروز ایراد، نسبت به برطرف کردن آنها اقدامات لازم را انجام دهید.

علت کثیفی فیلتر هوای کولر گازی چیست؟

یکی از اشکالات رایج اسپلیت ها، آلودگی فیلتر هوای دستگاه است. کثیفی این قطعه در عملکرد دستگاه، اختلال ایجاد خواهد کرد. امکان دارد قطعات دیگر دستگاه را نیز دچار خرابی کند. برای مواجه نشدن با این ایراد، بهتر است تا فیلترهای کولر خود را تمیز کرده و در صورت لزوم، بشویید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان، توصیه می کنند که سرویس این قطعه، هرچند وقت یک بار انجام شود.

علت خاموشی ناگهانی اسپلیت چیست؟

بسیاری از کاربران اسپلیت ها از خاموشی ناگهانی این دستگاه شکایت می کنند. یکی از علت های بروز این ایراد را می توان وجود نقص در برد فرمانی یا مدار الکتریکی کولر گازی دانست. راه حل برطرف کردن این ایراد، تعمیر و یا تعویض برد دستگاه است. برای این کار بهتر است از تخصص تعمیرکاران با تجربه نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی، بهره‌مند شوید.

علت کاهش سرمای اسپلیت ها چیست؟

از دیگر ایرادات رایج اسپلیت ها می توان به کاهش سرمای تولید شده توسط دستگاه اشاره کرد. در هنگام بروز این اشکال، بهتر است فن بیرونی دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. خرابی فن موجب خواهد شد تا تهویه هوا به صورت مطلوب صورت نگرفته و دستگاه نتواند سرمای لازم را تولید کند. همچنین نشتی گاز نیز علت دیگر بروز این ایراد می باشد. برای برطرف کردن این ایراد لازم است نسبت به شارژ کردن گاز دستگاه اقدام کنید. تکنسین های باتجربه تعمیرات کولر گازی در اصفهان می توانند در اسرع وقت این ایراد را برطرف نمایند.

علت خاموش، روشن شدن خودکار اسپلیت ها چیست؟

 

نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان

ایراد دیگری که معمولاً امکان دارد هنگام استفاده از کولرهای گازی با آن مواجه شوید؛ روشن، خاموش شدن خودکار دستگاه است. به این صورت که دستگاه شما بلافاصله بعد از روشن کردن، خاموش می شود. این ایراد به دلیل وجود اشکال در سیم کشی دستگاه به وجود می آید.. به هنگام بروز این ایراد، تکنسین های نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان، توصیه می کنند سیم کشی و کابل های اسپلیت، مورد بررسی قرار گرفته و در صورت لزوم، تعویض شوند. این ایراد باید در اسرع وقت برطرف شود، زیرا امکان دارد دستگاه شما به دلیل اشکال در سیم کشی، دچار حریق شود.

علت وجود برفک بر روی لوله های اسپلیت چیست؟

وجود برفک بر روی لوله های اسپلیت،  از دیگر ایراداتی است که امکان دارد با آن مواجه شوید. یکی از علت های بروز این اشکال، کثیف بودن فیلترهای دستگاه است. شما می توانید با تمیز کردن فیلتر، این ایراد را به سادگی برطرف کنید. از عوامل دیگر بروز این اختلال، کاهش میزان گاز دستگاه است. این ایراد نیز از طریق شارژ کردن گاز دستگاه قابل برطرف کردن خواهد بود. در ضمن بهتر است تا رفع کامل این ایراد، از روشن کردن دستگاه خودداری کنید زیرا این کار موجب ذوب شدن یخ اسپلیت و در نتیجه، نشت آب از آن خواهد شد.

چرا از اسپلیت، آب نشت می کند؟

از دیگر ایرادات رایج اسپلیت ها، نشت آب از این دستگاه است. در این اشکال، آب از پنل داخلی کولر گازی سرریز می شود. علت بروز این ایراد می تواند مسدود شدن راه خروجی آب دستگاه باشد. برای رفع این ایراد، لازم است تا دستگاه شما توسط تعمیرکاران کارآزموده نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان، سرویس شده و ایرادات به وجود آمده به سهولت برطرف شوند.

مطالعه کنید » تعمیر ماکروفر ال جی در اصفهان

چرا از اسپلیت، صدای نامتعارف شنیده می شود؟

شنیده شدن صدای نابهنجار از دستگاه و یا لرزش آن، از دیگر ایرادات متداول اسپلیت ها می باشد. در ایجاد این صدای نامتعارف، امکان دارد یونیت داخلی (پانل) و یا یونیت خارجی یا همان کندانسور، نقش داشته باشند. همچنین بالانس نبودن فن اسپلیت نیز می تواند از علت های دیگر این اختلال باشد. برای برطرف کردن لرزش و صدا، لازم است پایه های کمپرسور، آچارکشی شده و یا پنل و کندانسور کولر تعمیر شود.

آشنایی با مرکز آی پی سرویس، نمایندگی حرفه ای تعمیرات اسپلیت در اصفهان

اگر جزو افرادی هستید که اسپلیت یا کولر گازی آنها با اشکال مواجه شده است، حتماً به دنبال مرکزی مطمئن برای تعمیر دستگاه خود هستید. توصیه ما به شما، مراجعه به آی پی سرویس، نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان می باشد. این مجموعه توانسته است با ارائه خدمات متنوع، مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. مهم ترین ویژگی های این مرکز عبارت‌اند از:

  • تکنسین های با تجربه نمایندگی: به عنوان برجسته‌ترین امتیاز آی پی سرویس اصفهان میتوان به برخورداری این مرکز از تعمیرکاران مجرب اشاره کرد. تکنسین های باتجربه این نمایندگی قادر هستند ایرادات دستگاه شما را تشخیص داده و در سرعت ترین زمان، آنها برطرف نمایند.
  • اولویت تعمیر قطعات به تعویض آنها: تکنسین های نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان، تعمیر قطعه معیوب به تعویض آن را ترجیح می دهند. این کار موجب کاهش هزینه تعمیرات کولر گازی خواهد شد.
  • استفاده از قطعات اورجینال: تکنسین های این مرکز برای جلوگیری از افت راندمان کاری دستگاه، از قطعات اورجینال برای تعویض آنها استفاده می کنند.
  • امکان ارائه خدمات در محل: خدمات این مرکز تعمیر کولر گازی ال جی در اصفهان، در محل ارائه می شود؛ بنابراین نیاز به حمل اسپلیت معیوب خود به نمایندگی را ندارید و تکنسین ها با حضور در محل مورد نظر، ایراد دستگاه شما را برطرف خواهند کرد.
  • ارائه ضمانت نامه خدمات: این نمایندگی تعمیرات اسپلیت ال جی در اصفهان با ارائه ضمانت نامه تعمیرات، به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که در صورت بروز ایراد مجدد، قطعه مورد نظر به صورت رایگان تعمیر یا تعویض خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما