تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

5/5 - (3 امتیاز)

نمایندگی تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان یکی از مشاغلی است که افراد زیادی به آن مشغول بوده و توسط افراد حرفه ایی انجام داده می شود. امروزه تعمیر هرگونه وسیله خانگی بسیار رایج بوده و می تواند مزایایی را برای کاربران به همراه داشته باشد از جمله مزیت های تعمیرات مربوط به هزینه هایی است که برای کاربران برگشت می خورد و به جای خرید محصول جدید می توانند وسیله قبلی خود را نوسازی نمایند.

تاریخچه برند کندی و کشور سازنده آن

برادران فوماگالی کسانی بودند که برند کندی را تاسیس کردند این کمپانی در حوزه تولید و طراحی انواع لوازم خانگی فعالیت دارد از جمله محصولات تولید شده توسط این برند می توان به ظرفشویی، لباسشویی، فریزر، جارو برقی و غیره اشاره داشت.

برند کندی در کشور ایتالیا آغاز به فعالیت نموده و اکنون توسط برند پاکشوما در ایران مونتاژ می شود بنابراین این کمپانی در ایران نیز تولیداتی دارد که تحت لیسانس ایتالیا هستند. محصولات کندی بسیار با کیفیت و با دوام هستند و از جمله نکات مثبت در خصوص آنها باید بگوییم که در صورت نیاز به هر گونه خدمات این برند می توانیم به نمایندگی های فعال کندی در سراسر ایران مراجعه نمایید.

ویژگی های مثبت در محصولات برند کندی

برند کندی که فعالیت خود را ایتالیا شروع کرد و اکنون همکاری مشترکی با ایران دارد توانست اعتماد مردم را به راحتی جلب نماید و از آن مهم تر که نمایندگی هایی جهت ساپورت محصولات در ایران وجود دارد. از جمله مزایایی که متخصصین تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان ادعا دارند که در این محصولات وجود دارد شامل موارد زیر هستند:

  • کم مصرف بودن تمامی محصولاتی که تولید شده برند کندی هستند
  • بدون سر و صدا بودن محصولاتی همچون لباسشویی
  • طراحی فوق‌العاده خاص و زیبا که نمایی شیک به محیط شما می بخشد
  • دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر کالا
  • قیمت بسیار مناسب برای کاربران ایرانی
  • تنوع در تمامی محصولاتی که تولید شده است

نمایندگی رسمی برند کندی در ایران

برند کندی در ایران دارای نمایندگی رسمی و فعال است که از جمله مزایای وجود این نمایندگی ها می توان به مواردی اشاره داشت که خرید ممحصولات با قیمت به صرفه تر و بهینه از طریق نمایندگی های مجاز به کاربران توصیه می شود این مزیت ممکن برای اغلب برندها وجود نداشته باشد اما کندی چنین امکانی را به کاربران داده است که محصولات فوق‌العاده با کیفیت را با قیمت پایین خریداری نمایند.

نمایندگی ها در تمامی شهرهای ایران از جمله اصفهان به تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان و سایر وسیله های لوازم خانگی می پردازند که نتیجه این کار هزینه کمتر و تعمیر با کیفیت بهتر خواهد بود که کاربران با اطمینان بیشتری لوازم خود را به دست تعمیرکار می سپارند. افراد تعمیرکار لوازم کندی کاملا متخصص و آموزش دیده هستند و می توانند هرگونه مشکلی را برطرف نمایند.

گاهی اوقات در صورت معیوب شدن قطعه ایی به دلیل وجود تحریمات نمی توان از قطعه جدید اصلی برای محصول استفاده کرد و تعمیرکاران مجبور به استفاده از قطعات تقلبی و یا از برند دیگری هستند که طول عمر کوتاهی دارند اما خوشبختانه برند کندی این مشکل را نداشته و در صورت تعویض هر قطعه ایی توسط متخصصین تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان می توان از جایگزین آن از طریق نمایندگی ها اقدام کرد.

بررسی مشکلات لباسشویی کندی

تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان

به گفته کارشناسان تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان با وجود کیفیتی که در این محصولات دیده شده کمتر دستگاهی وجود دارد که نیاز به تعمیر داشته باشد اما ممکن است برخی اتفاقات رخ دهد و نیاز به رفع مشکل وجود داشته باشد که در ادامه به بررسی قطعات این محصول می پردازیم.

شیر برقی در لباسشویی های کندی

لباسشویی کندی برای شروع به کار نیاز به ورود آب دارد که این کار از طریق شیر تعبیه شده انجام می پذیرد. مقدار فشار آب مورد نیاز برای لباسشویی می تواند 20 پی اس آی باشد که ممکن است این مقدار فشار در ساختمان های آپارتمانی میسر نشود و فشار کم باشد بنابراین آب کمتری وارد لباسشویی شده و ایجاد مشکل خواهد شد.

مسدود شدن فیلتر لباسشویی

داخل پمپ تخلیه لباسشویی فیلتری وجود دارد که طی چندین مرحله آب از این فیلتر برای تخلیه عبور خواهد کرد. اگر در تخلیه آب دچار مشکل شدید حتما فیلتر موجود باید از لحاظ مسدود شدن گرفتن توسط اشیا بررسی شود تا از خارج شدن اب اطمینان حاصل نمایید.

از کار افتادن تایمر

تایمر لباسشویی ممکن است خراب شود و این اتفاق با روشن نشدن لباسشویی همراه خواهد بود. اگر تایمر دچار مشکل شود هیچ واکنشی از لباسشویی دریافت نخواهید کرد. میکروسوئیچ نیز قطعه ایی کوچک است که به تایمر دستور شروع فعالیت را می دهد و در صورت خراب بودن این قطعه تایمر هیچ فرمانی را دریافت نکرده و عملی انجام نخواهد شد.

داغ شدن موتور لباسشویی

از دیگر مشکلاتی که متخصصین تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان با آن مواجه می شوند موتور لباسشویی است. در حالت معمول لباسشویی برای شستشوهای مداوم ساخته شده است و نباید مشکلی از بابت موتور وجود داشته باشد ما توجه داشته باشید که برای ماندگاری و طول عمر ماشین لباسشویی خود باید از داغ شدن آن بپرهیزید. این اتفاق ممکن است طی دو عملیات شستشو به صورت پی در پی اتفاق بیفتد در نتیجه فواصل بین شستشو را بلندتر نمایید و اجازه دهید تا موتور لباسشویی کاملا سرد شود و چند ساعت بعد اقدام به روشن کردن مجدد آن نمایید.

آبریزی ماشین

اگر در حین شستشوی البسه شاهد ریختن آب از لباسشویی بودید خونسردی خود را حفظ نمایید این مشکل در اکثر مواقع ممکن است اتفاق بیفتد. برای رفع آن می توانید درب ماشین لباسشویی را بررسی نمایید ممکن است یکی از لباس ها لای در جا مانده باشد و یا اینکه واشر دور درب دچار پارگی، پوسیدگی و هر مشکل دیگری شده باشد که با تعویض آن مشکل برطرف خواهد شد.

در نهایت

تعمیر لباسشویی کندی در اصفهان همراه با افراد متخصص و کاری انجام داده می شود. محصولات کندی برای کشور ایتالیا هستند که امروزه در ایران نیز مونتاژ می شوند و از جمله ویژگی هایی که دارند می توان به کیفیت و طراحی زیبا اشاره داشت. این محصولات در صورت معیوب شدن؛ قابلیت رفع ایراد را دارند و در سراسر ایران از جمله اصفهان نیز نمایندگی های مجاز برای تعمیرات این وسیله ها وجود دارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما