تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

5/5 - (4 امتیاز)

تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان با توجه به نوع مشکل دستگاه و توسط افراد خبره در این حوزه انجام داده می شود. تعمیرات لوازم خانگی با توجه به نوع آنها و مشکلی برای دستگاه به وجود آمده انجام داده می شود در این مطلب می خواهیم به چند نکته اصلی درباره ماشین های لباسشویی ویرپول بپردازیم که ممکن است شما را راهنمایی نماید.

سه نکته مهم در خصوص تعمیرکاران

امروزه انجام کلیه خدمات تعمیراتی در شهرهای مختلف میسر شده است و همه برندها در تک تک شهرها نمایندگی دایر کرده اند. تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان توسط تعمیرکاران این به بهترین نحو انجام داده می شود به شرطی که این چند نکته را در خصوص تعمیرکار خود در نظر داشته باشید.

  • استفاده از قطعاتی که نیاز به تعویض دارند به‌صورت با کیفیت و از جنس اصلی و مرغوب باشند.
  • شخص تعمیرکار توانایی حل مشکل و مهارت تعمیرات را داشته باشد.
  • پیدا کردن مشکل اصلی کار ساده ایی نیست بنابراین می تواند به مهارت تعمیرکار بستگی داشته باشد.
  • تضمین کیفیت کار توسط تعمیرکار یکی از اقداماتی است که انجام دهنده کار باید به آن واقف باشد

معرفی برند ویرپول

ویرپول یک برند تازه تاسیس و جوان است که محصولات زیادی را به ایران ارسال کرده است.  این برند یکی از باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را دارد که شامل یخچال، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و غیره است. ویرپول یک کمپانی چند ملیتی آمریکایی است که برای سراسر دنیا محصولات خود را صادر می کند اما به دلیل تحریمات اخیر دیگر شاهد وارد کردن کالاهایی از این برند جوان نبوده ایم.

خدمات پس از فروش برند ویرپول

تمامی محصولات ساخته شده توسط کمپانی ویرپول از گارانتی و ضمانت برخوردار هستند این کمپانی کیفیت و ماندگاری کالاهای خود را تضمین می کند اما متأسفانه در کشور ایران نمی توان گفت که این خدمات انجام داده می شود. از زمانی که تحریمات بر روی ایران انجام پذیرفت؛ ویرپول مجبور به ترک ایران شد و دیگر هیچ محصولی را به کشور صادر نکرد در نتیجه خدمات گارانتی و ضمانت این محصولات منتفی است.

اما اگر هر گونه محصولی اعم از لباسشویی برند ویرپول در اختیار دارید می توانید اقدام به تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان توسط بهترین متخصصان نمایید.

مشکلات رایج برای لباسشویی ویرپول

نمایندگی تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان

به گفته متخصصین تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان برخی مشکلات مربوط به لباسشویی را بیان کرده اند که در ادامه به آنها می پردازیم.

ایجاد مشکل در تامین آب ماشین

تامین آب لباسشویی توسط شیرهای تخلیه انجام داده می‌ شود و اگر مشکلی از بابت پر شدن مخزن و یا تخلیه آن وجود داشته باشد مربوط به این شیر است. البته گاهی اوقات در آپارتمان های بلند نیز میزان فشار آب تا حد زیادی کاهش پیدا می‌ کند و باعث می شود تا لباسشویی نتواند مقدار آب لازم را به داخل مخزن بکشاند و دچار مشکلاتی شود.

مشکل تایمر لباسشویی

اگر هیچ عکس العملی از ماشين لباسشویی خود دریافت نمی کنید ممکن است بابت اختلال در تایمر باشد. تایمر قطعه ایی است که تمامی مراحل شستشو را بر عهده دارد و آنها را زمانبندی می کند. گاهی اوقات ممکن است که مشکل از میکروسوئیچ باشد زیرا این قطعه با تایمر ارتباط مستقیمی دارد و در صورت بروز مشکل برای میکرو سوئیچ، تایمر نیز واکنشی به فرامین نخواهد داشت.

اختلال در برد لباسشویی

برد لباسشویی وظیفه انتقال جریان برق را به دیگر قطعات دستگاه دارد گاهی اوقات مشکل تخلیه آب ماشین لباسشویی نیز می تواند به دلیل از کار افتادن این برد کوچک باشد. در نتیجه پیدا کردن عیب اصلی می تواند مشکل باشد اما این کار برای متخصصان تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان به سادگی خواهد بود.

ریختن آب از لباسشویی هنگام کار کردن

این مشکل ممکن است برای اغلب کاربران اتفاق بیفتد و نمی توان آن را به خرابی لباسشویی ربط داد زیرا گاهی اوقات تکه ایی از لباس ها لای درب لباسشویی گیر می کند و ممکن است آب به بیرون بریزد. البته برخی اوقات مشکل از واشر لباسشویی است زیرا این واشرها در صورت نگهداری درست و اصولی ممکن است صدمه ببینند و دیگر تحمل فشار آب را نداشته باشند و آن را به بیرون بریزند.

نکات مهم در نگهداری ماشین لباسشویی

  1. دستگاه را دور از محیط های مرطوب و خیس قرار دهید. قرار دادن ماشین لباسشویی در مکان هایی که موجب خیس شدن دستگاه می شوند باعث اتصال برق شده و یا محیط مرطوب به بدنه دستگاه آسیب وارد می کند. مکان هایی از قبیل حمام، دستشویی، نزدیک سینک ظرفشویی و غیره می تواند ضرر داشته باشد.
  2. قطعاتی را که لازم است را باید شستشو دهید! لباسشویی قابل شستشو نیست اما قطعاتی همچون جای پودر دستگاه، درب، محفظه، فیلتر ها و غیره را می تواند هر از چند گاهی شستشو نمایید و آن را ضد عفونی کنید تا موجب کارکرد بهتر دستگاه شوید.
  3. هر چند ماه یکبار از آب گرم لباسشویی برای شستشوی داخل محفظه لباس ها استفاده نمایید. این کار باعث می شود تا هر گونه باکتری که داخل محفظه به وجود آمده است با آب گرم پاک شود و از بین برود.
  4. زمان لازم برای روشن کردن لباسشویی را بسنجید. هر زمانی برای روشن کردن دستگاه مناسب نیست. قبل از این اقدام ابتدا برق و نوسانات احتمالی را در نظر بگیرید، به فشار آب توجه داشته باشید گاهی اوقات فشار آب در روزهای تعطیل کمتر می شود و لباسشویی در وارد کردن آب کافی با مشکل مواجه می شود.
  5. مقدار ظرفیت البسه را در نظر داشته باشید و طبق ظرفیت لباسشویی اقدام به پر کردن آن نمایید. توجه داشته باشید البسه بعد از گذراندن مرحله خیس خوردن وزن بیشتری پیدا می کنند و سنگین تر می شوند از این رو طول عمر لباسشویی را کاهش می دهند.
  6. سرویس هر ساله دستگاه خود را فراموش نکنید و حتما هر چند ماه و یا یک سال یکبار اقدام به سرویس دستگاه توسط متخصصین تعمیر لباسشویی در اصفهان نمایید.

در نهایت

تعمیر لباسشویی ویرپول در اصفهان با توجه به نوع مشکل و به صورت حضوری انجام داده می شود. این مشکلات می تواند گاها معمولی و جزئی باشند زیرا کیفیت محصولات ویرپول بسیار بالا و ماندگار است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما