تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

5/5 - (8 امتیاز)

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان جزو اقداماتی است که اغلب افراد برای نگه داشتن و استفاده مجدد از وسیله خود انجام می دهند. تعمیرات لوازم خانگی امروزه در میان مردم بسیار متداول شده است و دلیل اصلی آن صرفه جویی در هزینه ها است. دستگاه تعمیر شده می تواند هزینه کمتری برای کاربر در بر داشته باشد تا اینکه فرد بخواهد اقدام به خرید همان کالا نماید.

محصولات دوو از جمله کالاهایی هستند که طرفداران زیادی دارند و در بسیاری از مناطق مختلف کشور، خانواده ها از این لوازم استفاده می کنند در ادامه بیشتر به این محصولات و مواردی در خصوص تعمیر آنها می پردازیم.

مروری کوتاه بر برند دوو Daewoo از گذشته تا امروز

دوو برندی معتبر و با کیفیت در حوزه ماشین آلات و لوازم خانگی است که کمپانی دوو الکتریک در کره سومین شرکت معروف بعد از سامسونگ و ال جی است که کیفیت محصولات تولید شده در این کمپانی بسیار بالا بوده و هم رده این برندهای معروف است. دوو اکنون بیش از 6 کمپانی بزرگ در حوزه های مختلف را به یدک می کشد که در حوزه لوازم خانگی فعالیت چشمگیری داشته است. ماشین لباسشویی های دوو یکی از بهترین برندها در میان دیگر اسامی لباسشویی است زیرا ماندگاری، کیفیت قطعات، کم مصرف بودن و غیره باعث شده تا مصرف کنندگان از کالای خریداری شده خود رضایت کامل را داشته باشند.

متداول ترین مشکلات لباسشویی دوو

با توجه به تجربه اغلب تعمیرکاران حوزه تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان و سایر شهرها یک سری از مشکلات وجود دارند که عنوان معمول ترین ها را با خود به یدک می کشند یعنی ممکن است از هر ده عدد لباسشویی ۸ عدد از آنها دچار چنین مشکلاتی شوند.

از جمله مهمترین این مشکلات مربوط به ریختن پودر بیش از حد در جا پودری لباسشویی است. برخی این تصور اشتباه را دارند که با ریختن پودر بیش از حد در جا پودری احتمال تمیز شدن لباس ها بیشتر خواهد شد در حالی که این تصور کاملا غلط است و موجب آسیب رساندن به لباسشویی با سفت شدن پودرهای اضافی در جاپودری و انسداد لوله ها خواهد شد.

از دیگر مشکلات موجود می توان به روشن نشدن لباسشویی اشاره داشت که اولین قدم برای رفع آن اطمینان حاصل کردن از اتصال برق به دستگاه است موارد دیگری همچون موتور لباسشویی و داغ بودن آن می تواند تاثیر گذار باشد ابتدا کمی استراحت به دستگاه دهید و ما بین هر شستشویی که دستگاه انجام می‌ دهد فاصله زمانی چند ساعته برای سرد شدن قطعات دستگاه در نظر داشته باشید.

از جمله دیگر مشکلات می توان به تخلیه نشدن آب دستگاه اشاره کرد. لباسشویی پس از اتمام آبگیری و شستشو اقدام به تخلیه آب می کند که در برخی محصولات دوو مشاهده شده که تخلیه آب با مشکلاتی مواجه شده است، این مشکل ممکن است مربوط به شیر تخلیه لباسشویی باشد که برخی اوقات دچار پیچ خوردگی می شود.

اقدامی که کاربر در این شرایط می تواند انجام دهد چک کردن شیر تخلیه، منبع فاضلاب، بررسی دیگ لباسشویی و موانعی که ممکن است سد راه شده باشند، وجود اشیا خارجی و همچنین تولید کف زیاد ناشی از پودر فراوان؛ که همگی باید بررسی شوند.

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو

تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان

در اینجا به برخی از ویژگی های مهم در ماشین های لباسشویی دوو اشاره می کنیم که متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان بر این باورند که این قابلیت ها سبب پر طرفدار بودن این برند در میان مردم کشورمان شده است البته که هر محصولی می تواند مزایا و ضعف هایی نیز داشته باشد که در ادامه به آنها می پردازیم.
قبلا ماشین لباسشویی دوو در کشور کره تولید می شد و اکنون نیز این خط تولید ادامه دارد اما خوشبختانه بر خلاف محصولات ال جی و دیگر برندهای برون مرزی که بعد از تحریمات ارتباطشان را با ایران از بین بردند، کمپانی همکاری با دوو در ایران توانست محصولات کره ایی دوو را در شهر اصفهان راه‌اندازی و تولید برساند.

این کار با وارد کردن قطعات از چین و کره و همچنین مونتاژ آنها در اصفهان انجام داده می شود از این می توان گفت که برای خدمات پس از فروش متخصصین تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان می توانند بهترین گزینه برای رفع اشکالات این دستگاه باشند.

از جمله مزیت های موجود در دوو می توان به فناوری پیشرفته آن اشاره داشت که باعث ضد چروک نشدن لباس ها، دایرکت دراو بودن موتور و بی سر و صدا بودن در حین کار همچنین قرار دادن امکاناتی برای شستشو از جمله لباس های پشمی، نخی، مخملی، کاموایی، لباس بچه و غیره.

هیتر لباسشویی دوو هیچگونه جرم و رسوبی به خود نمی گیرد زیرا تکنولوژی به کار گرفته شده در آن به صورت هیتر سرامیکی است و دیگر از هیترهای فلزی خبری نخواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش در لباسشویی دوو به چه صورت است؟!

برخلاف برخی برندهای برون مرزی که گارانتی به آنها تعلق نمی گیرد و هیچ نمایندگی فعالی در ایران ندارند؛ محصولات دوو کاملا ضمانت شده و دارای گارانتی هستند. توجه داشته باشید که اگر برای تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان می خواهید اقدام نمایید ابتدا از گارانتی لباسشویی خود اطمینان حاصل نمایید زیرا اگر مدت زمان گارانتی به اتمام نرسیده باشد با تعمیر آن توسط اشخاص دیگر اعتبار گارانتی شما لغو خواهد شد.

خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات به صورت 24 ماهه در سرتاسر ایران انجام داده می شود و دارای نمایندگی های فعالی جهت انجام و رسیدگی به مشکلات گارانتی است.

در نهایت

تعمیر لباسشویی دوو در اصفهان توسط تعمیرکاران خبره در این شهر به خوبی و با کیفیتی بالا انجام داده می شود. قبل از اقدام به تعمیر لباسشویی از اعتبار گارانتی اطمینان حاصل نمایید و به تعمیرکارانی که توانایی و تخصص کافی برای رفع این مشکل را دارند مراجعه نمایید. برند لوازم خانگی دوو اکنون در اصفهان فعالیت تولید را انجام می دهد و دارای قطعات و لوازم برای دستگاه هایی است که دچار مشکل شده اند و نیاز به تعویض قطعه دارند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما