تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان

5/5 - (2 امتیاز)

نمایندگی تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان

تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان یکی از خدماتی است که به کاربران ارائه داده خواهد شد. پارس یکی از برندهای سرشناس و معروف بین خانواده های ایرانی است و در کل به نمادی از ایران و تلاش ایرانیان تبدیل شده است. این محصولات دارای کیفیت بالایی هستند و می توانند برای مدت زمان زیادی طول عمر داشته باشند. در اینجا به بررسی محصولات پارس خواهیم پرداخت.

معرفی کمپانی برند پارس

در سال ۱۳۵۴ کمپانی پارس فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد. این کمپانی در ساخت انواع لوازم خانگی فعالیت درخشانی دارد و اقدام به ساخت عنوان وسیله ها از قبیل یخچال، لباسشویی، تلویزیون و غیره نمود. پارس برندی است که مربوط به کشور ایران بوده و توانسته در سال های اولیه تاسیس کمپانی پارس تنها تولیدات مربوط به این کمپانی یخچال بودند اما این برند تصمیم گرفت تا با تولید لباسشویی نیز تحولی ایجاد نماید که موفق نیز شد.

پارس برای کاربران خود ویژگی های زیادی قرار داده است که یکی از آنها مربوط به هزینه محصولات است که جزو مهمترین پارامترها برای خرید محسوب می شود و خریداران را به سمت خود می کشاند.

گارانتی لباسشویی پارس

وجود خدمات پس از فروش و گارانتی تا حدی مهم است که خریدار در صورت نبود آن از خرید خود منصرف می شود. هر چند که محصول از بهترین برندهای دنیا باد اما بدون گارانتی و ضمانت فایده ایی ندارد. تمامی محصولات کمپانی پارس اعم از لباسشویی دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر هستند و در سراسر کشور نمایندگی هایی برای ارائه خدمات پس از فروش وجود دارند.

اما نکته ایی که افراد متخصص در حوزه تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان بر روی آن تاکید دارند این است که به تاریخ اعتبار این گارانتی توجه داشته باشید و در صورت اتمام آن دیگر تمامی هزینه های تعمیر بر عهده کاربر خواهد بود. تعمیرکاران خبره در اصفهان و دیگر شهرها قادر به تعمیر لباسشویی پارس و دیگر برندها هستند که می توانند به‌ کاربر اطمینان خاطر دهند تا لباسشویی آنها بدون مشکل و نقص به عملکرد خود ادامه می دهد.

مشکلاتی در خصوص لباسشویی پارس که تعمیرکاران با آن مواجه می شوند!

به وجود آمدن هر نوع مشکلی برای لباسشویی یا هر دستگاه دیگری ممکن است طبیعی باشد و دلایل مختلفی برای آن وجود داشته باشد در ادامه می‌ خواهیم به این مشکلات و راه های حل آن بپردازیم.

بسته نشدن درب لباسشویی

یکی از مشکلاتی که افراد متخصص تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان با آن مواجه شده اند مربوط به بسته نشدن درب لباسشویی است. در واقع درب لباسشویی با شروع عملیات شستشو قفل می شود اما ممکن است شی مابین درب گیر کرده باشد که مانع قفل شدن شود و در برخی موارد خراب شدن واشر دور درب نیز تاثیر زیادی در بسته نشدن خواهد داشت.

تخلیه نشدن آب دستگاه

لباسشویی برا عمل شستشو نیاز به آب دارد و این آب را از طریق شیری که برای آن تعبیه شده است فراهم می کند بعد از شستشو این آب در چند مرحله تخلیه می شود تا آب های کثیف تخلیه شده و لباس ها شستشو داده شوند که از طریق شیر تخلیه این اتفاق می افتد. در صورتی که شیر تخلیه دچار مشکل باشد در نتیجه آب تخلیه نخواهد شد البته ممکن است این ایراد در پیچ خوردگی شلنگ تخلیه نیز باشد که باید توسط متخصصین تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان بررسی شود. اگر تخصص ندارید هرگز به صورت خودسرانه اقدام به تعمیرات نکنید.

کار نکردن تایمر دستگاه

تایمر در لباسشویی وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد. در واقع اگر تایمر کار نکند لباسشویی وارد مراحل بعدی نخواهد شد. البته قطعه های دیگری نیز وجود دارند که در صورت معیوب شدن باعث اختلال در وظیفه تایمر خواهند شد. برد لباسشویی و میکروسوئیچ از جمله این قطعات هستند.

نگهداری از لباسشویی پارس

تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان

امروزه لباسشویی یکی از مهمترین وسیله ها برای خانواده محسوب می شود که در صورت از کار افتادن آن ممکن است مشکلات زیادی را متحمل شویم در نتیجه چند نکته ضروری را در خصوص نگهداری از لباسشویی باید رعایت کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

نگهداری های بعد از هر بار شستشو

لباسشویی بعد از اتمام شستشو نیاز به نظافت دارد و این کار موجب عملکرد بهتر در دستگاه می شود به عنوان مثال واشر لاستیکی دور درب هر بار بعد از شستشو نیاز به تمیز کردن و خشک کردن دارد تا از پوسیدگی جلوگیری شود. از دیگر قطعاتی که باید تمیز شوند مربوط به درب جاپودری لباسشویی است که ممکن است طی استفاده های پیاپی پودرهای اضافه لوله ها را مسدود نمایند. فیلتر دستگاه نیز باید هر چند مدت یکبار تمیز شود.

ظرفیت دستگاه مهم است!

لباسشویی با ظرفیت های مختلفی طراحی شده است و با توجه به نظرهای متخصصین تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان یکی از بزرگترین مشکلاتی که موجب سوختن موتور و از کار انداختن آن بوده است مربوط به ظرفیت دستگاه است. قرار دادن لباس هایی که بیش از ظرفیت دستگاه هستند موجب کوتاه شدن عمر لباسشویی می شوند.

لباسشویی را تنظیم کنید

لباسشویی پارس چندین برنامه مختلف برای شستشو دارد. در این لباسشویی برای انواع البسه با جنس های مختلف برنامه ریزی شده است به عنوان مثال اگر لباس های مخملی دارید می توانید از گزینه مربوط به آن استفاده نمایید برای لباس های کتان و غیره نیز به همین صورت می توان عمل کرد.

داخل مخزن را شستشو دهید

هر چند وقت یکبار برای شستشوی داخل مخزن با آب گرم اقدام نمایید. این کار باعث می شود تا مخزن از هر گونه باکتری پاک شود و آب گرم باعث تمیز شدن داخل مخزن لباسشویی خواهد شد.

در نهایت

تعمیر لباسشویی پارس در اصفهان توسط حرفه ایی ترین مجموعه انجام داده می شود. این برند متعلق به ایران است و نمایندگی های زیادی در سراسر ایران دارد که خریداران می توانند با اطمینان خاطر از گارانتی و خدمات پس از فروش اقدام به خرید نمایند. پارس از جمله برندهای با کیفیت است که کمتر دچار مشکلات فنی خواهد شد و در صورت بروز هرگونه مشکل می توان به متخصصین تعمیر مراجعه کرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما