تعمیر ظرفشویی باکنشت در اصفهان

5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر ظرفشویی باکنشت در اصفهان

بهترین مرکز تعمیر ظرفشویی باگنشت در اصفهان کجاست؟ حتی اگر ماشین ظرفشویی به یک وسیله معجزه آسا در خانه‌ها تبدیل شده باشد، اما با این وجود به یاد داشته باشید که هر از گاهی ماشین ظرفشویی خود را تمیز کنید. برای این کار یک بطری سرکه سفید را در کف مخزن قرار دهید و یک چرخه خالی را اجرا کنید. سرکه سفید، جرم ، باکتری و کثیفی را بدون هیچ مشکلی از بین می‌برد و اگر مشکلات همچنان ادامه داشت، خدمات پس از فروش برای کمک به شما و همچنین متخصصان وجود دارد.

فراموش نکنید که در صورت خرابی، اگر دفترچه راهنمایتان را گم کرده‌اید، یا برای هر سؤالی در مورد لوازم خانگی یا خدمات پس از فروش، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. سوالات خود را در این سایت با ذکر نام تجاری، مرجع، تاریخ خرید و البته مشکل خود از ما بپرسید.

مشکل خشک شدن

ترموستات و پروب دستگاه، دمای شستشو و خشک کردن را تعیین می‌کنند و اگر یکی از این دو قسمت از کار بیفتد، مشکل به وجود می‌آید. اگر یک کاردان و متخصص الکترونیک هستید، تنها کاری که باید انجام دهید تعویض قطعات برای تعمیر عیب ماشین ظرفشویی است. اگر به این نوع دستکاری عادت ندارید، به شما توصیه می‌کنیم که از یک متخصص تعمیر ظرفشویی باگنشت در اصفهان کمک بگیرید.

چرا ظروف بد شسته می‌شوند؟

در برخی موارد، ظروف به همان اندازه کثیف از ماشین ظرفشویی خارج می‌شوند و به نظر می‌رسد که شسته نشده و یا حتی خیس نشده است. اگر چنین باشد، در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است مفید باشد:

ورودی آب باز نیست یا مسدود است: شیر ورودی آب گرم را که معمولاً در زیر سینک یا پشت ماشین ظرفشویی قرار دارد، قرار دهید. اگر باز نیست آن را بچرخانید تا آب به داخل ماشین ظرفشویی برود. ممکن است یک دوشاخه ورودی آب را مسدود کند که در این صورت، جریان آب را قطع و لوله و توزیع کننده آب را تمیز کنید.

سوراخ‌های پروانه/بازوی شستشو مسدود شده است: کثیفی می‌تواند حتی در سوراخ‌های کوچک بازوها یا پروانه‌های شستشو جمع شود و به حدی برسد که آنها را مسدود و از خروج آب و شستشوی صحیح ظروف جلوگیری کند. با برداشتن پروانه‌ها از بازوهای شستشو شروع کنید، سپس با استفاده از یک خلال دندان و یک مسواک استفاده شده سوراخ‌ها را باز کرده و سپس ماشین ظرفشویی خود را کاملا تمیز کنید تا از شر این بقایای خلاص شوید.

آب گرم نمی‌شود: اگر به نظر می‌رسد که ظروف خیس شده اما چربی زدایی نشده‌اند، ممکن است به این دلیل باشد که با آب سرد شسته می‌شوند. این مشکل زمانی اتفاق می‌افتد که مقاومت معیوب باشد که در این صورت باید آن را تعویض کنید. مقاومت در قسمت پایه ماشین ظرفشویی قرار دارد و با برداشتن پنل پایینی دستگاه قابل دسترسی خواهدبود. در ماشین ظرفشویی بوش و زیمنس، مقاومت در پمپ سیرکولاسیون ادغام شده است. در صورتی که نوع یا جایگاه مقاومت ماشین ظرفشویی شما (با توجه به برند) فرق دارد، توصیه می‌کنیم از مراکز تعمیر ظرفشویی باگنشت در اصفهان کمک بگیرید.

چرا ظروف لکه دار شده‌اند؟

این دردسرهای کوچک بیشتر نتیجه استفاده نادرست از ماشین ظرفشویی شماست تا یک خرابی بزرگ! در اینجا چند روش برای حل مشکل وجود لکه روی ظروف آورده شده است:

محفظه نمک خالی است: محفظه نمک یا ظرف نمک مخصوص ماشین ظرفشویی باید همیشه پر باشد. حتی اگر از شوینده‌ای به شکل قرص یا غیره استفاده می‌کنید که از قبل حاوی مخلوطی با نمک است، مقدار نمک موجود در این قرص‌های آماده کافی نیست. نمک مورد استفاده برای ماشین ظرفشویی یک نمک مخصوص احیا کننده است که برای از بین بردن رسوبات موجود در آب استفاده می‌شود و بنابراین لکه‌های سفید روی لیوان‌ها را از بین می‌برد و باعث می‌شود ظروف شما براق‌تر شوند.

مواد شوینده بیش از حد مصرف می‌شود: به همان اندازه که محفظه نمک ممکن است یک بار برای مدت طولانی پر شود، مخزن مواد شوینده در اکثر مدل‌ها باید درست پر شده و در صورت استفاده بیش از حد از مواد شوینده، علاوه بر ایجاد گرفتگی در لوله‌های دستگاه، می‌تواند آثاری از صابون روی ظروف شما باقی بگذارد. بنابراین مطمئن شوید که دوز مناسب را استفاده می‌کنید یا از قرص‌های مناسب استفاده نمایید تا از غافلگیری ناخوشایند جلوگیری کرده باشید.

ماشین ظرفشویی شما بیش از حد پر شده است: هنگام بارگیری ماشین ظرفشویی، مهم است که ظروف و کارد و چنگال‌ها به خوبی سازماندهی شوند. به طور کلی، دستورالعمل‌های سازنده حاوی پیشنهادی برای موقعیت ظروف شما بوده و راز این است که عناصر مختلف روی هم قرار نگیرند و آنها را طوری قرار دهید که اضافه بار ایجاد نشود تا آب به درستی در دستگاه توزیع گردد.

چرا ماشین ظرفشویی من تخلیه نمی‌شود؟

نمایندگی تعمیر ظرفشویی باکنشت در اصفهان

فیلتر خیلی کثیف است: این فیلتر در پایه ماشین ظرفشویی در قسمت پایین وان قرار دارد و بیشتر کثیفی را که ظروف کثیف از شر آن خلاص شده‌اند جمع می‌کند. این تجمع کثیفی و رسوبات چرب می‌تواند تا آنجا پیش رود که فیلتر را مسدود کرده و به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از ایجاد گرفتگی آن را مرتب تمیز کنید.

شلنگ تخلیه مسدود شده است: برخی از ضایعات مواد غذایی، رسوبات چربی یا بقایای مواد شوینده می‌توانند باعث انسداد شیلنگ تخلیه شوند که برای خلاص شدن از گرفتگی، لوله را جدا کرده و تمیز کنید.

شیلنگ پمپ تخلیه معیوب است: مخزن توسط یک شلنگ به پمپ تخلیه متصل می‌شود. با بررسی وضعیت دومی شروع کنید، اگر گرفتگی داشته باشد، آب نمی‌تواند جریان یابد و در مخزن مسدود می‌شود. اگر شیلنگ در شرایط خوبی است و گرفتگی ندارد، می‌توانید وضعیت پمپ تخلیه را برطرف کرده و در صورت لزوم آن را به کمک مراکز تعمیر ظرفشویی باگنشت در اصفهان یا سایر شهرها تعویض کنید.

چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی می‌دهد؟

ماشین ظرفشویی بسیار کثیف است: تمام قسمت‌های ماشین ظرفشویی خود، به ویژه کل کانتور درب و محل فیلتر را بررسی کنید. احتمالاً بقایای چربی و ضایعات مواد غذایی منعقد شده را خواهید یافت. همه این رسوبات انباشته شده در طول زمان بوی نامطبوعی از خود تولید می‌کنند و می‌توانند لانه واقعی برای میکروب‌ها باشند.

فیلتر مسدود شده است: برخلاف تصور، ماشین ظرفشویی داخل خودش را نمی‌شوید! پس از هر بار شستشو یا حداقل یک بار در هفته، فیلتری که در پایین وان قرار دارد را تمیز کنید تا رسوبات چربی و باقی مانده‌های دیگر پاک شود. برای جلوگیری از گرفتگی سریع فیلتر، به یاد داشته باشید که بشقاب‌ها و ظروف را قبل از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی، از مواد غذایی خالی کنید.

ظروف پلاستیکی در دستگاه ذوب شده‌اند: ممکن است یک کارد و چنگال، بشقاب یا جعبه پلاستیکی به دلیل دمای ماشین ظرفشویی آب شود. این کار باعث ایجاد بوی بد و آسیب به ماشین ظرفشویی شما شده و اگر در چنین شرایطی هستید، بلافاصله بقایای پلاستیکی را تمیز کنید و قبل از قرار دادن اقلام پلاستیکی در ماشین ظرفشویی خود، حتماً توصیه‌ها را رعایت کنید.

ماشین ظرفشویی شما به ندرت استفاده می‌شود: اگر گهگاه از دستگاه خود استفاده می‌کنید و به همین دلیل فاصله شستشوها بسیار زیاد است، به شما توصیه می‌کنیم که درب را بین دو شستشو باز بگذارید تا داخل مخزن به خوبی خشک شود و در نتیجه از ایجاد رطوبت جلوگیری به عمل آید. بوی بد ماشین ظرفشویی معمولا به سادگی قابل حل خواهد بود و در اکثر مواقع، نیازی به مراجعه به مراکز تعمیر ظرفشویی باگنشت در اصفهان و سایر شهرها نیست.

چرا ماشین ظرفشویی من آب نمی‌گیرد؟

ممکن است چند چیز دخیل باشد؛ اول از همه، ابتدا بررسی کنید که دستگاه شما روشن است و همه چیز به درستی اجرا می‌شود. سپس، در را به شدت فشار دهید تا مطمئن شوید که به درستی بسته شده و قفل شده است. پس از انجام، بررسی کنید که شستشوی شما به درستی شروع شده و در برنامه تاخیر قرار نگرفته باشد.

اگر همه اینها به درستی در جای خود قرار داده شده است اما ماشین لباسشویی شما هنوز آب نمی‌گیرد، به شما توصیه می‌کنیم شیلنگ ورودی آب را بررسی کنید تا ببینید آیا به خوبی به آب وصل شده است یا خیر. همچنین باید بررسی کنید که لوله خم نشده یا گیر نکرده باشد؛ زیرا این وضعیت می‌تواند از ورود آب به دستگاه شما جلوگیری کند. همچنین به داخل نگاه کنید تا ببینید آیا اشیا یا چیزهای دیگری مانع عبور آب شده است یا خیر.

در نتیجه

به شما یادآوری می‌کنیم که قبل از هر گونه جداسازی دستگاه، اگر دستگاه شما همچنان تحت گارانتی باشد، بهتر است با خدمات پس از فروش خود تماس بگیرید؛ زیرا در صورت کوچکترین برخورد نادرست، گارانتی قطع می‌شود و در صورت خرابی دیگر تحت پوشش تعمیرات بعدی نخواهید بود. با توجه به آنچه گفته شد، ما به شما توصیه می‌کنیم، البته قبل از انجام هر گونه دستکاری، دستگاه خود را از برق بکشید تا از برق گرفتگی احتمالی جلوگیری شود. در صورت نوشته شدن کد عیب بر روی هدبند دستگاه، ابتدا به دستورالعمل‌ها مراجعه کنید.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما