تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان

5/5 - (4 امتیاز)

نمایندگی تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان

تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان از جمله خدمات بسیار کاربردی برای کاربران این شهر است که در رابطه با لباسشویی خود دچار مشکل شده اند و می خواهند دستگاه معیوب خود را به نحوی مجددا بازسازی نمایند. لباسشویی وسیله ایی بسیار ضروری برای هر خانواده ایی است که در برندهای متفاوتی تولید می شود البته در این مطلب به برند باکنشت می پردازیم.

معرفی شرکت باکنشت

یکی از شرکت های بسیار قدیمی مربوط به باکنشت است. این شرکت آلمانی است و در سال 1918 فعالیت خود را در حوزه برق شروع کرد اما رفته رفته به سمت وسائل لوازم خانگی رفت که بسیار سربع خود را در دل مردم جای داد. کمپانی باکنشت آلمانی در سال 1989 ورشکسته اعلام شد و با برند آمریکایی ویرپول یکی شد اکنون محصول باکنشت در کمپانی ویرپول تولید می شود و به کشورهای مختلفی صادرات دارد.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی باکنشت

مشکلات و نواقص مربوط به ماشین های لباسشویی تنها مربوط به برند خاصی نیست، ممکن است دستگاه از هر برندی دچار نواقصی شود که نیاز به تعمیرات داشته باشد. برخی برندها دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند که خریدار با آرامش خیال بیشتری اقدام به خرید می نماید زیرا اگر طی فاصله زمانی خاص مشکلی برای دستگاه به وجود آید، کمپانی سازنده اقدام به رفع و خدمات پس از فروش می نماید. در مجموع ایرادات فنی می تواند برای هر دستگاهی به وجود بیاید که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

چرا لباسشویی روشن نمی شود؟!

یکی از رایج ترین مشکلاتی که توسط نیروهای متخصص تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان مطرح شده است؛ سؤال کاربران در خصوص روشن نشدن لباسشویی است. این مشکل ممکن است مربوط به برق دستگاه باشد ابتدا در رابطه با متصل بودن برق به لباسشویی اطمینان حاصل کنید البته گاهی ممکن است قطعاتی که وظیفه انتقال جریان برق به دستگاه را دارند نیز دلیل بروز این مشکلات باشند به عنوان مثال برد لباسشویی وظیفه دارد تا برق را به دیگر قسمت های دستگاه انتقال دهد و در صورت وجود هر گونه مشکلی در برد این اتفاق نخواهد افتاد و لباسشویی روشن نمی شوند از دیگر دلایلی که می تواند سهیم باشد موتور داغ دستگاه است

به یاد داشته باشید لباسشویی را نباید به صورت متوالی روشن کرد. بایستی ما بین هر بار شستشو چندین ساعت زمان برای سرد شدن موتور دستگاه بگذارید و بعد از سرد شدن اقدام به روشن کردن مجدد نمایید.

آبگیری تمام شده اما لباسشویی وارد مرحله بعدی نمی شود!

تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان

این مشکل می تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آنها به خاطر معیوب بودن تایمر دستگاه است. تایمر وظیفه دارد تا لباسشویی را وارد مراحل بعدی نماید و در صورت خراب شدن این قطعه ممکن است مراحل مختلف از جمله آبگیری کردن، تخلیه آب و غیره انجام داده نشود. البته این مشکل ممکن است از میکروسوئیچ و شیر تخلیه نیز باشد

آب گیری لباسشویی به اتمام نمی رسد!

لباسشویی برای شستن لباس ها ابتدا وارد مرحله آبگیری می شود که ممکن است این اقدام با مشکل آبگیری مداوم همراه باشد. علت این مشکل خرابی شیر است که البته برای رفع آن بهتر است از متخصصین تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان کمک بگیرید. شاید با تعویض شیر برقی مشکل برطرف شود و شاید دستگاه نیاز به بررسی های بیشتری داشته باشد.

با نشت آب لباسشویی چه کنیم؟!

ممکن است دقایقی بعد از روشن کردن لباسشویی؛ با حجم زیاد آب جاری شده از دستگاه روبرو شوید! این مشکل می تواند باعث استرس زیادی شود اما اولین اقدامی که می توانید انجام دهید خونسردی خود را حفظ کرده و اطراف درب لباسشویی را بررسی نمایید. ممکن است یکی از لباس ها لای درب گیر کرده باشد و باعث بروز چنین مشکلی بوده است البته پوسیدگی لاستیک دور درب لباسشویی نیز بی تاثیر نبوده و ممکن است آب را به بیرون هدایت کند.

در نهایت نشست آب بستگی به قسمت نشت دارد و با توجه به آن می توان اقدام به تعمیر نمود. ممکن است آب از جا پودری و یا از قسمت درب و حتی از پشت لباسشویی بیرون بیاید که باید کاملا بررسی شود.

دستگاه آبگیری انجام داده اما فرمان شستشو انجام نمی شود؟

علت بروز این مشکل قلب دستگاه شما یعنی موتور آن است. موتور شامل قطعات مختلفی از جمله یاتاقان است که می تواند دلیل اصلی بروز این مشکل نباشد.
برای بررسی و تعمیر موتور لباسشویی؛ مخصوصا اگر دارای گارانتی معتبر است باید از افراد حرفه ایی در زمینه تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان کمک بگیریم و هرگز به صورت خودسر اقدام به باز کردن لباسشویی نکنیم.

چند نکته کاربردی برای نگهداری از لباسشویی

متخصصان تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان بر این باور هستند که اگر کاربران موارد زیر را رعایت کنند کمتر دچار مشکلات احتمالی خواهند شد این موارد شامل نکته های زیر است:

-تمامی قسمت های لباسشویی را که نیاز به نظافت و شستشوی مداوم دارند، تمیز کنیم. این اقدام ممکن است چند دقیقه از زمان به طول بیانجامد اما باعث کارکرد بهتر لباسشویی خواهد شد. قسمت جا پودری، درب لباسشویی که شامل لاستیک دور آن می شود و همچنین فیلتر لباسشویی بایستی کاملا تمیز شوند.

  • دستگاه را کاملا تراز و در مکان مناسب قرار دهید. از قرار دادن در مکان هایی که دارای پستی و بلندی است بپرهیزید.
  • هر چند وقت یکبار اقدام به شستشوی داخل مخزن توسط آب گرم لباسشویی کنید این اقدام باعث از بین رفتن باکتری های به وجود آمده داخل مخزن خواهد شد.
  • دستگاه را در جایی کاملا مناسب و بدون رطوبت قرار دهید. از قرار دادن لباسشویی در مکان هایی که در مجاورت آب است بپرهیزید.
  • از قرار دادن اجسام سنگین بر روی لباسشویی خودداری نمایید. این دستگاه برای شستشو لباس است و نباید بر روی آن وسیله های تزئینی و غیره قرار داد.

در نهایت

تعمیر لباسشویی باکنشت در اصفهان توسط متخصصین صورت می پذیرد. این دستگاه قدرتمند بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که کمتر دچار اختلال در عملکرد می شود اما گاهی اوقات ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که در بالا به برخی از آنها و راه های رفع مشکل اشاره کرده ایم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما