نمایندگی جاروبرقی ال جی در اصفهان

5/5 - (7 امتیاز)

نمایندگی جاروبرقی ال جی در اصفهان

نمایندگی جاروبرقی ال جی LG در اصفهان

امروزه تمیز کردن منزل، به عنوان یکی از دغدغه های خانواده ها مطرح می شود. از این رو وجود وسیله ای که بتواند در تمیز کردن منزل به افراد کمک کند بسیار مهم است. یکی از ابزار لازم کارآمد در این زمینه، جاروبرقی است. این وسیله پرکاربرد به علت سهولت در تمیز کاری و بالا بردن سرعت تمیزکاری منازل،  مورد توجه افراد قرار گرفته است. یکی از برترین برندها در زمینه تولید جاروبرقی، برند ال جی می باشد. جاروبرقی های این کمپانی به علت داشتن کیفیت بسیار بالا، در سراسر دنیا، افراد زیادی را به خود جلب کرده اند؛ اما متأسفانه ممکن است این جاروبرقی های باکیفیت نیز تحت تأثیر عوامل مختلف دچار خرابی شوند. در این موارد بزرگترین نگرانی کاربران، پیدا کردن نمایندگی معتبر تعمیرات است. اگر ساکن اصفهان هستید مراجعه به نمایندگی جاروبرقی ال جی در اصفهان، بهترین گزینه خواهد بود.

مطالعه کنید » نمایندگی سولاردام ال جی در اصفهان

ایرادات متداول جاروبرقی های ال جی

جاروبرقی ها جزو لوازم پرکاربرد در منازل هستند و به همین سبب، بیشتر در معرض خرابی قرار می گیرند. آشنایی با رایج ترین ایراداتی که برای جاروبرقی ها به وجود می آید به شما کمک خواهد کرد تا در هنگام بروز ایراد، دچار سردرگمی نشده و بتوانید بهترین اقدام را انجام دهید. شایع ترین ایرادات به وجود آمده برای جاروبرقی ها عبارتند از:

  • روشن نشدن جاروبرقی
  • پایین بودن قدرت مکش جاروبرقی
  • داغ شدن بیش از اندازه جاروبرقی

پس از آشنایی با متداول ترین ایرادات جاروبرقی، لازم است تا تخصص کافی را در زمینه عیب یابی و تعمیر این دستگاه داشته باشید. در غیر این صورت به شما توصیه می کنیم کار تعمیر جاروبرقی را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان بسپارید.

دلیل روشن نشدن جاروبرقی چیست؟

عوامل مختلفی در بروز این ایراد نقش دارند و باید مورد بررسی قرار بگیرند. در ابتدا و قبل از هر اقدامی، از سالم بودن پریز برق، کابل دستگاه و همچنین رسیدن جریان برق به مدار و سیم جمع کن مطمئن شوید. پس از این مورد، خرابی کلید قطع و وصل جاروبرقی می تواند در این زمینه موثر باشد. قطعه دیگری که در این ایراد باید توسط تکنسین های نمایندگی جاروبرقی ال جی در اصفهان بررسی شود، رله جاروبرقی می باشد. همچنین اشکال در مدار سری موتور نیز از علل دیگر روشن نشدن جاروبرقی است. مهم ترین قسمت جاروبرقی که آسیب در آن می تواند موجب روشن نشدن جاروبرقی شود موتور دستگاه می باشد.

علت پایین بودن قدرت مکش جاروبرقی چیست؟

در برخی از موارد، هنگام کار کردن با جاروبرقی ممکن است متوجه مکش ضعیف دستگاه شوید. از عوامل ایجاد این اختلال می توان به کثیف بودن کلکتور اشاره کرد. همچنین امکان دارد کیسه جاروبرقی شما پر شده باشد و این امر مکش دستگاه را با ایراد مواجه کند. یکی دیگر از علل پایین بودن قدرت مکش، کثیفی فیلتر های جاروبرقی است. در صورت تمیز بودن این قطعات، لازم است زغال ها و یاتاقان های دستگاه مورد بررسی قرار گیرند. البته این قطعات جزو قسمت های تخصصی دستگاه می باشند؛ بنابراین بهتر است در صورت بروز ایراد آنها، از تعمیرکاران کارآزموده نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان کمک بگیرید.

دلیل داغ شدن بیش از حد جاروبرقی چیست؟

یکی از مشکلات رایج به وجود آمده برای جاروبرقی، داغ شدن بیش از اندازه دستگاه است. در اغلب موارد، استفاده بیش از حد از دستگاه می تواند موجب داغ شدن جاروبرقی شود. در جاروبرقی قطعه ای به نام ترموستات قرار دارد. وظیفه این قطعه، خاموش کردن جاروبرقی در صورت بالا رفتن حرارت دستگاه می باشد. تعمیرکاران باتجربه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در اصفهان معتقدند بروز ایراد در ترموستات، موجب خواهد می شود جاروبرقی بیش از اندازه گرم شده و در نتیجه، موتور دستگاه بسوزد.

یا امکان دارد کیسه دستگاه، بیش از اندازه پر بوده و یا خرطومی و دسته جارو دچار انسداد شده باشند. همچنین از علل مهم دیگر در بروز این ایراد می توان به خرابی فن موتور جاروبرقی اشاره کرد. برای بررسی این ایراد، درب دستگاه را باز کرده و آن را روشن کنید. سپس مطمئن شوید که آیا فن به درستی کار می کند. کارکرد مناسب فن، موجب خنک ماندن و عدم داغ شدن جاروبرقی و در نتیجه افزایش عمر مفید دستگاه می شود.

علت تولید صدای زیاد، هنگام کار کردن با جاروبرقی چیست؟

از دیگر ایرادات شایع جاروبرقی ها، ایجاد صدای بلند هنگام کار کردن با آن است. برخی از انواع جاروبرقی ها با صدای زیاد کار می کنند. در این نوع جاروبرقی ها، شنیده شدن صدای بلند به علت توان بالای موتور دستگاه، کاملاً طبیعی است؛ اما اگر جاروی شما از نوع کم صدا می باشد باید بوش ها و بلبرینگ های دستگاه توسط تعمیرکار جاروبرقی ال جی مورد بررسی قرار بگیرند. همچنین ایراد در نگهدارنده های پلاستیکی جارو نیز می تواند در این زمینه نقش داشته باشد. تکنسین های با تجربه نمایندگی جاروبرقی ال جی در اصفهان توصیه می کنند هنگام استفاده از جاروبرقی، از کارکرد صحیح نگهدارنده های موتور و بسته بودن پیچ های دستگاه مطمئن شوید.

تعمیر تخصص جاروبرقی ال جی با آی پی سرویس اصفهان

اگر بخواهیم یکی از برترین و شناخته شده ترین نمایندگی های تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان را معرفی کنیم باید به آی پی سرویس اصفهان اشاره داشته باشیم. این نمایندگی با ارائه خدمات متنوع، توانسته رضایت مشتریان فراوانی را جلب کرده و رزومه قدرتمندی برای خود ایجاد کند. مهم ترین مزایای آی پی سرویس اصفهان عبارت است از:

  • به کار گیری قطعات اورجینال: از مشخصه های بارز آی پی سرویس اصفهان، داشتن کادری مجرب است. این تکنسین ها در وهله اول از تعویض قطعات خودداری کرده و سعی در تعمیر قطعات معیوب دارند؛ اما در صورت نیاز با استفاده از قطعات اورجینال، قطعه معیوب را تعویض می کنند. این کار علاوه بر حفظ کیفیت دستگاه، از افت کارایی جاروبرقی نیز جلوگیری می کند.
  • حضور تکنسین ها در محل مورد نظر مشتری: از دیگر ویژگی های ممتاز این نمایندگی، اعزام تکنسین های نمایندگی به محل مورد نظر مشتری می باشد. زمانی که شما با این مرکز تماس می گیرید، کارشناسان این مرکز تعمیرات جاروبرقی، تکنسین های خود را به محل شما اعزام می کنند. به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آدرس نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان نبوده و می توانید با هزینه کم، اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید.
  • ارائه مشاوره رایگان: از دیگر محاسن این نمایندگی، ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود است. شما می توانید در صورت بروز ایراد برای دستگاه، از طریق تماس با نمایندگی جاروبرقی ال جی در اصفهان، ایراد دستگاه خود را مطرح کرده و از تکنسین های این مرکز، مشاوره رایگان دریافت کنید.
  • قیمت مناسب تعمیرات: از مزیت های دیگر آی پی سرویس، نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در اصفهان، تعیین هزینه منصفانه این مرکز برای تعمیرات است. در این مرکز، هزینه ها براساس تعرفه های مصوب محاسبه می شوند و شما می توانید با اطمینان کامل از پایین بودن هزینه تعمیرات، به این مجموعه مراجعه کنید. در ضمن تمامی این هزینه ها در فاکتوری که به شما ارائه می شود به صورت کامل، شفاف سازی می شوند.
  • ارائه تعمیرات به صورت ضمانتی: یکی از بهترین خدمات ارائه شده در  این مرکز، ارائه ضمانت نامه کتبی تعمیرات اشاره کرد. این ضمانت نامه به مدت شش ماه اعتبار دارد و در صورتی که در طول این مدت، دستگاه شما دچار ایراد مجدد گردد نمایندگی جاروبرقی ال جی در اصفهان وظیفه دارد بدون دریافت هیچ گونه هزینه، نسبت به عیب یابی و تعمیر دوباره دستگاه شما اقدام نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما