5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر گوشت کوب برقی فلر در اصفهان

آیا اطلاعات لازم در رابطه با تعمیر گوشت کوب برقی فلر در اصفهان را دارید؟ گوشت‌کوب یکی از قابل استفاده‌ترین لوازم برقی است که در اکثر آشپزخانه‌های دنیا یافت می‌شود. این دستگاه ساده ترکیب غذاها و مایعات را انجام می‌دهد و چندین بار در روز در اکثر خانه‌ها استفاده می‌شود. با این حال، به دلیل استفاده زیاد، گوشت‌کوب ممکن است هر از چند گاهی مشکلات خاصی را نشان دهد و حتی امکان دارد از کار بیفتد. اگر دستگاه شما کار نمی کند، ممکن است دلایل زیادی برای آن وجود داشته باشد که می‌توانید برخی از آنها را با مطالعه موارد زیر برطرف کنید. در غیر این صورت برای تعمیر گوشت کوب برقی فلر در اصفهان باید به یک فرد متخصص مراجعه نمایید.

 اتصال برق را بررسی کنید

اگر گوشت‌کوب کار نمی کند، می‌توانید اتصال برق را بررسی کنید. این کار را می‌توان ابتدا با جدا کردن سیم برق و سپس تست سوئیچ الکتریکی با چرخاندن سوئیچ گوشت‌کوب در وضعیت “روشن” بررسی کرد. از یک مولتی متر استفاده کنید و کلیدهای گوشت‌کوب را یکی یکی فشار دهید؛ اگر خوانش کم باشد، سوئیچ کار می‌کند. در غیر این صورت باید سوئیچ گوشت‌کوب را عوض کنید.

پایانه‌ها را تمیز کنید

کار دیگری که می‌توانید برای تعمیر گوشت‌کوبی که کار نمی کند انجام دهید، تمیز کردن پایانه‌ها است. برای این کار ابتدا صفحه پلاستیکی که روی محفظه و دکمه‌های سوئیچ را می‌پوشاند، بردارید تا پیچ‌های نگهدارنده درب محفظه سوئیچ نمایان شود. اکنون پیچ‌هایی را که صفحه را به محفظه متصل می‌کنند بردارید. برای تمیز کردن، روی کنتاکت‌ها، پایانه‌ها و دهانه‌ها حلال اسپری کنید. این ترفند نیز ممکن است کار کرده و گوشت‌کوب شما را درست کند.

فیوز را چک کنید

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید بررسی یا تست فیوز است. برای این کار، ابتدا فیوزی را که در انتهای سیمی است که از ترمینالی که سیم برق به آن وصل شده، پیدا کنید. از یک ولت‌متر برای گرفتن قرائت استفاده نموده و اگر میزان قرائت بالا باشد، ممکن است مجبور شوید فیوز را تعویض کنید، اما مطمئن شوید که فیوزی با اندازه صحیح دریافت می‌کنید. در صورتی که برای انجام این کار دانش کافی ندارید، از یک متخصص تعمیر گوشت کوب برقی فلر در اصفهان کمک بگیرید.

مطمئن شوید که گوشت‌کوب گیر نمی کند

یکی دیگر از دلایل احتمالی کار نکردن گوشت‌کوب می‌تواند گیر کردن باشد. برای این کار ابتدا باید درایو را جدا کنید و سپس شفت را بچرخانید. اگر به نظر می‌رسد که گیر کرده است، بررسی کنید که علت پارازیت چیست و در بیشتر موارد، این زباله‌های موجود در بخش‌های گوشت‌کوب است که باعث گیر کردن می‌شود.

بررسی نهایی را انجام دهید

کاری که باید بعد از انجام تمام نکات بالا انجام دهید این است که گوشت‌کوب را بررسی نهایی کنید. دستگاه را به برق بزنید و کلیدهای آن را فشار دهید. گوشت‌کوب باید در حال حاضر خوب کار کند و شامل مشکلی مانند فرسودگی موتور نیست. در غیر این صورت ممکن است مجبور شوید موتور یا گوشت‌کوب را تعویض کنید.

کار نکردن بلندر یک مشکل رایج است و معمولاً به دلیل یکی از موارد بالا ایجاد می‌شود. با این حال، اگر قادر به درک یا رفع مشکل نیستید، باید از یک متخصص در مرکز تعمیر گوشت کوب برقی فلر در اصفهان کمک بگیرید.

گوشت‌کوب‌های غذایی چگونه کار می‌کنند؟

نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی فلر در اصفهان

گوشت‌کوب غذا یک وسیله محبوب و مفید آشپزخانه است. غذاها و مایعات قرار داده شده در آن بر اساس سرعت تعیین شده توسط اپراتور مخلوط یا خرد می‌شوند. گوشت‌کوب یک دستگاه کوچک موتوردار است و در آن یک کوبه داخل شیشه به شفت موتور متصل می‌شود. با تغییر جریان به موتور، سرعت کوبه کنترل خواهدشد.
نگهداری پیشگیرانه می‌تواند تعمیرات مورد نیاز برای کار کردن یک گوشت‌کوب مواد غذایی را برای چندین سال کاهش دهد. مهم‌ترین اقدامی که یک اپراتور می‌تواند انجام دهد این است که گوشت‌کوب را بیش از حد بارگذاری نکند و مهر و موم‌ها را محکم نگه دارد.

چرا موتور گوشت کوب می‌سوزد؟

سوئیچ چند سرعته در گوشت‌کوب بر اساس انتخاب دکمه‌های کنترلی یا میزان چرخش رئوستات، جریان را به موتور می‌فرستد. جریان بیشتر به معنای سرعت بیشتر موتور است و قرار دادن غذاهای سفت در ظرف گوشت‌کوب و سعی در خرد کردن آنها با سرعت کم موتور می‌تواند باعث سوختن موتور شود.

از آنجایی که شیشه مایعات را در خود جای می‌دهد، برای تمیز کردن باید از هم جدا شود و برای جلوگیری از خروج مایعات، مهر و موم دارد. علاوه بر این، محفظه گوشت‌کوب دارای یک مهر و موم در اطراف کوپلینگ است تا از عدم نشت مایعات به موتور اطمینان حاصل شود. محکم نگه داشتن این مهر و موم‌ها و اطمینان از سرریز نشدن مایعات در شیشه می‌تواند به عملکرد روان گوشت‌کوب کمک کند.

مراحل تعمیر گوشت کوب برقی چیست؟

چه مشکلی با یک میکسر غذا یا گوشت کوب چندکاره ممکن است رخ دهد؟ مانند سایر لوازم کوچک ساده، مشکلات معمولاً مربوط به قطعاتی خواهدبود که بیشتر استفاده می‌کنید. سیم برق ممکن است معیوب باشد و کلیدها، موتور یا فیوز موتور و کنترل سرعت همگی امکان دارد از کار بیفتند. کوبنده‌ها می‌توانند خم یا فرسوده شوند و چرخ دنده‌ها را می‌توان با استفاده نادرست، نامرتب کرد. در هر صورت، اگر مشکل حاد باشد کمک گرفتن از یک متخصص تعمیر گوشت کوب برقی فلر در اصفهان می‌تواند کارساز باشد.

کنترلر سرعت میکسر دارای سیم‌ها و کنتاکت‌های متعددی است و اگر تماس‌ها خورده شدند یا نیاز به تمیز کردن داشتند، از یک تکه کوچک کاغذ سنباده استفاده کنید.

سخن پایانی

جداسازی، آزمایش و تعمیر یک میکسر غذا شبیه به وسایل کوچک دیگر است. برای تست‌های سیم برق، کنترل‌های دستگاه، موتور، فیوز و برق به راهنمای تعمیر آن مراجعه کنید. میکسرهای مواد غذایی مدرن معمولاً حاوی مدارهای متعددی هستند؛ پس سعی نکنید آنها را تعمیر کنید و اگر یکی از آنها معیوب بوده و یا مشکوک به این موضوع هستید، آن را با یک برد مدار مشابه جایگزین نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما