تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان

5/5 - (4 امتیاز)

تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان

تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان توسط تعمیرکاران آموزش دیده انجام داده می شود. بهی از جمله برندهای با کیفیت اما کمتر استفاده شده توسط مردم است که معمولا برای تعمیر این وسیله دچار مشکل می شوند اما باید بگوییم که کاملا قابل انجام است. افراد متخصص در زمینه تعمیر انواع ماشین های لباسشویی این ماموریت را دارند تا با هرگونه مشکلی از هر کدام از برندهای دستگاه لباسشویی دست و پنجه نرم کرده و به بهترین شکل از عهده این کار بربیایند.

برند بهی در کدام کشور تولید می شود؟!

از جمله کمپانی هایی که از همان ابتدای کار فعالیت خود را با طراحی و تولید انواع لوازم خانگی شروع کرد؛ می توان به برند بهی اشاره داشت. این برند یکی از باکیفیت ترین برندهای جهان است که نه تنها در ایران شناخته شده است بلکه در سرتاسر دنیا و به اغلب کشورها صادرات دارد.

ایتالیا کشوری است که بهی در آن شکل گرفت و باید گفت که این برند مربوط به کشور ایتالیا است. محصولات بهی در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا کیفیت قطعات؛ ماندگاری این محصول را تضمین می نماید اما شوربختانه باید بگوییم که در سال های اخیر واردات هرگونه محصول از این برند به ایران غیر ممکن بوده است و دلیل اصلی آن اعمال تحریمات علیه کشورمان بوده است. در واقع وجود هرگونه محصول بهی در ایران از جمله لباسشویی مربوط به سال های گذشته است قبل از تحریمات بوده است.

خدمات پس از فروش و گارانتی بهی

تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان و حتی سایر شهرهای ایران ممکن و میسر است اما در خصوص گارانتی و تعویض قطعات باید بگوییم که این برند سال هاست که دیگر به ایران صادرات انجام نمی دهد و در نتیجه نمی توان نمایندگی فعالی برای گارانتی و خدمات از فروش بهی در نظر داشت. بهی در ایران شامل گارانتی نخواهد شد و در خصوص مشکلات و نقص هایی که برای دارندگان این محصول پیش می آید باید بگوییم که کار تعمیر را به افراد با تجربه و کاردان بسپارید تا از مشکلات بعدی در امان باشید.

ویژگی ماشین لباسشویی بهی

همانطور که گفته شد بهی یکی از برندهای شناخته شده در دنیا است که مربوط به ایتالیا است. این کشور در ساخت انواع تولیدات خود؛ بهترین ها را در نظر دارد و دلیل پابرجا بودن این برند نیز جلب اعتماد مردم از این برند بوده است. ماشین لباسشویی های بهی توانسته اند با طراحی خاص و زیبا جلوه بخش باشند و البته کیفیت بالای موتور و جنس قطعات نیز از جمله مشخصات فنی این دستگاه ها بوده است.

  • صدای کم بسیار کم و بدون نویز هنگام شستشوی لباس ها
  • بدون لرزش بودن دستگاه حتی در مواقعی که به بیشترین سرعت گردش را دارد
  • جنس محکم بدنه لباسشویی که در مقابل ضربات می تواند به خوبی عمل نماید
  • وجود چندین برنامه مختلف جهت شستشوی انواع البسه با جنس های متفاوت که باعث عملکرد بهتر در انجام شستشو خواهد شد
  • قدرت بالا در آبکشی کردن و خشک کردن لباس ها
  • وجود ظرفیت های مختلف

و البته مواردی دیگر که می تواند این محصول را در رتبه های بالا قرار دهد به همین دلیل کارشناسان تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان بر این باورند این برند از جمله محصولاتی است که کمتر دچار عیب و ایراد می شوند البته به شرطی که بتوان تمام موارد بهداشتی و نگهداری از محصول را انجام داد و دستگاه را به حال خود رها نکرد. یکی از این موارد انجام سرویس سالیانه برای لباسشویی است که باید هر چند ماه و یا یکسال یکبار آن را انجام داد.

نکاتی که باید در مورد نگهداری از لباسشویی بدانید!

نمایندگی تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان

کارشناسان تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان معتقد هستند برای جلوگیری از به وجود آمدن هر نوع مشکلی در رابطه با ماشین لباسشویی باید یک سری نکات را رعایت نمایید.

به ظرفیت ماشین لباسشویی توجه کنید

اتفاقی که ممکن است برای اغلب دستگاه های لباسشویی پیش بیاید خطایی است که در صورت حجم زیاد لباس ها رخ می دهد و لباسشویی قادر به شستن آنها نیست. قبل از این کار حتما به ظرفیت ماشین توجه کنید اگر می خواهید پتویی را داخل ماشین 8 کیلویی قرار دهید توجه کنید وزن پتو بعد از آب کشی دو برابر خواهد شد و ممکن است فشار زیادی به موتور بیاد و طول عمر دستگاه را بشدت کاهش دهد.

تمیز نگه داشتن و شستشوی برخی قطعات دستگاه

محفظه مربوط به جای پودر لباسشویی باید هر چند وقت یکبار شسته شود و پودرهایی که به اطراف چسبیده کاملا پاک شوند این پودرها ممکن است باعث انسداد شوند. درب لباسشویی خصوصا قسمت مربوط به واشر دور درب بایستی هر بار بعد از شستشو کاملا شسته و تمیز شوند.

استفاده از آب گرم برای شستشوی محفظه لباسشویی

برای شستشوی لباس های معمولی اغلب اوقات از آب سرد استفاده می شود اما این نکته را فراموش نکنید که برای از بین بردن باکتری ها لازم است که گاهی از آب گرم دستگاه استفاده نمایید و داخل محفظه را به خوبی شستشو نمایید. همیشه بعد از اتمام شستشو بلافاصله درب دستگاه را نبندید و برای مدتی آن را باز بگذارید تا از ایجاد رطوبت جلوگیری شود.

سرویس دستگاه

متخصصین تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان بر این باورند کسانی که هر ساله اقدام به سرویس دستگاه خود می کنند کمتر دچار مشکلات بعدی خواهند شد. دستگاه هایی از جمله لباسشویی، کولر گازی و غیره هر ساله نیاز به سرویس توسط افراد حرفه ایی دارند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

تعمیر کار لوازم شما چه خصوصیاتی داشته باشد

در خصوص سپردن کار به تعمیرکاران لوازم خانگی باید بگوییم که یک سری نکات را باید رعایت کرد این افراد می توانند جان دیگری به لوازم معیوب شما بدهند به همین دلیل بایستی نسبت به انتخاب افراد با تجربه کاردان دقت داشته باشید در غیر اینصورت با مشکلات بزرگتری مواجه خواهید شد.

  • حتما از تعمیرکار بخواهید قطعات با کیفیت را استفاده نماید و مرغوبیت آن را ضمانت کند.
  • تست دستگاه بعد از تعمیر
  • انجام فعالیت به صورت حضوری بر روی دستگاه

در نهایت

تعمیر لباسشویی بهی در اصفهان با افراد حرفه ایی در این زمینه انجام داده می شود. برند بهی یکی از برندهای با کیفیت و شناخته شده در جهان است که امروزه متأسفانه صادرات خود را به ایران متوقف نموده است اما همچنان محصولاتی از این برند در ایران وجود دارند که در صورت معیوب شدن می توان آنها را تعمیر و استفاده مجدد نمود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما