تعميرات دستگاه اسپرسو ساز اصفهان

5/5 - (5 امتیاز)

 

تعميرات دستگاه اسپرسو ساز اصفهان

این روزها استفاده از قهوه خصوصا قهوه هایی که با کافی ماشین ها درست میشوند بسیار رایج شده است. در این میان دستگاه های اسپرسوساز هم از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. سهولت در استفاده و خوش طعم بودن قهوه درست شده به وسیله این دستگاه ها از جمله ویژگی های آنهاست که سبب شده بسیار مورد توجه باشند. اما با همه این مزیت ها این دستگاه ها هم ممکن است خراب شده و ما را مجبور کنند که برای مراجعه به مراکز تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان اقدام کنیم. پیدا کردن مرکز تعمیرات تخصصی در این زمینه بسیار با اهمیت است چرا که این دستگاه ها هم حساس هستند و هم قیمت آنها بالاست. لذا اگر تعمیرکاری که انتخاب می کنید حرفه ای نباشد ممکن است دستگاهتان با مشکلات بیشتری مواجه شده و حتی کاملا از کار بیفتد. در ادامه به تعدادی از رایج ترین ایرادات دستگاه های اسپرسوساز می پردازیم که لازم است برای رفع آنها به مراکز مجاز تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان مراجعه کنید. با ما همراه باشید.

ایرادات رایج در تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان

اگر شما هم از یک دستگاه اسپرسوساز در منزل، محل کار و یا کافه تان استفاده می کنید احتمالا برایتان پیش آمده است که دستگاهتان دچار مشکل شود.در ادامه به معرفی تعدادی از معمول ترین ایرادات این دستگاه ها می پردازیم که برای آنها لازم است تا به مراکز تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان مراجعه کنید. این ایرادات رایج به شرح زیر بیان می شوند:

1. دستگاه روشن است اما هیچ قهوه ای از آن خارج نمی شود

2. دستگاه اسپرسوساز نمی تواند کف تولید کند

3. اسپرسویی که درست شده بسیار تلخ است

4. آبی که در دستگاه است گرم نمی شود

5. قهوه جوشیده است

6. پمپ دستگاه سر و صدای بیش از حد معمول دارد

7. قهوه همراه با تفاله از دستگاه بیرون می آید

8. آب نمی تواند از لوله میانی دستگاه خارج شود

9. ترموستات دستگاه به خوبی گرم نمی کند

10. اسپرسویی که درست می شود بسیار رقیق است.

حال که با رایج ترین ایرادات این دستگاه ها آشنا شدید لازم است بدانید عیب یابی و نحوه رفع آنها هم به چه شکلی صورت می گیرد. البته پیشنهاد ما به شما این است که اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید یا شخصی فنی نیستید این کار را به متخصصان بسپارید و به مراکز تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان مراجعه کنید. با این حال در ادامه برخی از مهمترین این ایرادات را مورد بررسی قرار می دهیم.

چرا دستگاه اسپرسوساز من نمی تواند کف درست کند؟

یکی از مشکلاتی که دستگاه های اسپرسوساز با آنها مواجه هستند این است که بخش کف ساز آنها کار نمیکند. برای رفع این مشکل بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

·                      پودر اسپرسو باکیفیت و تازه استفاده کنید.

·                      خروجی دستگاه را برای گرفتگی چک کنید. اگر گرفتگی مشاهده کردید آن را به آهستگی تمیز کنید.

·                      توجه داشته باشید که آب مصرفی تان با دمای متعادل باشد تا خروجی رضایت بخش باشد.

·                      اگر زمان تهیه اسپرسو زیر 1 ثانیه و یا بالای 30 ثانیه طول بکشد دستگاهتان با مشکل فشار مواجه است و باید به مرکز تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان مراجعه کنید.

چرا با وجود روشن بودن پمپ هیچ نوشیدنی از دستگاه خارج نمی شود؟

این مشکل می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

·                      خالی بودن مخزن اسپرسو از آب

·                      وجود جرم گرفتگی در قسمت خروجی دستگاه

·                      اگر دستگاهتان برای تامین آب مصرفی به صورت مستقیم به آب شهری متصل باشد، ممکن است بسته بودن شیر  این مشکل را سبب شود.

·                      اگر از آب با سختی بالا استفاده می کنید احتمالا جرم گرفتگی دستگاهتان زیاد است.

·                      خود قهوه و رسوبات آن می تواند سبب گرفتگی در مجرای خروجی دستگاه شود. بهتر است پس از  هر بار استفاده دستگاه را به دقت تمیز کنید.

چرا دستگاه اسپرسوساز من آب را گرم نمی کند؟

تعميرات دستگاه اسپرسو ساز در اصفهان

یکی از مشکلات رایج که بسیاری از مشتریان برای انجام تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان به ما مراجعه می کنند این است که دستگاه آنها آب را گرم نمی کند. از جمله علت های این موضوع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·                      به وجود آمدن مشکل در اتصالات دستگاه علی الخصوص اتصالات برقی آن

·                      جاری نبودن جریان برق در دوشاخه

·                      آسیب دیدن المنت دستگاه که گاها می تواند المنت دم کننده باشد یا المنت داغ کننده دستگاه

·                      بروز آسیب هایی در سیم های دستگاه

·                      بروز مشکل در پایانه های المنت

چرا پمپ دستگاه من سروصدای زیادی تولید می کند؟

سروصدای خارج از حد معمول یکی دیگر از مشکلات رایج در تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان به شمار می آید. این مشکل می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

·                      اگر مخزن آب دستگاه اسپرسوساز شما خالی از آب باشد پمپ آن با صدای زیادی کار میکند. پس اولین کار برای رفع این مشکل میتواند چک کردن مخزن آب باشد. این موضوع حتی برای کم بودن آب هم صدق میکند. پس دقت کنید همیشه مخزن آب دستگاه به حد کافی آب داشته باشد.

·                      اگر دستگاهتان از انواع اسپرسوساز هایی است که مستقیم به آب شهری متصل می شود کم بودن فشار آب میتواند سبب بروز این مشکل شود. پس زمان هایی که فشار آب از حد معمول کمتر است بهتر است از دستگاه تان استفاده نکنید. به این شکل آسیبی هم به آن وارد نمی شود.

چرا از مجرای میانی اسپرسوساز آب خارج نمی شود؟

·                      ترموستات دستگاه تنظیم نیست. لذا برای حل مشکل باید ترموستات را تعمیر کنید.

·                      سوپاپ هایی که به قسمت ورودی فنجانک ختم می شوند ممکن است دچار انسداد شده باشند. بهتر است ابتدا برای رفع گرفتگی ها اقدام کنید و سپس مجددا دستگاه را مورد استفاده قرار دهید.

انجام تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان به صورت حرفه ای به کمک آی پی سرویس

احتمالا شما هم برای انجام تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان به دنبال مرکزی مطمئن و معتبر هستید. یکی از بهترین و معتبرترین مرکز ارائه خدمات در اصفهان را می توان آی پی سرویس معرفی کرد که با فعالیت حرفه ای خود توانسته است همواره در راستای جلب رضایت مشتریان گام بردارد. تعدادی از مهمترین خدمات ارائه شده به وسیله این مرکز خدمات تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان به شرح زیر هستند:

1. بهره مندی از تکنسین های مجرب و متخصص یکی از مهمترین مشخصه های این مرکز است. همگی تعمیرکاران مشغول به کار در این مرکز در زمینه تعمیرات انواع مختلف دستگاه های برقی دوره های کاملی دیده اند و به همه برندها و کلیه دستگاه ها از جدید گرفته تا قدیمی مسلط هستند.

2. در آی پی سرویس اصفهان اولویت ما بر تعمیر قطعه های اورجینال دستگاه هاست نه تعویض بلافاصله آنها. در این تعمیرگاه قطعه خراب در صورتی تعویض می شود که هیچ راه دیگری وجود نداشته باشد.

3. کلیه قطعه هایی که برای دستگاه های شما مورد استفاده قرار می گیرند با ضمانت اورجینال بودن عرضه می شوند. این امر سبب می شود بازدهی دستگاه تحت تاثیر قرار نگرفته و به همان کل سابق به کار خود ادامه دهد.

4. خدمات ارائه شده به وسیله آی پی سرویس اصفهان در منزل شما هم قابل ارائه است. به این شکل دیگر دستگاه شما از پروسه جابجایی و آسیب های آن معاف است.

5. و در نهایت کلیه خدمات ارائه شده در آی پی سرویس اعم از تعمیرات دستگاه اسپرسوساز اصفهان یا سایر دستگاه های برقی به شکلی ضمانت شده هستند. به این صورت که در صورت انجام تعمیرات و خرابی مجدد دستگاه تکنسین ها کلیه خدمات لازم را به صورت رایگان انجام می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما