نمايندگی تعمیر جيميلای در اصفهان

5/5 - (4 امتیاز)

 

نمايندگی تعمیر جيميلای در اصفهان

این روزها در برخی از خانه ها دیگر قهوه کاملا جای چای را گرفته است. افراد برای بالا بردن سطح هوشیاری شان معمولا قهوه را انتخاب می کنند و البته که این انتخاب بسیار مناسبی به شمار می آید. چرا که اول صبح که از خواب بیدار می شوید نیاز به یک نوشیدنی محرک و قوی دارید تا بتوانید روز خود  را قوی آغاز کنید. ئ البته که قهوه این کار را به خوبی برایتان انجام می دهد. اگر از نمايندگي تعمیر جيميلاي در اصفهان در مورد یکی از بهترین برندهای قهوه ساز برای مصرف روزانه بپرسید که کمترین آمار تعمیرات را در اختیار دارد  قطعا آنها جمیلای را به شما معرفی میکنند.

نه تنها در ای پی سرویس اصفهان بلکه در سایر نمايندگي جيميلاي در اصفهان تعداد دستگاه هایی از این برند که برای تعمیرات ارائه می شوند در مقایسه با سایر برندها کمتر بوده و این نشان از کیفیت این برند چینی و دستگاه های قهوه ساز آن دارد. در این مطلب قصد داریم به معرفی قهوه سازهای جمیلای و قابلیت های آنها بپردازیم و راجع به علت های رایج مراجعه به نمايندگي جيميلاي در اصفهان هم مختصری صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

علت های پرتکرار برای مراجعه به نمايندگي جيميلاي در اصفهان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیشترین علتی که افراد به خاطر آن به نمايندگي جيميلاي در اصفهان مراجعه می کنند چیست. اما پیش از ان اجازه دهید برای شما بگوییم که این برند یعنی جمیلای بیشتر برای دستگاه های قهوه ساز خود معروف است. اکثر افرادی که نیاز به یک دستگاه برای استفاده معمول و روزانه دارند به علت کارایی بالایی قهوه سازهای این برند و همچنین قیمت معقول و دارای صرفه ی اقتصادی آن، انواع مختلف این قهوه سازها را بسته به بودجه شان انتخاب کرده و خریداری می کنند. با همه اینها باز هم ممکن است دستگاه های قهوه ساز جمیلای دچار مشکل شوند و برای تعمیرات به نمايندگي تعمیر جيميلاي در اصفهان نظیر آی پی سرویس اصفهان آورده شوند. در ادامه تعدادی از پرتکرارترین علت هایی که به خاطر آن افارد دستگاه قهوه ساز جمیلای خود را برای تعمیرات به نمايندگي جيميلاي در اصفهان می آورند با هم میبینم:

1. با وجود روشن بودن دستگاه، قهوه درست نمی شود

2. سرعت خارج شدن اسپرسو از دستگاه بسیار کند و یا بسیار تند است

3. طعم قهوه مطلوب نیست و بیش از حد تلخ و یا گاها همراه با مزه ترشی است

4. ایجاد سر و صداهایی بیش از حد معمول در دستگاه

5. وجود تفاله های قهوه در قهوه درست شده نهایی

6. روشن بودن چراغ مربوط به آب مخزن با وجود پر بودن این مخزن آب

7. در قسمت زیرین دستگاه شاهد تجمع آب هستیم

معرفی چند نمونه از محبوب ترین اسپرسو سازهای جمیلای

در این بخش تصمیم گرفته ایم تعدادی از محبوب ترین و پرکاربردترین اسپرسو سازها و قهوه سازهای برند جمیلای را برای شما معرفی کنیم. همچنین قابلیت هایی که این دستگاه ها با آنها عرضه می شوند را نیز برای شما مطرح خواهیم کرد تا در نهایت بتوانید تصمیم گیری راحتی داشته باشید. این دستگاه ها به شرح زیر هستند:

1.  اسپرسو ساز برند جمیلای مدل Gemilai CMR3005E

2. اسپرسو ساز برند جمیلای مدل Gemilai CRM3605

3. اسپرسو ساز برند جمیلای مدل Gemilai CRM3601

در ادامه به بررسی قابلیت ها و ویژگی های این اسپرسو سازها از برند جمیلای می پردازیم، با ما همراه باشید. در صورتی که به خدمات نمايندگي جيميلاي در اصفهان نیاز پیدا کردید آی پی سرویس اصفهان با خدمات حرفه ای و سریع خود همواره آماده خدمت به شما هموطنان است.

تعمیر قهوه ساز جيميلای در اصفهان

1.  اسپرسو ساز برند جمیلای مدل Gemilai CMR3005E

در ادامه این مطلب از نمايندگي جيميلاي در اصفهان قصد داریم اسپرسو سازی از برند جمیلای را معرفی کنیم که هم برای استفاده خانگی و هم برای کافه های کوچک و جمع و جور مناسب است. وزن این دستگاه تنها 8.8 کیلوگرم بوده و توان آن برابر با 1450 وات است. از جمله قابلیت های می توان به داشتن نازل بخار، سیستمی برای گرم نگه داشتن فنجان های حاوی اسپرسو، قابل استفاده هم به صورت اتوماتیک  و هم به صورت دستی و مخزن آب 1.7 لیتری اشاره کرد. بدن این دستگاه از استیل ضدزنگ طراحی شده است و علاوه بر دوام زیبایی و استحکام را هم برای آن به دنبال دارد. در جعبه این دستگاه  یک عدد تمپر از جنس پلاستیک، دو سینی برای حالت استفاده تک و یا دوبل و یک عدد پرتافیلتر از نوع صنعتی موجود است.

2. اسپرسو ساز برند جمیلای مدل Gemilai CRM3605

دیگر مدل اسپرسوسازهای جمیلای که به معرفی آن می پردازیم مدل CRM3605 آن است. بدنه این دستگاه به صورت تلفیقی از پلاستیک و استیل طراحی شده است. وزن ان 7 کیلوگرم و توان آن معادل 1450 وات است. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به داشتن سیستم کاپوچینوساز، داشتن وضعیت استندبای یا آماده برای کار، بهره مندی از فیلتر آب و نشانگر مدرج برای سطح آب، امکان درست کردن کف شیر و یک نشانگر مدرج برای نمایش فشار اشاره کرد.

پورتافیلتر ای دستگاه از نوع تکی بوده و میتواند در آن واحد دو شات اسپرسو را دو فنجان به شما تحویل دهد. نازل بخار این مدل از قهوه سازهای جمیلای متحرک بوده و می توانید آن را خارج کرده و از دستگاه استفاده کنید یا با حضور آن از دستگاهتان بهره ببرید. این دستگاه هم مانند دستگاه قبلی از انواع نیمه صنعتی است و علاوه بر استفاده های خانگی می تواند در کافه ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار بگیرد. البته اگر به صورت حرفه ای قهوه سرو نمی کنند. در صورت بروز هرگونه مشکل برای قهوه سازتان می توانید از خدمات آی پی سرویس اصفهان که یکی از معتبرترین نمايندگي تعمیر جيميلاي در اصفهان است بهره ببرید.

3. اسپرسو ساز برند جمیلای مدل Gemilai CRM3601

و در نهایت آخرین اسپرسو ساز از برند جمیلای که به معرفی آن می پردازیم مدل CRM3601 است. این دستگاه برای درست کردن اسپرسو هایی حرفه ای و در عین حال خوش طعم مورد استفاده قرار می گیرد و آن را در کلاس دستگاه های اسپرسو ساز نیمه صنعتی به شمار می آورند. فشار بخاری که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است 15 بار و توان آن مانند سایر دستگاه های جمیلای که آنها را معرفی کردیم 1450 وات است. طراحی بدنه آن با استیل ضد زنگ صورت گرفته که هم دوام و هم زیبایی را به صورت توام برای کاربر به ارمغان می آورد.

در این دستگاه از ترموبلاک استفاده شده است و همین امر سبب شده است طعم و کیفیت قهوه هایی که با آن درست می شود فوق‌العاده و بی نظیر باشند. این دستگاه از یک گروه شات دوبل درست شده است و تعداد پرتافیلتر های آن 1 عدد است. به کمک CRM3601 شما می توانید 2 فنجان اسپرسو را همزمان آماده کنید. نازل بخار این مدل از قهوه ساز های جمیلای متحرک است و به راحتی می توانید آن را تنظیم کرده و از آن بهره کافی را ببرید. شما به کمک این نازل می توانید فوم شیرهایی عالی و پایدار تهیه کنید و به راحتی لاته و یا حتی کاپوچینو هم درست کنید. در مورد ای دستگاه هم اگر به مشکل برخورد کردید می توانید به نزدیک ترین نمايندگي جيميلاي در اصفهان مراجعه کرده و از خدمات تعمیرات آنها بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما