تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان

4.7/5 - (4 امتیاز)

تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان

امروز با بررسی اشکالات جارو شارژی و تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. بسیاری از جاروشارژی‌ها کمتر از ظرفیت کار می‌کنند و شما اغلب می‌توانید مشکل را برطرف کنید. این راهنمای تعمیر جاروشارژی به شما می‌گوید که یک جاروشارژی شارژی چگونه کار می‌کند، چه چیزی اغلب باعث خرابی خواهدشد و چگونه مشکل جاروشارژی را شناسایی کنید. همچنین برای تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان می‌توانید به نمایندگی آن مراجعه کرده و یا از طریق وب سایت ما اقدام نمایید.

تعمیر جاروشارژی مجیک

جاروشارژی وسیله‌ای الکتریکی برای تمیز کردن سطوح با مکش است. در واقع یک اختلاف فشار (کاهش فشار هوا در یک محفظه بسته) ایجاد می‌کند که باعث مکش می‌شود. فشار هوای خارج از محفظه بیشتر از داخل محفظه است و این اختلاف فشار باعث می‌شود که هوای بیرون سعی کند وارد دستگاه شده و هر زباله‌ای را که در طول مسیر جمع کرده و بکشد. پس از داخل شدن، زباله‌ها در یک کیسه یا ظرف محبوس می‌شوند در حالی که هوا از داخل ظرف عبور کرده و به بیرون باز می‌گردد. همه مدل‌های جاروشارژی تقریباً یکسان عمل می‌کنند. یک موتور الکتریکی فن را به حرکت در می‌آورد که هوا – و خاک – را به داخل محفظه می‌کشد.

کیسه‌های جاروشارژی ارزان نیستند، اما ارزان‌تر از بردن جاروشارژی آسیب دیده به مرکز خدمات تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان خواهندبود. توصیه می‌کنیم کیسه جاروشارژی را زمانی که سه چهارم پر شد خالی یا تعویض کنید. همچنین، تاریخ تغییر را یا روی کیسه یا روی یک تکه نوار چسب که در قسمت بیرونی جاروشارژی بسته شده است، بنویسید.

چه چیزی ممکن است جاروشارژی را خراب کند؟

رایج ترین مشکل جاروشارژی نیز دارای ساده‌ترین راه حل هستند: گرفتگی در شیلنگ یا اتصالات. همچنین سیم برق، موتور، سوئیچ، فن، برس‌ها و یاتاقان‌های موتور همگی می‌توانند نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند. تسمه محرک ممکن است نیاز به تعویض داشته و اتصالات، شیلنگ‌ها و فیلترها نیاز به رفع گرفتگی داشته باشند.

سعی نکنید شیشه یا سایر اشیایی را که می‌توانند کیسه را برش دهند جارو بکشید. در عوض، آنها را در ظرف گرد و غبار بریزید یا از جاروشارژی فروشگاهی استفاده کنید که برای رسیدگی به مواد گفته شده طراحی شده است.

چگونه می‌توانم مشکل جاروشارژی را شناسایی کنم؟

تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان  یا سایر شهرها کار نسبتا راحتی خواهدبود. اگر موتور جاروشارژی کار نمی کند، مطمئن شوید که شارژ دارد و موتور یونیورسال و سوئیچ را تست کنید و هر قطعه‌ای را که معیوب است تعمیر یا تعویض نمایید.

_اگر موتور کند به نظر می‌رسد، زباله‌ها، کثیفی‌ها یا سایر موانع را بگردید و حذف کنید و در صورت آسیب دیدن فن را تعویض نمایید. برس‌های فرسوده را تعویض کرده و روغن یا گریس سبک را روی یاتاقان‌های موتور خشک کنید یا یاتاقان‌های فرسوده را تعویض نمایید.

_اگر موتور متوقف و سپس روشن شد، شارژ، کلید، موتور و فن را تست کرده و در صورت نیاز سرویس یا تعویض کنید.

_اگر موتور پر سر و صدا است، محفظه جاروشارژی را باز کنید و آلودگی و زباله‌های اطراف موتور را تمیز کرده و فیلترها را تمیز یا تعویض کنید. تسمه محرک معیوب را بردارید و تعویض کرده و فن موتور را از نظر آسیب بررسی نمایید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید و اتصال فن به شفت موتور باید محکم باشد.

_اگر مکش خلاء کافی نیست، یک کیسه گرد و غبار پر را خالی کرده یا آن را جایگزین کنید، موانع موجود در اتصالات را جستجو کرده و بردارید، شلنگ گرفتگی را پاک، فیلتر مسدود شده را تمیز یا تعویض و فن موتور را بررسی کنید.

_اگر برس روی فرش پرز باقی می‌گذارد، تسمه شل را بررسی و تعویض نمایید و برس‌های غلتکی را بررسی کنید و آنها را تمیز، تنظیم یا تعویض نمایید.

برای تعمیر جاروشارژی به چه چیزی نیاز دارم؟

تعمیر جاروشارژی مجیک

شما می‌توانید بسیاری از قطعات جایگزین (شلنگ، فیلتر، کیسه) را در فروشگاه‌های سخت افزار و مراکز تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان یا سایر شهرها پیدا کنید. قطعات جایگزین (مانند موتور، شیلنگ‌های مخصوص، مهر و موم و غیره) از سازنده و نمایندگی در دسترس هستند.

کارنکردن جاروشارژی

جاروشارژی کار تمیز نگه داشتن کفپوش و عاری کردن آن از گرد و غبار خانه را انجام می‌دهد. از آنجایی که تقریباً در همه خانه‌ها اغلب از آنها استفاده می‌شود، احتمال خراب شدن جاروشارژی شما در برخی مواقع وجود دارد. اگر این اتفاق افتاد، باید بدانید چه مشکلی رخ داده و چگونه آن را برطرف کنید. بنابراین در اینجا لیستی از مشکلات رایجی که مردم با جاروشارژی خود تجربه می‌کنند و راه حل‌هایی برای این مشکلات آورده شده است.

اگر جاروشارژی شما اصلاً روشن نمی شود، بررسی کنید که آیا هنگام شارژ به درستی به برد سوئیچ وصل شده تا مطمئن شوید که برق جاروشارژی تامین شده است. اگر به درستی به برق وصل شده باشد، ممکن است برد کنترل الکترونیکی (PCB) دستگاه سوخته باشد. در این مورد باید PCB را تعویض کنید.

این مشکل معمولا زمانی اتفاق می‌افتد که موتور پس از گرم شدن بیش از حد کار می‌کند. می‌توانید سعی کنید جاروشارژی را از برد اصلی جدا کرده و شفت موتور را به صورت دستی روشن کنید تا انسداد را بررسی نمایید. اگر موتور روشن می‌شود اما کار نمی کند، باید آن را تعویض کنید یا از یک متخصص کمک بگیرید.

مکش را از دست داده است

اگر جاروشارژی شما دیگر کار خود را برای کشیدن خاک انجام نمی دهد، به دلیل عدم مکش است. دو دلیل اصلی برای این امر می‌تواند این باشد: گرفتگی فیلتر هوا که می‌توان آن را در خانه برداشت و تمیز کرد یا فیلتر اگزوز که ممکن است مسدود یا پاره شود و در نتیجه مکش از بین رفته باشد. اگر دیدید که آسیب دیده‌اند، باید تعویض شوند. همچنین با جدا کردن شیلنگ از جاروشارژی و صاف نگه داشتن آن، مسدود شدن آن را بررسی کنید.

سخن پایانی

تعمیر جاروشارژی مجیک در اصفهان و سایر شهرها امکان‌پذیر خواهدبود و اگر مشکل آن جدی نباشد، هزینه زیادی ندارد. به یاد داشته باشید که همیشه پیشگیری بهترین راه است و برای جلوگیری از خراب شدن وسایل خانگی، سعی کنید طبق توصیه‌های دفترچه راهنما از آنها استفاده نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما