تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان

5/5 - (2 امتیاز)

نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان

تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان با جدیدترین متدهای روز انجام داده خواهد شد. انجام تعمیرات لوازم خانگی به‌خصوص ماشین های لباسشویی به یکی از پر چالش‌ترین فعالیت ها تبدیل شده است زیرا امروزه اکثر مردم با مشکلات لباسشویی خود مواجه می شوند و قصد ندارند محصول جدید را جایگزین قدیمی نمایند که البته دلایل قانع کننده ایی برای آن دارند که از مهمترین آن می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره کرد زیرا خرید محصولی جدید با هزینه بیشتری همراه است و این در حالی است که تعمیر محصول هزینه چندانی نخواهد داشت.

چه مواردی در انتخاب لباسشویی تاثیر دارد؟!

برای خرید هر محصولی ابتدا باید اقدام به جمع‌آوری اطلاعاتی در خصوص آن نمود به عنوان مثال کمپانی و کشور سازنده، کیفیت قطعات کالا، گارانتی محصول و غیره در خصوص ماشین لباسشویی باید بگوییم که موارد زیادی برای سنجین وجود دارد که بعدها به تعمیرکار نیاز نداشته باشیم و خریدی مطمئن داشته باشیم.
با توجه به نظریه افراد متخصص تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان که معتقد هستند اگر موارد زیر را هنگام خرید لباسشویی در نظر داشته باشید کمتر دچار مشکل خواهید شد:

ظرفیت لباسشویی

قبل از خرید و حتی قبل از استفاده بایستی به میزان ظرفیت لباسشویی توجه داشته باشید ظرفیت ۶ کیلو می‌تواند برای افراد مجرد و یا نو عروسان مناسب باشد در صورت بیشتر بودن اعضای خانواده می توان از ظرفیت های بالاتر این محصولات استفاده کرد اما توجه داشته باشید هرگز از حجم البسه زیاد که بیشتر از ظرفیت ماشین است استفاده نکنید این کار باعث فشار زیادی به موتور شده و عمر دستگاه را تا حد زیادی کاهش می دهد و در برخی مواقع با نمایش دادن خطا مواجه خواهید شد.

تمیز کردن واشر مابین درب و محفظه

یکی از اقداماتی است که باعث طول عمر بیشتر لباسشویی و عملکرد بهتر آن می شود. این کار باید بعد از هر بار شستشو انجام پذیرد به نحوی که واشر کاملا تمیز و خشک شود.

سرویس سالیانه ماشین لباسشویی

هر دستگاهی برای کارکرد بهتر نیاز به سرویس دارد این اتفاق برای ماشین های لباسشویی هر یکسال یکبار بایستی انجام شود. برای انجام این کار به تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان مراجعه نمایید.

تراز بودن ماشین

ماشین لباسشویی هنگام کار باید بر روی چهارپایه ایی که دارد کاملا تراز و محکم ایستاده باشد در غیر اینصورت باعث ایجاد لرزش های زیادی در لباسشویی شده و می تواند عملکرد دستگاه را در بلند مدت با مشکل موجه نماید.

مروری بر کمپانی مجیک

کمپانی مجیک یکی از برندهای معتبر مربوط به کره جنوبی است که ابتدا فعالیت خود را با سیستم های سرمایشی و گرمایشی آغاز کرد و رفته رفته تولیدات جدید خود را حوزه لوازم خانگی افزایش داده و اکنون یکی از کمپانی های بزرگ در عرصه تولیدات انواع لوازم خانگی است.

لوازم خانگی مجیک هم اکنون در ایران وجود دارد و آغاز فعالیت این برند در کشورمان به سال 1360 باز می گردد. در حال حاضر مجیک به 60 کشور دنیا صادرات دارد و می توان لوازم این برند را در اکثر کشورها یافت کرد در ایران نیز این برند فروش خوبی داشته و مردم به دلیل کیفیت و قیمت مناسب آن اقدام به خرید می نمایند.

ویژگی های مهم در ماشین لباسشویی برند مجیک

تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان

مرکز تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان بر این باور است که لباسشویی های مجیک به دلیل قابلیت هایی که دارد باعث کارایی بهتر برای کاربران شده است. در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم.

کم مصرف بودن

محصولات مجیک با توجه به قدرت بالایی که دارند اما مصرف انرژی پایینی داشته و می توانند به صرفه باشند. ماشین های لباسشویی مجیک معمولا رده انرژی A را دارند و بسیار کم مصرف هستند.

عملکرد و مقاومت بالا

محصولات مجیک را می توان یکی از قدرتمند ترین ها دانست زیرا تمامی قطعات این دستگاه مربوط به کره جنوبی بوده و به قادر است به خوبی از عهده شستشوی انواع پارچه های مختلف برآید.

کیفیت قطعات به کار گرفته شده

تمامی قطعاتی که در این ماشین لباسشویی به کار گرفته شده است کاملا تضمینی و با کیفیت بالا است. با کیفیت بودن محصول نشان از ماندگاری و طول عمر زیاد آن خواهد بود که در ماشین لباسشویی مجیک تمام این موارد رعایت شده است.

چند نمونه از مشکلات احتمالی لباسشویی مجیک

تعمیرکاران معمولا با مشکلات مشابهی هنگام تعمیر لباسشویی مواجه هستند در ادامه سعی داشتیم برخی از این مشکلات را برای شما ذکر نماییم.

  • عمل نکردن دکمه استارت و در مجموع روشن نشدن دستگاه که اصلی ترین دلیل آن می تواند بر اثر متصل نبودن برق باشد.
  • تخلیه نشدن آب ماشین که در صورت وجود این مشکل شیر تخلیه را می توانید بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.
  • آبریزی به داخل محیط بیرون که ممکن است بر اثر خرابی واشر و یا گیر کردن شی لای درب باشد.
  • خطاهایی که باعث توقف در شستن می شوند و مانع ادامه عملیات خواهند شد. این خطاها معمولا چندین مورد هستند که متداول ترین آن مربوط به خطای ظرفیت زیاد البسه است.
  • به وجود آمد صدای زیاد
  • از کار افتادن تایمر دستگاه
  • به درستی اجرا نشدن مرحله خشک کردن و غیره نیز از دیگر مشکلات به وجود آمده برای ماشین های لباسشویی هستند.

آیا خدمات ضمانتی به محصولات مجیک تعلق می گیرد؟!

یکی از سوالاتی که همشهریان عزیز بسیار با آن مواجه هستند در خصوص تعمیر لباسشویی مجیک و خدمات گارانتی آنها است. خوشبختانه برند مجیک بر خلاف اغلب برندها که در ایران ساپورتی نمی شوند؛ این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده که کاربر می تواند در صورت مراجعه به مرکز تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان این نکته را خاطر نشان شود.

در صورت اتمام اعتبار ضمانت خدمات گارانتی به دستگاه تعلق نگرفته و باید به صورت خارج از خدمات اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایید.

در نهایت

تعمیر لباسشویی مجیک در اصفهان امروزه توسط افرادی کاملا حرفه ایی و با تجربه انجام می پذیرد. این برند از لباسشویی با کیفیتی بالا و کاربر پسند وارد کشورهای مختلف جهان شده است که به دلیل مرغوبیت آن کمتر دچار مشکل و نقص می شود اما ممکن است یک سری ایرادات احتمالی به وجود بیاید که توسط تعمیرکاران قابل به رفع خواهد بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما