نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان

4.9/5 - (12 امتیاز)

نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان

 

آی پی سرویس به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان با داشتن کادری متخصص و حرفه ای جهت تعمیر انواع برند های ماکروفر ، خدمات کاملی را در این زمینه به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

پخت و پز غذا از جمله کار های بسیار وقت گیر است و اگر زندگی پر مشغله ای داشته باشید ، معمولا با کمبود وقت مواجه می شوید و این مسئله ممکن است شما را اذیت کند. دستگاه ماکروفر از وسیله های مدرن آشپزخانه به حساب می آید و با سرعت بالایی که دارد این مشکل را برای ما حل کرده است.

در صورتی که پس از مدت ها استفاده و یا به هر دلیلی مشکلی برای این دستگاه به وجود بیاید ، نگرانی به خود راه ندهید ، در صورت بروز هر گونه خرابی در ماکروفر سامسونگ می توانید به آدرس تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان مراجعه کنید تا تعمیر کاران مجرب آی پی سرویس به شکل اصولی نسبت به تعمیر آن اقدام کنند و یا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید. خدمات تعمیر در محل نیز از جمله خدمات آی پی سرویس می باشد.

در نظر داشته باشید که ماکروفر بسیار حساس است و اگر در سریع ترین زمان مشکل آن مرتفع نگردد ، ممکن است مشکلات آن بیشتر شود و از کار افتادن کلی دستگاه شما را در بر داشته باشد.

کد های خطا ماکروفر های سامسونگ

ماکروفر های سامسونگ هوشمند هستند و در صورتی که مشکلی برای هر یک از قسمت ها به وجود بیاید به وسیله کد خطا آن را به کاربر نشان خواهند داد. در ادامه با ارورهای ماکروفر سامسونگ و معنای هر کدام بیشتر آشنا خواهید شد. با آی پی سرویس معتبرترین نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان همراه باشید.

کد خطای E5

زمانی که یکی از دکمه‌های پنل کنترل درون دستگاه گیر کرده باشد ، کد خطای E5 را مشاهده می کنید. این مشکل باید سریعا حل شود تا آتش‌سوزی ماکروفر را در پی نداشته باشد.

برای رفع این کد ، دوشاخه برق را از پریز جدا کنید و پنل را چک نمایید. چنان چه دکمه‌ای از پنل در داخل دستگاه گیر کرده باشد با نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان تماس حاصل نمایید.

کد E83

اگر کد E83 بر روی دستگاه شما نمایان شد ، درب دستگاه خود را مورد بررسی قرار دهید. زیرا ممکن است میکروسوئیچ درب ماکروفر شما دچار مشکل شده باشد.

برای بررسی کردن سوئیچ درب ماکروفر باید از مولتی متر استفاده کرد. اگر هر سه سوئیچ سالم باشد ، ممکن است پنل ماکروفر شما خراب شده باشد که نمیتواند سوئیچ‌ها را بخواند. در این صورت دستگاه را به نزدیکترین آدرس تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان برسانید تا مشکل دستگاه سامسونگ شما را به راحتی حل کنند.

ارور E32

اگر ارور E32 را مشاهده کردید سنسور وزن موتور گردان ماکروفر خراب شده است. در نظر داشته باشید که برای رفع ارور E32 باید با تعمیرکار متخصص تمای بگیرید.

شرح کد ارور E11

اگر کد ارور E11 را بر روی صفحه نمایشگر ماکروفر خود مشاهده کردید ، نشان از این است که حسگر رطوبت سنج ماکروفر شما خراب شده است و باید حسگر رطوبت سنج را تعمیر و یا تعویض نمایید.

اگر می خواهید این کا را به تنهایی انجام دهید ، باید برای این کار ، پنل بدنه بالای درب ماکروفر را باز کنید و آن قسمت را جدا کنید ، به این دلیل که سنسور را نمی‌توانید به تنهایی جدا کنید.

البته لازم به ذکر است که انجام این کار نیاز به تخصص دارد و بهتر است فرد متخصصی این کار برای شما انجام دهد.

شرح کد خطای E1 توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان

تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان

 

اگر برق ورودی ماکروفر کم‌تر از ۵۰ هرتز باشد ، کد E1 را مشاهده می کنید. برای برطرف کردن این خطا ، باید برق ورودی ماکروفر مورد بررسی قرار گیرد. این امکان وجود دارد که مشکل از ورودی برق دستگاه یا اختلال برق شهری باشد.

کدهای خطای C-20, C-21, C-22

اگر هر کدام از این خطاها را بر روی نمایشگر ماکروفر مشاهده کردید ، نشان گر این موضوع می باشد که سنسور حرارتی دچار مشکل شده است. این قطعه بعد از بررسی باید تعمیر و یا به احتمال زیاد عوض شود.

کدهای ارور  C-70 , C-71 , C-72

مشاهده هر کدام از این ارورها نشان می‌دهد که سنسور رطوبت سنج ماکروفر خراب شده است. تعمیر یا تعویض این قطعه با مراجعه به نزدیک ترین آدرس تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان قابل حل می باشد.

کدهای خطای  C-FO , C-F1 , C-F2

مشاهده هر کدام از این ارورها بر روی صفحه نمایش دستگاه ، نشان گر اختلال در سیم‌ های ارتباطی است.

کد ارور E24ماکروفر سامسونگ

کد ارور E24 مربوط به خرابی برد اصلی ماکروفر می باشد. برد الکترونیکی ، مهم ترین بخش ماکروفر می باشد و تمام دستورات به وسیله این قسمت به بخش های مختلف دستگاه منتقل می شود. هنگامی که برد ماکروفر خراب می شود به احتمال زیاد باید این قطعه تعمیر یا تعویض گردد.

شرح کد خطای E42 توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان

کد خطای E42 نشان می دهد که مدار درون اجاق مشکل دارد. برای برای برطرف کردن خطای E42 ، به مدت ۱۰ ثانیه دو شاخه را از برق بکشید و مجددا آن را وصل نمایید. اگر ارور برطرف نشد ، نیاز به تعمیر تخصصی می باشد.

کدهای ارور  C-do , C-d1 , C-d2

اگر هر کدام ار این کدهای خطا را مشاهده کردید باید درب ماکروفر و کلید آن مورد بررسی قرار گیرد. این کدها نشان گر این هستند که مشکلی برای درب ماکروفر رخ داده است.

کد خطای E-01و E36

کد خطای E-01 و E-36 نشان می‌دهد که درب ماکروفر باز می باشد. درب را مورد بررسی قرار دهید و چنان چه درب ماکروفر باز است ، آن را ببندید. در صورتی که مشکلی برای قفل های درب دستگاه به وجود آمده باشد و در بسته نمی شود با مراجعه به نزدیک ترین آدرس تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان قابل حل است.

کد ارور E-34

هنگامی که وزن خوراک مورد نظر بیشتر از حد مجاز باشد ، این کد را مشاهده می کنید. برای برطرف کردن این ارور باید از وزن خوراک درون ماکروفر کم کنید.

کد خطای E-33

اگر وزن خوراکی که در داخل ماکروفر می خواهید قرار دهید از حد استاندارد پایین‌تر باشد ، این کد را مشاهده می کنید. برای رفع این کد باید حجم خوراک بیشتری را در درون ماکروفر قرار دهید.

شرح کد ارور E41 توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان

اگر کد ارور E41 را بر روی دستگاه مشاهده کردید ، ممکن است که خطایی در سوئیچ مدار به وجود آمده باشد. برای برطرف کردن این ارور باید سوئیچ مدار مورد بررسی قرار داده شود.

کدهای خطا E-02 , E-03 , E-04 , E-05 در ماکروفر سامسونگ

تمام کد های مورد نظر به معنای گرم شدن غذا یا تمام شدن تایم پخت می باشند.

  • کد E-02 یعنی زمان پخت در ماکروفر به اتمام رسیده است.
  • کد E-03 زمان دستور گریل به اتمام رسیده است.
  • کد E-04 زمان دستور کانوکشن به اتمام رسیده است.
  • کد E-05 دستور پخت ترکیبی رو به اتمام است و باید درب ماکروفر را باز نمایید.

در صورتی که با هر کدام از خطاهای بالا روبرو شدید و نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی داشتید ، آی پی سرویس به عنوان معتبرترین نمایندگی تعمیر ماکروفر سامسونگ اصفهان در خدمت شماست. کافیست تماس بگیرید یا فرم درخواست تعمیر درون سایت را تکمیل کنید تا تعمیرکاران در سریعترین زمان جهت تعمیر دستگاه شما اعزام شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما