تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان

5/5 - (4 امتیاز)

تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان

تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان توسط افراد با سابقه و حرفه ایی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی انجام داده می شود. حایر برندی است که می توان در اکثر نقاط کشور محصولات آن را یافت و تعداد زیادی اقدام به خرید این محصولات نموده اند. تعمیرات لوازم خانگی امری اجتناب ناپذیر است زیرا می توان هر هزینه بیشتری را برگشت داده و از وسیله معیوب مجدد استفاده کرد.ِ در ادامه قصد داریم بیشتر به محصولات حایر و چگونگی تعمیر آنها بپرداِزیم.

شناخت برند حایر Haier

این برند سالیان زیادی نیست که مشغول به فعالیت است و می توان آن را تقریبا برندی نوظهور اعلام داشت.

حایر مربوط به کشور چین است اما بر خلاف تصوری که مردم از محصولات برند چینی دارند این برند کاملا با کیفیت و از قطعات درجه یک ساخته شده است.
از جمله محصولات حایر می توان به یخچال، لباسشویی، اسپلیت، ظرفشویی و فریزر اشاره داشت که تنوع بسیار زیادی در مدل های مختلف دارند.

نمایندگی و خدمات پس از فروش حایر

خوشبختانه نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان و سایر شهرهای ایران وجود دارد‌ حایر از جمله برندهایی است که خدمات ۲۴ ماهه پس از فروش را برای محصولات خود در نظر گرفته و می تواند خریدار را از خرید مطمئن سازد. یکی از پارامترهای اصلی و مهم در خصوص خرید کالا خصوصا لوازم خانگی؛ مربوط به گارانتی آنها است که باید توسط کمپانی سازنده انجام داده شود.

این برند طرفداران خودش را دارد، کیفیت و قیمت بسیار مناسب در کنار ضمانت کالا سه عنصر مهمی هستند که باعث جذب خریدار شده اند همچنین در صورت بروز هر گونه مشکلی می‌ توان به نمایندگی های سراسر کشور از جمله اصفهان مراجعه کرد و اقدام به رفع نقص موجود در دستگاه شد تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان توسط افراد زبده و متخصص انجام داده می شود.

مشکلات رایج به وجود آمده برای لباسشویی های حایر

نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان

همانطور که گفته شد حایر برندی با کیفیت است که بروز مشکل در آن بسیار کم و به ندرت اتفاق می افتد اما همانگونه که در اغلب ماشین های لباسشویی ممکن است برخی اتفاقات رخ دهد و کاملا طبیعی است، برند حایر نیز خارج از این قانون نبوده و ممکن است در اثر برخی از موارد زیر دچار مشکل شود.

روشن نشدن دستگاه و یا شروع به کار نکردن آن

روشن نشدن لباسشویی از دید کارشناسان تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان بستگی به یک سری موارد خاص از جمله نبود اتصال برق، مشکل در موتور دستگاه و یا داغ بودن بیش از حد موتور اتفاق میفتد اما شروع به کار نکردن ممکن است به دلیل از کار افتادن تایمر، حجم زیاد لباس ها، باز بودن درب لباسشویی، مشکل موتور و غیره باشد.

مشکل در وارد کردن و یا تخلیه آب

این مشکل مربوط به شیر تخلیه است که در پشت لباسشویی قرار دارد. برای حل این مشکل حتما از سالم بودن شیر اطمینان حاصل نمایید شلنگ مربوط به تخلیه را بررسی نمایید و اگر پوسیدگی و یا گره خوردگی اتفاق افتاده اقدام به رفع آن نمایید.

از کار افتادن تایمر

تایمر یکی از کاربردی‌ترین قطعات در لباسشویی است زیرا تمامی چرخش ها و فعالیت های دستگاه توسط این قطعه روی می دهد اگر تایمر دچار مشکل شود معمولا ثابت مانده و حرکتی نخواهد کرد که علت آن می تواند از موتور دستگاه تایمر باشد. علت دیگر از کار افتادن تایمر می تواند مربوط به میکروسویچ باشد. میکروسویچ فرمان فعالیت تایمر را صادر می‌کند و در صورت معیوب بودن این قطعه هیچ فرمانی صادر نخواهد شد.

شستشوی قطعات لباسشویی می تواند تاثیر زیادی در عملکرد بهتر آن داشته باشد به عنوان مثال دریچه مربوط به پودر لباسشویی و البته تمیز نگه داشتن واشر دور درب اصلی لباسشویی باعث کارکرد بهتر دستگاه خواهد شد در نتیجه موارد نگهداری از لباسشویی را دست کم نگیرید و حتما هر از چند گاهی با استفاده از آب گرم داخل محفظه را شستشو دهید از دیگر نکاتی که به سلامت لباسشویی شما کمک بسیار زیادی می کند باز نگه داشتن درب لباسشویی بعد از اتمام شستشو است.

کارشناسان تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان معتقد هستند که باز نگه داشتن درب تا چند ساعت بعد از شستشو باعث جلوگیری از رطوبت داخل محفظه خواهد شد.
اگر هنگام روشن بودن دستگاه، شاهد آبریزی کردن آن بودید احتمالا مشکل از واشر دور درب لباسشویی است و یا ممکن است که شی در لای درب گیر کرده باشد.

انواع مدل های ماشین لباسشویی حایر

مدل های مختلفی از ماشین لباسشویی حایر توسط کمپانی وجود دارد از جمله این مدل ها می توان به:

ماشین لباسشویی دوقلوی حایر

این مدل از لباسشویی با معلق کردن البسه آنها را می شوید و از جمله مزایای آن مصرف کمتر آب و پودر است. دوقلوهای حایر معمولا ظرفیتی ۹ کیلویی دارند و قادر به شستن حجم زیادی از لباس ها هستند اما برای جلوگیری از بروز مشکل و خطا هرگز بیشتر از ظرفیتی که دارند لباس داخل آنها قرار ندهید.

ماشین لباسشویی درب از بالا حایر

نام دیگر این محصول لباسشویی سطلی حایر است. در مدل سطلی مخزن از آب پر شده و دستگاه شروع به شستشو می کند از جمله مزایای تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان خصوصا مدل سطلی آن هزینه تعمیر کم و البته از طرفی دیگر هزینه خرید پایین و به صرفه است که معایب آن نیز پر سر و صدا بودن و ظرفیت ۳ الی ۷ کیلویی بودن دستگاه است که مقدار کمتری لباس در آن جای می گیرد.

ماشین لباسشویی درب از جلو حایر

لباسشویی درب از جلو حایر نیز مانند سایر دستگاه های لباسشویی معمولی عمل می‌کند و از کیفیت خوبی برخوردار است و ظرفیت های مختلفی نیز دارد از مزایای این محصول می‌ توان به ایجاد کف کمتر و صرفه جویی در مصرف پودر اشاره داشت.

در نهایت

تعمیر لباسشویی حایر در اصفهان یکی از فعالیت های پر چالشی است که نیاز به مهارت و تخصص کافی دارد که خوشبختانه این برند در سراسر ایران نمایندگی های فعال داشته و قابل تعمیر و تعویض قطعات است. برند چینی حایر از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و مدل های متنوعی از آن در بازار موجود بوده است که به دلیل وجود گارانتی، کیفیت بالا و هزینه کمتر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما