4.8/5 - (6 امتیاز)

 

مرکز تعمیر جارو شارژی در اصفهان

جارو شارژی را به جرئت می توان جزو پرکاربردترین و کارآمدترین وسایل و لوازم خانگی دانست که می توان از آن در محل کار و حتی برای تمیز کردن خودروها نیز استفاده نمود. این محصول دارای ابعاد کمی بوده و با توجه به این که وزن بسیار سبکی دارد به راحتی قابل حمل می باشد. این محصول به صورت شارژی کار می کند. به همین دلیل نیز می توان از آن در هر جایی استفاده کرد. با توجه به آنچه گفته شد ممکن است به دلیل استفاده زیاد از این دستگاه، با ایراداتی در عملکرد آن مواجه شوید. در این حالت با وجود آی پی سرویس، مرکز تعمیر جارو شارژی در اصفهان، نباید نگران چیزی باشید. این مرکز به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات انواع جارو شارژی فعالیت دارد.

به منظور آشنایی شما مخاطبان با خدمات این مرکز، در ادامه به معرفی کامل این مجموعه پرداخته و شما را برخی ایرادات این دستگاه و نحوه عیب یابی و تعمیر آنها آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با ایرادات رایج در جارو شارژی

همانگونه که در بخش قبل نیز گفته شد، جارو شارژی به دلیل قابلیت هایی که در ساختار آن تعبیه شده است در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما برای این که از این قابلیت ها به نحو احسنت استفاده شود باید با نحوه استفاده صحیح از این محصول آشنا بوده و موارد ایمنی را در استفاده از آن رعایت کنید. به این ترتیب می توانید برای سال های سال از جارو شارژی استفاده کنید.

با وجود تمامی این رعایت ها، ممکن است در برخی مواقع نیز با خرابی این دستگاه مواجه شوید. در این حالت برای این که دست‌پاچه نشده و بدانید بهترین اقدام کدام است، باید با ایرادات این محصول آشنا باشید.

از جمله ایراداتی که طبق نظر کارشناسان نمایندگی تعمیرات جارو شارژی در اصفهان، اغلب کاربران را وادار به مراجعه به این مرکز کرده اند عبارتند از:

  • خراب شدن کلی جارو شارژی
  • داغ کردن بیش از حد جارو شارژی
  • شارژ نشدن باتری جارو شارژی
  • روشن نشدن جارو شارژی
  • خاموشی ناگهانی جارو شارژی حین کار
  • افت مکش جارو شارژی

چنانچه با هر کدام از این ایرادات مواجه شدید برای این که سریعاً این دستگاه را تعمیر نمایید بهتر است به نمایندگی مرکز تعمیر جارو شارژی در اصفهان مراجعه نمایید.

دلیل گرم شدن بیش از حد جارو شارژی چیست؟

برخی از کاربران از این که بدنه جارو شارژی به سرعت داغ می شود گلایه دارند. در این موارد دو دلیل می تواند باعث بروز این خرابی شود. یکی از این دلایل به نحوه استفاده کاربران ربط دارد. چنانچه کاربران به صورت مداوم و متوالی از این محصول استفاده کنند، موتور دستگاه و در نتیجه، بدنه آن گرم خواهد شد؛ بنابراین توصیه می شود از استفاده مداوم از این دستگاه خودداری کنید.

دلیل دیگر مربوط به ایراد در فن موتور است. چنانچه این قطعه ایراد داشته باشد باید آن را تعویض کنید تا داغ شدن دستگاه به صورت کامل برطرف شود. برای تعویض این قطعه، بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات جارو شارژی استفاده کنید.

دلیل روشن نشدن جارو شارژی چیست؟

روشن نشدن جارو شارژی نیز از خرابی های مهم این دستگاه به شمار می رود. برای رفع این ایراد باید قطعات مختلف این دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. تعمیرکار جارو شارژی حاضر در این مرکز فنی برای رفع این خرابی، قطعاتی چون موتور، برد الکتریکی، دکمه ها و اتصالات داخلی دستگاه را مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی هم که ایرادی در این قطعات وجود داشته باشد اقدامات لازم برای رفع این خرابی را انجام خواهد داد.

با مراجعه به نمایندگی تعمیر جارو شارژی در اصفهان می توانید عیب یابی و تعمیر این محصول را به سرعت و با کیفیت بالا انجام دهید.

دلیل کاهش مکش جارو شارژی چیست؟

مرکز تعمیرات جارو شارژی در اصفهان

در صورتی که به هنگام کار با این محصول، متوجه شدید که قدرت مکش آن کاهش یافته است باید دستگاه را خاموش کنید تا دلیل این امر مشخص شود. در غیر این صورت به دلیل فشار بالایی که به موتور وارد می شود ممکن است با خرابی های اساسی در این دستگاه مواجه شوید.

از جمله دلایلی که باعث افت مکش این محصول می شود می توان به پر بودن کیسه و یا مخزن این محصول اشاره کرد. توصیه می شود هراز چند گاهی این مخزن را بررسی کنید و از پر شدن کامل آن جلوگیری کنید.

در ضمن طبق نظر تکنسین های مرکز تعمیرات جارو شارژی در اصفهان باید زانویی و فیلتر این محصول نیز مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که نخ و کرک در این بخش ها گیر کرده باشد، مانع از ایجاد مکش کافی در این دستگاه خواهد شد. با تمیز کردن فیلتر و یا تعویض آن نیز می توان به بالا رفتن مکش این دستگاه کمک کرد.

دلیل شارژ نشدن جارو شارژی چیست؟

بر اساس آمار مرکز تعمیر جارو شارژی در اصفهان، شارژ نشدن جارو شارژی نیز از دیگر دلایلی است که کاربران را مجاب به مراجعه به این مرکز می کند. برای این که این خرابی را برطرف کنید باید پایه شارژ دستگاه را بررسی نمایید. با تعمیر این بخش می توانید مشکل به وجود آمده را برطرف نمایید.

در ضمن باید بررسی کنید که آیا باتری دستگاه سالم است یا خیر. اگر عمر باتری تمام شده باشد باید آن را تعویض کنید. تعمیرکاران مرکز تعمیرات جارو شارژی با تجربه ای که دارند، اتصالات را نیز بررسی می کنند تا ایرادی در این بخش نیز نباشد.

تعمیر تخصصی جارو شارژی با آی پی سرویس

آی پی سرویس اصفهان از جمله مراکز معتبری است که به صورت تخصصی در زمینه تعمیر لوازم خانگی در اصفهان فعالیت دارد. این مرکز دارای کارنامه ای درخشان بوده و با خدماتی که به مشتریان ارائه می کند توانسته نظر مشتریان زیادی را جلب نماید.

از جمله خدمات ارائه شده در تعمیر جارو شارژی در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تعمیر تخصصی جارو شارژی

تعمیرکاران این مرکز دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر جارو شارژی هستند. آنها با توجه به تجربه بالای خود، از تعویض قطعات معیوب خودداری کرده و ابتدا تلاش می کنند تا قطعات معیوب را تعمیر نمایند. سپس در صورت عدم امکان تعمیرات، آنها را با قطعات اورجینال، جایگزین خواهند کرد.

  • ارائه خدمات در محل

تکنسین های این مرکز تعمیرات جارو شارژی در اصفهان برای تعمیر دستگاه به محل اعزام می شوند. البته در برخی موارد، این دستگاه را به محل نمایندگی انتقال می دهند تا تعمیرات را در واحد فنی نمایندگی انجام دهند.

  • ضمانت خدمات

خدمات ارائه شده در این مرکز به صورت ضمانتی ارائه می شوند. کارت گارانتی این مرکز دارای شش ماه اعتبار است. در این مدت اگر ایرادی در بخش تعمیر و یا تعویض شده رخ داد، تکنسین ها باید آنها را به صورت رایگان برطرف نمایند.

  • تعمیر با هزینه مناسب

هزینه تعمیرات در نمایندگی مرکز تعمیر جارو شارژی در اصفهان بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و سازمان های مربوطه مشخص شده است تعیین می شود.

به همین دلیل نیز مراجعه کنندگان به این مرکز از بابت هزینه های تعمیرات نیز نباید نگرانی داشته باشند. این نمایندگی به منظور ایجاد حس اعتماد در مشتریان، فاکتور هزینه ها را نیز به مشتریان ارائه می کنند که در بردارنده خدمات ارائه شده و هزینه هر کدام از آنها است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما