تعمیر جاروشارژی بوش در اصفهان

5/5 - (2 امتیاز)

تعمیر جاروشارژی بوش

برای تعمیر جاروشارژی بوش در اصفهان چکارکنیم؟ به نظر می‌رسد جاروشارژی‌ها همیشه در نامناسب‌ترین زمان‌ها خراب  می‌شوند، اینطور نیست؟ مثل زمانی که کودک یک بالش را در اتاق استراحت خراب کرده و همزمان مهمان‌های شما در راه هستند! اما برای این کار چه راه‌حلی وجود دارد؟ قبل از اینکه پیچ گوشتی را بیرون بیاورید یا شروع به کشیدن قطعات جاروشارژی خود کنید، همیشه، ابتدا دفترچه راهنما را بخوانید. این دفترچه به شما توصیه‌هایی در مورد نحوه دسترسی و تعویض فیلترها  می‌دهد، به شما  می‌گوید که کدام قسمت‌ها را  می‌توانید بشویید و نکات مفید دیگری برای نگهداری و عیب یابی جاروشارژی را آموزش خواهد داد. برای تعمیر جاروشارژی بوش در اصفهان یا سایر شهرها،  می‌توانید از طریق وب سایت ما اقدام کرده و یا به نمایندگی مراجعه نمایید.

تعمیر جاروشارژی بوش در اصفهان

اگر شما دفترچه راهنما را نخوانید، ممکن است کاری انجام دهید که مشکل را بدتر کرده یا گارانتی شما را باطل کند که هیچ کدام نتایج خوبی ندارند. نکاتی که در اینجا به شما آموزش  می‌دهیم ماهیت کلی‌تری دارند و دفترچه راهنمای دستگاه شما  می‌تواند دستورالعمل‌های خاص تری را به شما ارائه دهد.

نگهداری و نظافت

اول از همه: اگر مراقب جاروشارژی خود باشید، او هم از پول شما مراقبت خواهد کرد! نگهداری و تمیز کردن منظم به جاروشارژی شما کمک  می‌کند تا بهترین عملکرد خود را داشته و مشکلات را به حداقل برساند. همچنین طول عمر جاروشارژی شما را افزایش می‌دهد که در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می‌شود.

قبل از انجام هر کار دیگری، انسداد شیلنگ را بررسی کرده و مطمئن شوید که آیا کیسه یا سطل باید خالی شود یا خیر، و نگاهی به فیلترها بیندازید تا ببینید آیا نیاز به تمیز کردن دارند یا نه. از دست دادن مکش می‌تواند به دلیل انسداد در شیلنگ باشد و اگر فکر می‌کنید در شلنگ انسداد وجود دارد، آن را از سر و بدنه جاروشارژی جدا کرده و به خوبی تکان دهید تا ببینید آیا چیزی بیرون می‌افتد یا جغجغه می‌کند.

گرفتگی شلنگ

هر انتهای شیلنگ را بررسی کنید تا ببینید آیا انسداد قابل مشاهده است یا خیر، اگر انسدادی وجود نداشت، به آرامی دسته جارو را از داخل شلنگ فشار دهید تا انسداد را پیدا کنید و آنها را بیرون برانید. اگر جاروشارژی شما دائماً مسدود می‌شود، سعی کنید تمام قطعات تمیزکننده جداشدنی را از سر تمیزکننده، ضمائم، شلنگ و میله جدا کنید و آنها را خیس کرده و بشویید.

گرفتگی فیلتر

تعمیر جاروشارژی بوش در اصفهان

شما باید فیلترهای جاروشارژی خود را به طور منظم تمیز کرده تا به کارکرد درست دستگاه کمک کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده‌اید، برای اولین تمیز کردن به دفترچه راهنمای خود مراجعه و سپس یک یادآوری در تلفن خود تنظیم نمایید تا فیلتر را ماهی یک بار یا بیشتر تمیز کند. همچنین فیلترها را بیرون بیاورید و آنها را برس بکشید، سپس آنها را بشویید تا از شر تمام گرد و غبارها خلاص شوند. قبل از اینکه دوباره فیلترها در دستگاه قرار دهید، بگذارید کاملا خشک گردند.

تنها استثنا در این مورد مربوط به فیلترهای HEPA است که معمولاً قابل شستشو نیستند. برای اطلاع از جزئیات فیلتر خود، دفترچه راهنما را بررسی کنید. اگر مدتی از خرید جاروشارژی می‌گذرد، ممکن است نیاز به تعویض فیلتر داشته باشید. معمولاً می‌توانید آنها را مستقیماً از سازنده یا از خرده فروشان جاروشارژی خریداری نمایید.

سر تمیز کننده گیر کرده

پس از ساعت‌ها مکیدن مو و پرز از کف، جای تعجب نیست که سر جاروشارژی شما کمی گره بخورد. اگر سر کف دارای یک غلتک برس است، معمولاً می‌توانید آن را برای تمیز کردن بردارید. (فقط ابتدا دستورالعمل‌ها را بررسی کنید تا چیزی را خراب نکنید.) سپس موهای درهم یا نخ را با برش دادن آنها با قیچی، یک ریپر نخ یا چاقوی کوچک بردارید.

همچنین سر غلتک و موها را با استفاده از یک برس کوچک، شلنگ جاروشارژی یا با شستن آن زیر شیر آب تمیز کنید. (قبل از نصب مجدد آن را بررسی کنید که خشک باشد.) با این حال، بسیاری از این غلتک‌های برس اکنون مستقیماً توسط یک دوک چرخان هدایت  می‌شوند، بنابراین این کار ممکن است برای بسیاری از مدل‌های فعلی مرتبط نباشد.

باتری‌های جاروشارژی را بررسی کنید

برخی از مشکلات توسط افراد عادی قابل حل شدن نیستند و برای تعمیر جاروشارژی بوش در اصفهان می‌توانید از طریق وب سایت ما اقدام نمایید. رایج‌ترین مشکلاتی که مصرف کنندگان با جاروشارژی دارند، عمر کوتاه باتری و جمع نشدن آلودگی‌ها توسط جاروشارژی است. اگر به نظر  می‌رسد که جاروشارژی شما به سرعت شارژ خود را از دست  می‌دهد یا قدرت آن کم است،  می‌تواند ارزش خرید یک باتری جدید را داشته باشد.

باتری‌های لیتیوم یون به تدریج ظرفیت شارژ خود را با گذشت زمان از دست می‌دهند و این می‌تواند عملی بودن و استفاده از جاروشارژی شما را کاهش دهد. شما می‌توانید عمر باتری را در حدود سه تا چهار سال انتظار داشته باشید؛ مگر اینکه یک مدل جاروشارژی شما یک مدل بسیار ابتدایی باشد.

ضمانت‌ها و حقوق مصرف کننده

قبل از شروع کار با جاروشارژی خود، گارانتی را بررسی کنید. اگر یک پیچ گوشتی را به جارویی ببرید که هنوز تحت گارانتی است، می‌توانید آن را باطل کنید و اگر مشکلی پیش آمد، متوجه شوید که خودتان دست به کار شده اید! اگر دستگاه شما نسبتاً جدید است، باید تحت ضمانت سازنده باشد یا باید تحت پوشش قانون مصرف کننده قرار گیرد. همچنین محصولات باید برای مدت زمان معقولی پس از خرید به خوبی کار کنند و اگر این کار را نکردند، شما مستحق تعمیر، تعویض یا بازپرداخت هستید.

اگر همه چیز شکست خورد، با یک متخصص تماس بگیرید. بعضی مشکلات وجود دارد که شما نمی توانید خودتان آنها را اصلاح کنید و برای مشکلات پیچیده‌تر مانند موتور معیوب، تعمیرات حرفه‌ای مورد نیاز است. متأسفانه، برای مدل‌های ارزان قیمت، تعمیر احتمالاً هزینه بیشتری نسبت به خرید یک نمونه جدید دارد (البته مگر اینکه هنوز در گارانتی باشد). اما یک جاروشارژی خوب باید چندین سال دوام بیاورد و تعمیرات برای مدل گران‌تر می‌تواند ارزشمند باشد. ما تخمین می‌زنیم که یک جاروشارژی بسته به هزینه اولیه باید 4 تا 10 سال عمر کند.

سخن پایانی

شما باید کیفیت جاروشارژی خود را در نظر بگیرید؛ آیا ارزش تعمیر یک دستگاه ارزان قیمت را دارد که احتمالاً عمر مفید آن زودتر به پایان می‌رسد؟ ممکن است یک شش ماه بیشتر از آن استفاده کنید، اما آیا این ارزش هزینه‌ای را دارد که از جیب شما خارج شود؟ خوشبختانه جاروبرقی بوش از آن دسته برندهایی است که کیفیت خود را ثابت کرده و کمتر به تعمیر  می‌افتد. اما در صورت نیاز به تعمیر جاروشارژی بوش در اصفهان نیز جای نگرانی نیست؛ زیرا با وجود نمایندگی آن در ایران، تقریبا همه مشکلات قابل حل خواهند بود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما