تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان

4.2/5 - (4 امتیاز)

تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان

امروز در رابطه با تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان صحبت خواهیم کرد؛ اما قبل از هر چیز باید بدانیم که چرا جاروشارژی به تعمیر افتاده است و در واقع، شما فقط باید مشکل را تشخیص دهید و آن را برطرف کنید. شما می‌توانید اکثر مشکلات رایج جاروشارژی را خودتان برطرف کرده و اگر نتوانستید آن را برطرف کنید، برای تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان می‌توانید از وب سایت ما کمک بگیرید. بدون توضیح بیشتر، در اینجا لیستی از مشکلات رایج، نحوه تشخیص و نحوه رفع آنها آورده شده است.

جاروشارژی من روشن نمی شود!

اگر جاروشارژی شما شارژ دارد اما موتور کار نمی‌کند، احتمالاً مشکل از خود موتور است. اگر موتور می‌تواند نیرو بگیرد، مطمئن شوید که شفت موتور می‌تواند آزادانه و بدون مانع بچرخد. اما اگر موتور برق می‌گیرد، آزادانه می‌چرخد و هنوز کار نمی‌کند، احتمالاً باید به یک متخصص مراجعه کرده یا یک موتور جایگزین پیدا کنید.

شاید هم بیش از حد گرم شده است، اگر روشن می‌شود، اما روشن نمی ماند، به احتمال زیاد جاروشارژی شما خیلی داغ شده و مدتی صبر کنید (اگر مطمئن نیستید چه مدت به دفترچه راهنمای خود مراجعه کنید) و سپس وجود موانع را بررسی نمایید.

جاروشارژی من مثل سابق مکش ندارد

این اتفاق خوبی نیست! احتمالاً شایع ترین مشکل جاروشارژی بوده و هنگامی که جاروشارژی شما نمی تواند مکش مناسبی داشته باشد، راه حل به طور کلی آسان است؛ کیسه یا محفظه را خالی کنید، این اولین قدم است و احتمالاً قبلاً آن را انجام داده اید. در صورت بروز چنین مشکلی، نیاز به مراجعه به نمایندگی یا مراکز تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان ندارید.

_ممکن است تنظیم ارتفاع شما اشتباه باشد. اگر تنظیم ارتفاع جاروشارژی شما برای کفی که می‌خواهید جاروشارژی بکشید خیلی زیاد باشد، مکش خوبی نخواهد داشت. از تنظیم کف لخت برای کاشی یا چوب استفاده کرده و متناسب با آن به سمت بالا تنظیم کنید.

_فیلترها را بررسی کنید. اگر فیلتر هوا یا اگزوز جاروشارژی شما مسدود شده باشد، احتمالاً مکیدن زیادی را انجام نخواهد داد. فیلتر هوا و/یا اگزوز خود را تمیز یا تعویض کنید. برای تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان هیچگونه نگرانی نخواهیدداشت؛ زیرا می‌توانید روی ما حساب کنید.

_شلنگ خود را چک کنید؛ اگر فکر می‌کنید چیزی مانع عبور زباله در شلنگ شده است، آن را از جاروشارژی خارج کرده و سپس مانع را رفع کنید، یک چراغ قوه را از یک طرف بتابانید و ببینید آیا نوری از طرف دیگر می‌تابد یا خیر. در غیر این صورت، از یک جسم بی‌حرکت استفاده کرده و سعی کنید هر چیزی را که مانع جریان هوا می‌شود را از جای خود خارج نمایید، فقط مراقب باشید که شلنگ خود را آسیب نرسانید یا پاره نکنید.

_رول برس خود را بررسی کنید؛ آیا می‌چرخد؟ اگر اینطور نیست، ممکن است بیش از حد در آن مو گیر کرده باشد. هر کسی که حیوانات خانگی یا فرزندان و همسرانی با موهای بلند داشته باشد، در نهایت با این مشکل مواجه خواهد شد. اگر رول برس شما تمیز است، اما هنوز نمی چرخد، احتمالاً مشکل تسمه دارید و این رایج ترین مشکلی است که در مورد جاروشارژی‌ها می‌بینیم. تسمه‌ها خیلی گران نیستند و معمولا تعویض آن‌ها خیلی سخت نیست.

جاروشارژی من زباله‌ها را پشت سر می‌گذارد!

نمایندگی تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان

این اتفاق آزار دهنده است! زیرا به این معنی خواهدبود که جاروشارژی شما مقداری مکش تولید می‌کند، اما چیزی مانع از انجام بهترین مکش ممکن می‌شود. ممکن است کیف یا قوطی شما پر باشد و به همین خاطر باید برس خود را بررسی کنید. برس رول و یاتاقان‌های آن را تمیز کرده و اگر برس شما فقط یک استوانه چوبی از پرز و مو باشد، عملکرد خوبی نخواهد داشت.

اگر مشکل برس نیست، احتمالاً مشکل تسمه خواهدبود؛ تسمه‌ها ممکن است شکسته یا بیش از حد کشیده شده باشند.

جاروشارژی من بسیار نویزدار است

شلنگ آن را برای انسداد بررسی کنید؛ هنگامی که یک جسم نمی تواند کاملاً از سر و صدا عبور کند، پس از شروع مکش می‌تواند صداهای عجیبی ایجاد نماید و اگر این مشکل شماست، راه حل آسان خواهدبود.

تسمه‌های خود را چک کنید؛ زیرا مشکلات تسمه رایج ترین مشکلات هستند. وقتی تسمه‌ها وصل نمی شوند یا در حال خروج هستند، می‌توانند با صداهای واقعاً شنیع فریاد بزنند و جلب توجه کنند. تسمه شکسته در جاروشارژی قابل تعمیر نیست، بنابراین اگر متوجه شدید که شکسته است، می‌توانید به راحتی آن را با کمک یک متخصص تعویض کنید. این تسمه است که برس غلتکی را که در پایین پاک کننده قرار می‌گیرد حرکت می‌دهد. تعویض کار نسبتا دشواری است و برای قرار دادن آن فقط باید از پیچ گوشتی استفاده کنید تا برس غلتکی به جای خود بازگردد. اگر خودتان مطمئن نیستید که از پس این کار بر می‌آیید، توصیه می‌کنیم از یک متخصص کمک بگیرید. همچنین تا زمانی که تسمه عوض نشده یا موتور از کار بیفتد، از پاک کننده استفاده نکنید.

اگر مشکل از شلنگ یا تسمه شما نیست، احتمالاً موتور شما دچار مشکل شده و موتورها قبل از اینکه برای همیشه تسلیم شوند، نویز بیشتری دارند. اگر فکر می‌کنید اینطور است، با ما که متخصص تعمیر جاروشارژی بلک اند کر در اصفهان هستیم، تماس بگیرید.

جاروشارژی من واقعا بوی بدی می‌دهد

آیا تا به حال از یک جاروشارژی قدیمی استفاده کرده‌اید که وقتی آن را روشن می‌کنید اتاق را بدبو می‌کند؟ برای رفع این مشکل، فیلترهای هوا و اگزوز خود را بررسی کرده و آنها را تمیز یا تعویض کنید. اگر پس از بررسی کامل کیسه جاروشارژی، فیلترها و برس جاروشارژی، جاروشارژی شما همچنان بو تولید می‌کند، آن را نزد یک متخصص ببرید.

سخن پایانی

در آخر، کیسه جاروشارژی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که پر نیست. اگر چنین است، کیسه را از پاک کننده جدا کرده و تمیز کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه آن را جدا کنید، می‌توانید برای تمیز کردن کیسه به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید. امیدواریم مشکل جاروشارژی خود را در این لیست پیدا کرده و توانسته باشید آن را تعمیر کنید. فراموش نکنید که به عنوان یک قاعده، همیشه مراقب موتورهای در حال کار، تسمه‌ها و برس‌ها باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما