تعمیر چرخ گوشت

چرخ گوشت یکی از وسایل ضروری در آشپزخانه ها به حساب می آید. خراب شدن این وسیله اصولا به علت استفاده غیر اصولی رخ می دهد، با این حال شما می توانید با تعمیر چرخ گوشت، کارایی گذشته را به این وسیله کاربردی بازگردانید. چرخ گوشت های امروزی با مارک ها و برندهای مختلفی تولید می شوند، به همین علت تعمیر آن ها نیز مهارت خاصی را می طلبد. تکنسینی که برای تعمیر چرخ گوشت انتخاب می کنید باید مهارت کافی برای تعمیر دستگاه ها و وسایل منقش به همان برند را داشته باشد.

چرا چرخ گوشت خراب می شود؟

هر وسیله ای اعم از وسایل برقی و غیر آن در طول مدت زمانی که مورد استفاده قرار می گیرند ممکن است یک یا چند بار به تعمیر نیاز پیدا کنند. تعمیرات چرخ گوشت نیز مربوط به همین مسئله است و خوشبختانه هزینه بالایی را دربرنمی گیرد. بنابراین اگر چرخ گوشت خراب شود شما می توانید با پرداخت هزینه ای معقول آن را تعمیر کنید.

برای اینکه چرخ گوشت خراب نشود بهتر است از آن به صورت متوالی و در زمان های کوتاه تر استفاده کنید. استفاده طولانی مدت از چرخ گوشت آن هم در یک زمان واحد می تواند به موتور آن آسیب های جدی وارد کند. البته اگر برای مدت زمان طولانی هم از آن استفاده نکنید باز هم ممکن است دستگاه خراب شود. در زمان استفاده از دستگاه نیز باید همه اصول و قوانین مربوط به استفاده از چرخ گوشت ها را رعایت نمایید.

رایج ترین مشکلات چرخ گوشت ها

رایج ترین مشکلاتی که باعث می شود تا یک چرخ گوشت به تعمیر نیاز پیدا کند شامل موارد ذیل است:

  • چرخ گوشت روشن نمی شود یا در حین کار خاموش می شود.
  • چرخ گوشت در زمان کار کردن، صدای عجیب و بلندی را تولید می کند.
  • چرخ گوشت مانند همیشه قادر به چرخ کردن گوشت نیست و بیشتر آن را له می کند یا اصلا چرخ نمی کند.
  • تیغه چرخ گوشت هرز شده یا تیز بودن خود را از دست داده است.
  • در زمان روشن کردن چرخ گوشت، فیوز ساختمان می پرد.
  • استفاده از چرخ گوشت با زدن جرقه همراه است.
  • تیغه یا یکی از وسایل اصلی دستگاه شکسته است و باید تعویض گردد.

هزینه تعمیر چرخ گوشت چقدر است؟

خوشبختانه چرخ گوشت از آن دسته وسایلی است که تعمیر آن مشمول پرداخت هزینه های بسیار بالا نمی شود. حتی اگر چرخ گوشت شما نیاز به تعویض برخی از قطعات داشته باشد باز هم هزینه آن بسیار کمتر از هزینه های مربوط به خرید یک دستگاه چرخ گوشت نو است. البته تخمین هزینه های مربوط به تعمیر چرخ گوشت صرفا بعد از بررسی دستگاه و عیب یابی آن امکان‌پذیر است.

تعمیر تخصصی چرخ گوشت در شرکت آی پی سرویس اصفهان

اگر چرخ گوشت شما هم نیاز به عیب یابی و تعمیر دارد می توانید آن را به آدرس شرکت ای پی سرویس اصفهان ارسال کنید. در ابتدا عیب یابی توسط تکنسین های ماهر به عمل آمده و سپس جهت رفع عیب و تعمیر چرخ گوشت اقدام می شود. همچنین تعمیرات صورت گرفته مشمول ضمانت نامه خاصی است که توسط شرکت به شما ارائه می گردد تا اگر در مدت زمان مشخصی با خراب شدن مجدد دستگاه مواجه شدید بتوانید جهت رفع عیب یا دریافت خسارات وارده به شرکت مراجعه کنید.

تماس با ما