5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس

در این راهنمای تعمیر آبمیوه‌گیری فیلیپس در اصفهان در رابطه با خرابی آبمیوه‌گیری و همچنین تعمیر آن اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که آب داغ می‌تواند باعث تغییر شکل قطعات شود. فقط یک تغییر کوچک در شکل می‌تواند بر عملکرد آبمیوه‌گیری تأثیر بگذارد، باعث نشتی شود یا حتی از مونتاژ آبمیوه‌گیری جلوگیری کند. آب داغ یا به خصوص در حال جوش می‌تواند به حسگرهای مغناطیسی در آبمیوه‌گیری عمودی آسیب برساند، به این معنی که آبمیوه‌گیری فکر می‌کند دستگاه به طور ایمن مونتاژ نشده است و روشن نمی شود. حتی مهر و موم‌ها نیز ممکن است آسیب ببینند، که به طور بالقوه می‌تواند منجر به نشت آب به داخل موتور شود. در ادامه با راهنمای تعمیر آبمیوه‌گیری فیلیپس در اصفهان با ما همراه باشید.

تعمیر آبمیوه‌گیری فیلیپس در اصفهان و نکات مهم

قانون کلی این است که هرگز آب میوه گیری یا قطعات آن را در آب داغتر از 80 درجه سانتیگراد نشویید و قطعات را در فر یا بخاری خشک نکنید. در ادامه مهم ترین دلایل خرابی آبمیوه‌گیری را عنوان کرده‌ایم.

استفاده از چاقو یا برس تمیز کننده به عنوان فشار دهنده

شما مطمئن نیستید که فشار دهنده کجاست، پس چرا فقط از یک چاقو یا برس برای کمک به تغذیه محصول به آبمیوه‌گیری استفاده می‌کنید؟ شما مراقب باشید که آن را زیاد جلو نزنید؛ زیرا یا چاقو شکسته می‌شود یا در مارپیچ گیر کرده و به محفظه آسیب می‌زند.

این یکی از رایج ترین اشتباهاتی است که با آبمیوه‌گیری انجام می‌شود و اگر فشار دهنده خود را گم کرده‌اید، می‌توانید یک دستگاه جدید را سفارش دهید یا دستگاه را به مرکز تعمیر آبمیوه‌گیری فیلیپس در اصفهان ببرید. برای جلوگیری از آسیب دیدگی،  می‌توانید از هویج یا ساقه کرفس به عنوان هل دهنده استفاده کنید.

پر کردن یا شتاب آب میوه گیری

بیشتر آبمیوه‌گیری‌های امروزی دارای مکانیزم ایمنی داخلی هستند که موتور را قبل از وقوع آن متوقف می‌کند. با این حال باید مراقب آبمیوه‌گیری‌های افقی باشید، زیرا آنها چنین قابلیتی را ندارند. به طور کلی آبمیوه‌گیری آهسته افقی گیر نمی کند، اما آب اضافی شروع به برگشت به لوله تغذیه خواهدکرد. در بدترین حالت، ممکن است از واشر به داخل موتور نفوذ کند.

راه حل ساده است: کاهش سرعت! اکثر آبمیوه‌گیری‌های جدید خود تغذیه می‌شوند، بنابراین فقط یک تکه محصول را در یک زمان تغذیه کنید و قبل از انداختن در قطعه بعدی صبر کنید تا آن را پردازش کند. اگر دیدید که آبمیوه شروع به بالا رفتن می‌کند، سرعت را کم کرده و بگذارید آنچه را که از قبل در محفظه آبمیوه‌گیری دارد پردازش کند. پس از استخراج بیشتر آب میوه، به آرامی محصول بیشتری را تغذیه کنید. این امر به ویژه در مورد میوه‌های نرم مانند آناناس یا توت فرنگی صادق است.

این کار علاوه بر اینکه برای آبمیوه‌گیری شما بهتر است، مزیت دیگری نیز دارد: اگر به آبمیوه‌گیری زمان لازم برای پردازش درست آن بدهید، می‌توانید تا 15 درصد آب میوه بیشتری دریافت کنید.

تمیز کردن ضعیف

امروزه بیشتر شاهد خراب شدن آبمیوه‌گیری‌ها به دلیل تمیز کردن ضعیف هستیم. اتفاقی که می‌افتد این است که بقایای آب خشک یا رسوب آهک می‌تواند در مش ریز صفحه آب میوه گیری جمع شود. با انباشته شدن این مواد، سوراخ‌های روی صفحه مسدود می‌شوند و باعث ایجاد فشار در هنگام آب‌گیری خواهندشد، زیرا سوراخ‌های کمتری برای جریان آب وجود دارد. این فشار می‌تواند باعث ترک خوردن صفحه آب میوه گیری شود و در موارد شدیدتر، محفظه آبمیوه‌گیری ممکن است ترک بخورد، یا حتی موتور بیش از حد بار شود و بسوزد.

باز هم راه حل ساده است: بعد از هر بار استفاده، آبمیوه‌گیری را کاملا تمیز کرده و صفحه آب میوه گیری تمام ذرات آبمیوه یا پالپ را با برس تمیزکننده تمیز کنید. هر چند وقت یکبار صفحه آب میوه گیری را طبق دفترچه راهنمای کاربر در محلول تمیزکننده خیس کنید. علاوه بر موارد گفته شده، با آبمیوه‌گیری خود مهربان باشید؛ زیرا با این کار او سالها خدمت صادقانه به شما خواهد داد  و در صورت استفاده درست، کمتر به مراکز تعمیر آبمیوه‌گیری فیلیپس در اصفهان نیاز پیدا می‌کنید.

به شرطی که هیچ یک از نکات قبلی مشکل شما را حل نکرده باشد، باید کمی بیشتر موضوعات فنی را بررسی کنیم. اگر آبمیوه‌گیری شما کار نمی کند، این احتمال وجود دارد که فیوز سوخته شده داشته باشید؛ بنابراین باید در اسرع وقت آن را تعویض نمایید.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری فیلیپس در اصفهان

راه حل: برای دسترسی به فیوز مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. دستگاه خود را از برق بکشید
  2. آن را وارونه کنید تا پیچ‌های پایین مشخص شوند
  3. هنگامی که پیچ‌ها را پیدا کردید، آنها را با یک پیچ گوشتی باز کنید
  4. درب بیرونی را بردارید و سیم کشی داخلی دستگاه خود را در معرض دید قرار دهید
  5. فیوز مشکوک را پیدا کرده و به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید
  6. آن را برای تداوم با مولتی متر قابل اعتماد خود تست کنید

اگرچه انجام آخرین مرحله توصیه می‌شود، اما تشخیص فیوز سوخته بدون استفاده از فازمتر بسیار ساده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال سیاه شدن و یک رشته شکسته در داخل بدنه شیشه‌ای فیوز باشید.

برد مدار شما سرخ شده است

نوسانات برق دشمن برد مدار شماست و در نهایت، ما باید نگاهی به مهمترین جزء داخل آبمیوه‌گیری شما یعنی برد مدار بیاندازیم. این رگ حیاتی دستگاه شماست و بدون آن، به سادگی نمی تواند کار کند. اگر تمام نکات قبلی را بدون موفقیت امتحان کرده‌اید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که احتمال سرخ شدن برد مدارتان را در نظر بگیرید. این موضوع ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد که یکی از آنها عدم اتصال برق است.

همانطور که می‌توانید تصور کنید، آب و برق به خوبی با هم ترکیب نمی شوند. اگر این چیزی است که آبمیوه‌گیری شما را از کار کردن باز می‌دارد، دو مسیر اصلی وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید، و این دو مسیر تا حد زیادی به وضعیت گارانتی و سازنده شما بستگی دارد.

راه حل: اگر هنوز تحت پوشش هستید و سازنده شما تعمیرات ناشی از عوامل خارجی مانند خاموشی یا نقص کارخانه را می‌پذیرد، می‌توانید آبمیوه‌گیری خود را برای تعمیر بفرستید. با این حال، اگر آسیب ناشی از گرمای بیش از حد، یا سایر شرایط عملیاتی غیرعادی رخ داده باشد، شما تحت پوشش قرار نخواهید داشت. در این صورت بهتر است یک آبمیوه‌گیری جدید بخرید.

سخن پایانی

خراب شدن آبمیوه‌گیری شما می‌تواند یک کابوس باشد. چگونه می‌خواهید صبح را بدون آب پرتقال تازه بگذرانید؟ خنده دار است که چگونه لوازم آشپزخانه خود را تا لحظه‌ای که از کار می‌افتند و ما را در موقعیت‌های ناراحت‌کننده رها می‌کنند، بدیهی می‌گیریم. در آن لحظات، آنها بسیار ارزشمند و ضروری به نظر می‌رسند و باید به درستی استفاده شوند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما