نمایندگی تعمیر یخچال الکتروسان در اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

 

نمایندگی تعمیرات یخچال الکتروسان در اصفهان

یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در هر آشپزخانه، یخچال می باشد. انسان‌ ها از دیرباز برای نگهداری مواد غذایی گوناگون و به منظور جلوگیری از فاسد شدن آنها از یخچال استفاده می کردند. یخچال از لوازمی است که به طور مداوم و 24 ساعته کار می کند. از این رو کیفیت یخچال و داشتن طول عمر بالا از معیارهایی است که باعث شده افراد به دنبال برند معروف و برتر در خرید یخچال باشند. از میان تولید کنندگان فراوانی که در این حیطه فعالیت دارند می توان از کمپانی خوش نام الکتروسان نام برد. با آن که محصولات این برند دارای کیفیت و کارایی لازم هستند، اما در بعضی موارد دچار ایراد و اختلال در کارکرد می شوند. نمایندگی تعمیر یخچال الکتروسان در اصفهان، خدمات پس از فروش داشته و با ارائه آن به مشتریان خود، سعی در جلب رضایت آنان دارد.

مشاهده کنید » تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان

این نمایندگی با داشتن تکنسین های ماهر و تجهیزات کاملاً به روز، ایرادات یخچال را به خوبی شناسایی و در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام می کند. با مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات پس از فروش این برند استفاده کرده و خرابی یخچال را به صورت مطمئن برطرف کنید.

در چه مواقعی باید به نمایندگی یخچال مراجعه کنیم؟

یخچال های امروزی به طور معمول دارای کیفیت و کارایی لازم برای رفع نیازهای کاربران خود هستند؛ اما در بعضی مواقع، ایراداتی برای این دستگاه به وجود می آید که باعث ایجاد دغدغه برای کاربران می شود. برای مثال یخچال به خوبی خنک نمی کند یا موتور آن سر و صدای زیادی هنگام کار کردن ایجاد می کند. اگر محل سکونت شما در اصفهان است می توانید تعمیر یخچال خود را به نمایندگی تعمیر یخچال الکتروسان در اصفهان بسپارید.

ایراداتی که به طور رایج ممکن است برای یخچال به وجود آید به شرح زیر هستند:

  • یخچال به اندازه کافی خنک نمی کند
  • یخچال سر و صدای زیادی هنگام کار کردن تولید می کند
  • فریزر منجمد نمی کند
  • ·         از یخچال، آب نشت می کند
  • یخچال برفک می زند
  • و …

 چرا یخچال به اندازه کافی خنک نمی کند؟

بعضی اوقات یخچال به خوبی مواد موجود را خنک نمی کند. این مشکل به دلایل مختلف می تواند در یخچال به وجود آید. از جمله مواردی که باعث ایجاد این مشکل در یخچال می شوند، عبارتند از:

  • گاز یخچال تمام شده است
  • لاستیک درب یخچال فرسوده شده است
  • ترموستات یخچال خراب شده است
  • فن یخچال کار نمی کند

تمامی این ایرادات را باید توسط تکنسین های نمایندگی یخچال در اصفهان برطرف کنید.

چرا یخچال سر و صدای زیادی دارد؟

نمایندگی تعمیر یخچال الکتروسان در اصفهان

یکی از ایرادات رایج در یخچال که باعث آزار و اذیت کاربران می شود، سر و صدای زیاد یخچال هنگام کار کردن است. در حالت عادی، این مشکل زمانی به وجود می آید که سیم پیچ های یخچال، گرد و غبار بسیار گرفته و نیاز به تمیز شدن دارند. برای تمیز کردن این سیم پیچ ها می توان از جاروبرقی استفاده کرد. اگر با تمیز کردن گرد و غبار، باز هم یخچال سر و صدای زیادی تولید کرد احتمالاً مشکل مربوط به قطعات داخلی دستگاه است. تعمیرکار نمایندگی یخچال الکتروسان در اصفهان می تواند در پیدا کردن قطعه معیوب و تعمیر آن به کمک شما بیاید.

چرا فریزر یخچال منجمد نمی کند؟

شاید این مشکل برای شما پیش آمده باشد که به هنگام استفاده از فریزر یخچال، متوجه شوید مواد غذایی موجود در آن منجمد نشده است. این مشکل می تواند این نگرانی را در شما ایجاد کند که ممکن است یخچال خراب شده باشد. در این صورت می توانید با نمایندگی یخچال در اصفهان تماس بگیرید و ایراد یخچال خود را با آنان در میان بگذارید. تعمیرکاران این مرکز به منظور عیب یابی دستگاه، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می کنند.

دلایلی همچون کار نکردن فن، خرابی ترموستات، کار نکردن کمپرسور و … از دلایلی هستند که باعث می شوند فریزر به خوبی مواد غذایی را منجمد نکند. این قطعات نیز باید توسط این تکنسین ها بررسی شده و در صورت لزوم، تعویض شوند.

آب از یخچال نشت می کند؟

ممکن است هنگامی که درب یخچال را باز می کنید متوجه نشت آب از این قسمت شوید.نشت آب از یخچال می تواند موجب گسترش خرابی های این دستگاه شده و حتی خطرات جانی برای کاربران نیز داشته باشد، زیرا آب، جریان برق را عبور می دهد و چون دستگاه به برق متصل است، خطر برق گرفتگی وجود دارد.

برای حل این مشکل ابتدا باید یخچال را از برق بکشید و با یک مرکز تعمیرات معتبر مانند نمایندگی تعمیر یخچال الکتروسان در اصفهان تماس بگیرید. تعمیرکاران مجرب این نمایندگی سریعاً نسبت به تعمیر دستگاه شما اقدام خواهند کرد.

از دلایلی که باعث نشت کردن آب از یخچال می شود می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سینی جمع‌کننده آب، شکسته است.
  • لوله ای که آب یخچال را تخلیه می کند مسدود شده است.
  • فیلتر آب یخچال، نشتی دارد.
  • لوله هایی که به آب سردکن یا فریزر متصل هستند، دچار مشکل شده اند.

چرا یخچال برفک می زند؟

یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از کاربران یخچال به وجود می آید، برفک زدن یخچال است. با آن که بسیاری از یخچال های امروزی ضد برفک هستند، اما گاهی اوقات این نوع یخچال ها نیز برفک می زنند. اگر یخچال شما نیز برفک می زند باید بررسی کنید که مکانی که دستگاه را قرار داده اید مناسب باشد. سپس لاستیک بین درب ها را بررسی کنید که از هم فاصله نگرفته باشند.

باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال نیز باعث برفک زدن آن می شود. اگر در موارد بالا ایرادی پیدا نکردید احتمال این وجود دارد که گاز یخچال تمام شده باشد و یا مشکل دیگری برای آن به وجود آمده باشد. در این صورت می توانید برای تعمیر یخچال خود بهنمایندگی یخچال در اصفهانمراجعه کنید.

آشنایی با آی پی سرویس اصفهان

در صورتی که در اصفهان یا مناطق نزدیک آن زندگی می کنید می توانید تعمیرات یخچال خود را به آی پی سرویس اصفهان بسپارید. کادر حرفه ای این نمایندگی یخچال الکتروسان در اصفهان، نهایت دقت را در عیب یابی و تعمیر یخچال شما به کار می برند. خدماتی که آی پی سرویس به مشتریان خود ارائه می دهد به شرح زیر می باشد:

به ‌کارگیری تکنسین های حرفه ای

کادر آی پی سرویس اصفهان، تماماً از میان افراد مجرب و کارآزموده انتخاب شده اند. اعضای این مجموعه، همگی دانش‌آموخته این حرفه می باشند و به همین دلیل نیز با رعایت اصول حرفه ای تعمیر یخچال، ابتدا دستگاه را به طور دقیق عیب یابی می کنند. بعد از عیب یابی تلاش می کنند تا قطعه معیوب را تعمیر کنند. در صورتی که قطعه تعمیر نشد، آن را با قطعه اورجینال عوض می کنند. قطعات اورجینال، راندمان یخچال و طول عمر آن را افزایش می دهند.

ضمانت خدمات ارائه شده

از مزیت های آی پی سرویس اصفهان، ضمانت خدماتی است که به مشتریان ارائه می دهد. اعتبار این ضمانت نامه، شش ماه است. در طول مدت زمان ضمانت، اگر دستگاه شما دچار مشکل شد می توانید به صورت رایگان نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

تعمیرات با قیمت مصوب

خدماتی که نمایندگی تعمیر یخچال الکتروسان در اصفهان به مشتری ارائه می دهد، بر اساس قیمت های مصوب می باشند. بعد از آنکه یخچال توسط تکنسین های آی پی سرویس اصفهان تعمیر شد، فاکتوری شامل لیست هزینه ها و خدماتی که برای تعمیر یخچال استفاده شده است، به مشتری ارائه می شود. این کار باعث آگاهی مشتریان از ریز هزینه ها و جلب اعتماد آنان می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما