نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان

4.9/5 - (27 امتیاز)

 

نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان

آی پی سرویس به عنوان تعمیرگاه مجاز لوازم برقی در اصفهان، یکی از تخصصی ترین مراکز سرویس و تعمیر بخار شوی دلونگی هم می باشد که سالیان سال است به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند. پس اگر به دنبال نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان هستید، آی پی سرویس با تعمیرکارانی کاربلد و مجرب آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. در ادامه این مطلب اطلاعات بیشتری راجع به این نمایندگی و تعمیرات بخارشوی دلونگی، در اختیار شما قرار می دهیم.

نمایندگی آی پی سرویس در اصفهان برای تعمیر بخارشوی دلونگی

شرکت آی پی سرویس نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی در اصفهان است و با تجربه چندین ساله خود در تعمیرات لوازم برقی، یکی از مراکز معتبر در این زمینه می باشد. شما به کمک تعمیرکاران این نمایندگی می توانید بخارشوی دلونگی خود را نیز تعمیر کنید و دستگاهتان در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکاران متخصص در محل شما انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری یا انتقال و جابجایی دستگاه معیوب وجود ندارد.

خدمات تعمیر در محل بخار شوی دلونگی توسط نمایندگی آی پی سرویس اصفهان

همانطور که بالاتر گفته شد، تعمیر بخارشوی دلونگی شما توسط آی پی سرویس در محل انجام می گیرد و لزومی ندارد که به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنید. فایده تعمیر در محل این است که در زمان رفت و آمد شما صرفه جویی می شود، دستگاه به تعمیرگاه منتقل نمی شود و از همه مهم تر اینکه بخارشوی شما در همان روز تعمیر می شود.

نحوه ارائه خدمات تعمیر بخارشوی دلونگی در نمایندگی آی پی سرویس اصفهان

بعد از تماس با نمایندگی آی پی سرویس اصفهان و یا تکمیل فرم درخواست آنلاین در سایت و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان برای تعیین روز و ساعت اعزام تکنسین با شما تماس می گیرند.

در تماس تلفنی با نمایندگی آی پی سرویس اصفهان می توانید مشکل دستگاه بخارشوی خود را برای کارشناس توضیح دهید تا برای رفع ایراد آن راهنمایی شوید. در صورتی که مشکل دستگاه جدی نباشد، در همان تماس تلفنی مشکل آن حل خواهد شد ولی در غیراین صورت به شما توصیه خواهد شد که به هیچ وجه بخارشوی را دستکاری نکنید تا مشکلات جدی تر برای آن به وجود نیاید. در این شرایط نیاز است که برای ساعت و روز اعزام تکنسین، وقت بگیرید.

به جزء تماس تلفنی، شما می توانید فرم قرار داده شده بر روی سایت را هم تکمیل کنید و مشکلات دستگاه بخارشوی خود را شرح دهید. در تکمیل فرم باید یک شماره تماس هم بنویسید تا کارشناسان به زودی با شما تماس بگیرند و برای تعیین وقت، هماهنگی های لازم انجام گیرد.

بعد از تعیین وقت، تکنسین در همان روز و ساعتی که تعیین شده است به آدرسی که شما در اختیار نمایندگی قرار داده اید، اعزام می شود. تعمیرکار تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای تعمیر بخارشوی دلونگی را همراه خود دارد و با مهارت و تجربه خود، با سرعت عمل بالا دستگاه را تعمیر می کند.

نحوه تعمیر بخارشوی دلونگی توسط تعمیرکاران آی پی سرویس اصفهان بدین صورت است که ابتدا دستگاه بررسی می شود و سپس گزارش کاملی از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان لازم برای انجام تعمیرات، برای مشتری شرح داده می شود و در نهایت به صلاحدید شما، قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض می شوند. پس از اتمام کار نیز گارانتی تعمیرات ارائه می گردد تا اطمینان کامل داشته باشید.

آیا قطعات مورد استفاده برای تعویض قطعات بخارشوی دلونگی اصل هستند؟

دستگاه بخارشوی مدل های مختلفی در بازار دارد که قطعات داخلی هر یک از این دستگاه ها متفاوت هستند. اگر شما بخارشوی دلونگی دارید، باید در زمان تعمیرات آن توجه داشته باشید که حتما از قطعات اصلی همین مدل بخارشوی برای تعویض قطعات معیوب استفاده شود زیرا قطعات مدل های دیگر کارساز نیستند و بعد از مدتی دوباره از کار می افتند. همچنین قطعه تعویض شده باید فابریک باشد و از فیک نبودن آن مطمئن شوید.

نمایندگی آی پی سرویس اصفهان با توجه به اینکه مجوزهای لازم را دارد و پس از ارائه خدمات خود گارانتی هم ارائه می کند، پس از اصل و فابریک بودن قطعاتی که این نمایندگی برای تعویض قطعات خراب بخارشوی دلونگی استفاده می کند، نگرانی نداشته باشید و می توانید با اطمینان کامل، تعمیرات دستگاه بخارشوی دلونگی خود را به این نمایندگی بسپارید.

تست بخارشوی دلونگی بعد از تعمیرات

تعمیرکار اعزام شده به منزل مشتری از سوی نمایندگی آی پی سرویس اصفهان، پس از آنکه دستگاه را تعمیر کرد، تست های زیادی را انجام می دهد تا مشتری را از عملکرد درست دستگاه مطمئن کند.

نمایندگی تعمیر بخار شوی دلونگی در اصفهان با ارائه مشاوره تلفنی رایگان

با مجموعه آی پی سرویس اصفهان تماس بگیرید و از کارشناسان این نمایندگی، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. در این مشاوره ها می توانید بفهمید ایراد دستگاه شما چیست و برای مشکلات ساده آن، راه حل از کارشناسان دریافت نمایید. همچنین می توانید درباره هزینه سرویس و تعمیر بخارشوی و نحوه ارائه خدمات بپرسید.

مزیت مشاوره تلفنی این است که نیازی نیست برای رفع مشکلات دستگاه بخارشوی خود ساعت ها در اینترنت بگردید و تنها با یک تماس ساده و بدون هیچ هزینه ای، پاسخ تمامی سوالات خود را در مورد مشکل دستگاه بخارشوی دلونگی خود، به دست می آورید.

هزینه تعمیر بخارشوی دلونگی در نمایندگی آی پی سرویس اصفهان

 

تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان

مهم ترین پرسشی که مشتریان از نمایندگی می پرسند، هزینه تعمیرات است و اگر لازم باشد هزینه زیادی بابت تعمیر بخارشوی پرداخت شود، بسیاری ترجیح می دهد یک دستگاه بخارشوی جدید بخرند.

در رابطه با تعمیرات بخارشوی دلونگی بهتر است بدانید که هزینه زیادی ندارد و قطعات به کار رفته در داخل آن نیز چندان گران نیستند حتی اگر لازم به تعویض موتور دستگاه باشد، قیمت تعویض آن به اندازه قیمت خرید نخواهد بود. البته مرکزی هم که برای تعمیر بخارشوی دلونگی خود انتخاب می کنید در بحث هزینه تعمیرات مورد اهمیت قرار دارد و اگر نمایندگی معتبری نباشد، هزینه های زیادی از شما دریافت می کند.

هزینه تعمیر بخارشوی دلونگی در نمایندگی آی پی سرویس اصفهان کاملا مناسب و اقتصادی است و تمرکز اصلی تعمیرکاران این نمایندگی بر این است که دستگاه شما را تعمیر کنند تا هزینه آن کمتر شود اما اگر تعمیر قطعه خراب شده دستگاه فایده نداشته باشد، تعویض قطعه را با هزینه مناسب انجام می دهند.

خدمات قابل ارائه در نمایندگی آی پی سرویس اصفهان برای تعمیر بخارشوی دلونگی

کلیه خدمات مربوط به تعمیر بخارشوی دلونگی توسط مجموعه آی پی سرویس اصفهان قابل ارائه است. برای تعمیرات دستگاه کافیست تماس بگیرید یا فرم را تکمیل کنید و با توجه به مدل دستگاه و علت خرابی، تکنسین به منزل شما اعزام گردد.

از جمله خدمات عبارتند از:

  • تعویض یا تعمیر نازل بخارشوی
  • تعویض یا تعمیر زانو برس بخار شوی
  • تعویض یا تعمیر رابط خروجی
  • تعویض یا تعمیر شستی دستگیره
  • تعویض یا تعمیر پمپ داخل دسته
  • تعویض یا تعمیر مخزن بخارشو
  • تعویض یا تعمیر کوبل تکی
  • تعویض یا تعمیر واسطه قیفی
  • تعویض یا تعمیر چرخ
  • تعویض یا تعمیر برد روی مخزن
  • تعویض یا تعمیر ترموفیوز
  • تعویض یا تعمیر پمپ بخار شوی
  • تعویض یا تعمیر کوبل نر و ماده
  • تعویض یا تعمیر واشر مخزن
  • تعویض یا تعمیر شیر تنظیم فشار بخار
  • تعویض یا تعمیر آمپر بخار شوی

مشکلات رایج بخارشوی دلونگی

از مشکلات رایج بخارشوی دلونگی که ممکن است برای دستگاه بخارشوی شما هم ایجاد شوند، عبارتند از:

نشتی در بخارشوی

بعضی از دستگاه های بخارشوی نشتی دارند. برای حل این مشکل باید بدنه دستگاه چک شود و اگر پیچ های بدنه شل بودند، آنها را سفت کرد.

کاهش مکش بخارشوی

اگر مکش دستگاه بخارشوی شما کم شده است، بهتر است عیب یابی و تعمیر آن را به یک تعمیرکار بسپارید. این مشکل ممکن است به دلیل خرابی نازل ها یا پوسیدگی واشر هم باشد.

گرم نشدن آب در بخارشوی

ممکن است در زمان هایی که عجله دارید، بلافاصله پس از روشن کردن دستگاه بخارشوی شروع به تمیز کردن سطوح می کنید بدون آنکه اجازه دهید دستگاه آب را گرم کند. بعد از روشن کردن دستگاه، صبر کنید تا دمای آب به صد درجه سانتی گراد برسد و سپس شروع به تمیزکاری کنید.

بخار نکردن دستگاه بخارشوی

علت بخار نکردن دستگاه بخارشوی ممکن است به دلیل فیلتر آن باشد. برای آنکه بفهمید فیلتر باید تعویض شود یا نه، مخزن را بیرون بیاورید و در بخشی که به فیلتر دستگاه وصل است، آب سرد بریزید. دکمه روشن دستگاه را بزنید اگر بخار را مشاهده کردید پس مشکل از فیلتر دستگاه است که نیاز به تعویض دارد.

به جزء مورد فوق، اگر درون مخزن بخارشوی آب به مقدار کافی وجود نداشته باشد، دستگاه نمی تواند بخار تولید کند پس آب درون مخزن را بررسی کنید که کافی باشد.

سوالات متداول درباره نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان

آیا برای تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان، نمایندگی وجود دارد؟

بله، نمایندگی آی پی سرویس اصفهان خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی برقی از جمله بخارشوی دلونگی را ارائه می کند.

آیا برای تعمیر بخارشوی دلونگی در نمایندگی اصفهان باید خودمان دستگاه را به نمایندگی ببریم؟

خیر، نمایندگی آی پی سرویس اصفهان تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کند.

چگونه با نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی در اصفهان ارتباط برقرار کنیم؟

برای ارتباط با نمایندگی آی پی سرویس اصفهان می توانید از طریق تماس تلفنی اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما