مرکز تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

 

مرکز تعمیرات یخچال صنعتی در اصفهان

امروزه یخچال های صنعتی در انواع و مدل های مختلف در بازار وجود دارند. تقاضای فراوان افراد در مشاغل گوناگون، موجب شده است تا برندهای مطرح دنیا، تلاش خود را برای ارائه یخچال های باکیفیت به کار ببرند. یکی از انواع این یخچال ها، انواع صنعتی آنها است. یخچال صنعتی معمولاً در سوپرمارکت ها، فست فودها، قصابی ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو بروز خرابی برای این دستگاه ها می تواند به مواد غذایی موجود در آنها آسیب رسانده و مشکلات فراوانی را برای کاربران ایجاد کند. حال این سؤال مطرح می شود که به هنگام بروز ایراد برای یخچال های صنعتی، لازم است چه اقداماتی صورت بگیرد؟ در پاسخ این پرسش باید گفت بهترین اقدام در این مورد، مراجعه به نمایندگی مرکز تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان است. با این کار خیال کاربران این وسیله از تعمیر حرفه ای محصول آسوده خواهد شد.

یخچال صنعتی چیست؟

یخچال های صنعتی با انواع خانگی آن تفاوت های فراوانی دارند. همچنین کارکرد آنها نیز با یکدیگر فرق می کند. این یخچال ها به دلیل داشتن اواپراتور، فن های خنک‌کننده، گرم‌کننده های ضد برفک و همچنین موتورهای پرقدرت، از مصرف انرژی بالایی برخوردار هستند. طبق گفته تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال صنعتی، عملکرد این یخچال ها از طریق انتقال هوای گرم داخل محفظه نگهداری مواد غذایی به محیط بیرونی می باشد.

انواع یخچال های صنعتی کدامند؟

یخچال های صنعتی از لحاظ عملکرد و ساختار به دو دسته تقسیم می شوند. این دو دسته عبارتند از:

  • یخچال های صنعتی ایستاده (عمودی)
  • یخچال های صنعتی کابینتی (صندوقی)

یخچال صنعتی ایستاده (عمودی)

این یخچال ها در انواع و مدل های مختلف وجود دارند. برخی از این یخچال ها تک درب و برخی دو و یا حتی سه درب می باشند. این یخچال ها از لحاظ جنس درب، به دو دسته درب فولادی ضد زنگ و یا درب شیشه ای تقسیم بندی می شوند. یخچال های صنعتی با درب فولادی به دلیل استحکام زیاد و ضد ضربه بودن، بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. در صورتی که در کسب و کار خود از این یخچال ها استفاده کرده و با ایراد در عملکرد آنها مواجه شدید باید به کارشناسان نمایندگی تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان مراجعه کنید.

یخچال های صنعتی کابینتی (صندوقی)

از این یخچال ها در محیط هایی که فضا کوچک است بیشتر استفاده می شود. این یخچال ها علاوه بر قفسه، کشو نیز دارند. این امر موجب شده است تا فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی در این یخچال ها وجود داشته باشد. جنس درب یخچال های کابینتی به دو دسته درب استیل و درب شیشه ای تقسیم می شوند.

ایرادات رایج یخچال های صنعتی کدامند؟

امکان بروز ایراد برای یخچال های صنعتی به علت استفاده مستمر، دور از انتظار نیست. آشنایی با ایرادات این دستگاه ها به کاربران کمک می کند تا بهترین راهکار را به هنگام مواجه شدن با ایرادات یخچال ها به کار ببرند.

طبق نظر تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات یخچال صنعتی، ایرادات رایج یخچال های صنعتی عبارتند از:

  • سر و صدای زیاد یخچال های صنعتی
  • یخ زدن داخل یخچال های صنعتی
  • خرابی کمپرسور یخچال های صنعتی
  • خراب بودن چراغ های یخچال صنعتی

از آنجایی که برطرف کردن خرابی این یخچال ها تخصصی می باشند، لازم است تا از تعمیرکار یخچال مجرب کمک بخواهید.

علت سر و صدای زیاد یخچال های صنعتی چیست؟

 

مرکز تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان

شنیده شدن صدای اندک از یخچال های صنعتی کاملاً طبیعی است؛ زیرا فن ها و کمپرسورهای این یخچال ها به هنگام کار کردن، تولید صدا می کنند؛ اما بلند بودن غیر طبیعی صدای یخچال های صنعتی می تواند مربوط به ایراد در اواپراتور این دستگاه باشد. برای برطرف کردن این ایراد، لازم است از تخصص تعمیرکاران نمایندگی مرکز تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان استفاده کنید.

علت یخ زدن داخل یخچال های صنعتی چیست؟

با وجود اینکه محیط یخچال باید خنک باشد، اما به عقیده کارشناسان باسابقه نمایندگی تعمیر یخچال، مشاهده برفک و یخ، درون این یخچال ها ایراد محسوب می شود. اولین اقدام در صورت این اشکال، تنظیم چرخه برفک زدایی می باشد. اگر نتوانستید ایراد به وجود آمده را برطرف کنید، بهتر است دستگاه را از برق جدا کرده و اجازه بدهید تا برفک ها از بین بروند. پس از تمیز کردن یخچال می توانید از یاری تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال صنعتی استفاده کنید.

علت خرابی کمپرسور یخچال های صنعتی چیست؟

موتور یا کمپرسور هر وسیله برقی، اصلی ترین قطعه دستگاه می باشد. ایراد در کمپرسور یخچال های صنعتی، موجب خواهد شد تا فرآیند خنک سازی به درستی صورت نگرفته و در نتیجه، مواد غذایی فاسد شوند. با مطالعه دفترچه راهنمای یخچال صنعتی، متوجه خواهید شد که لازم است تا کمپرسور هرچند وقت یکبار تمیز کاری شود؛ زیرا امکان دارد ذرات چربی و پرز روی کمپرسور جمع شده و موجب ایجاد اختلال در کارکرد این قطعه شوند. به علت حساس بودن قطعه کمپرسور، بهتر است کار عیب یابی آن را به تعمیرکاران تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان بسپارید.

علت خراب بودن چراغ های یخچال های صنعتی چیست؟

یکی از ایرادات رایج یخچال های صنعتی، خراب شدن لامپ های این دستگاه می باشد. البته این ایراد جزو مشکلات مهم محسوب نمی شود. شما می توانید این ایراد را به وسیله تعویض لامپ های خراب برطرف کنید؛ اما در صورتی که خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از خدمات کارشناسان ماهر نمایندگی تعمیرات یخچال صنعتی در اصفهاناستفاده کنید.

تعمیر تخصصی یخچال های صنعتی با آی پی سرویس اصفهان

بروز ایراد برای یخچال های صنعتی، به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران مطرح می شود و آنها را با این سؤال مواجه می کند که در این موارد باید چه اقدامی انجام دهند؟ توصیه ما به شما برای برطرف کردن ایراد این دستگاه، مراجعه به آی پی سرویس، نمایندگی معتبر تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان می باشد. ارائه خدمات متنوع توسط این نمایندگی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. مهم ترین خدمات آی پی سرویس اصفهان عبارت است از:

  • تکنسین های باتجربه: از آنجایی که کار تعمیرات یخچال به تخصص نیازمند است می توان بهره‌گیری آی پی سرویس اصفهان از تعمیرکاران حرفه ای را به عنوان یکی از نقاط قوت این مجموعه دانست. کارشناسان کارآزموده این مرکز با آشنایی کامل از ساختار انواع یخچال های صنعتی و همچنین نحوه عیب یابی و تعمیر آنها می توانند ایرادات به وجود آمده را در اسرع وقت برطرف نمایند.
  • تعمیرات در محل: حمل و نقل یخچال به آدرس نمایندگی تعمیرات یخچال صنعتی در اصفهان، کار بسیار مشکلی می باشد. شما می توانید به هنگام بروز ایراد برای این دستگاه با نمایندگی تعمیرات یخچال تماس گرفته و تقاضای اعزام تکنسین به محل مورد نظر را مطرح کنید. تعمیرکاران باسابقه نمایندگی آی پی سرویس اصفهاندر محل حاضر شده و به عیب یابی و تعمیر یخچال خواهند پرداخت.
  • تعمیرات حرفه ای: تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان، همواره تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیوب به کار می برند. آنها تنها در صورتی اقدام به تعویض قطعه می کنند که دستگاه دچار خرابی گسترده شده و قابل تعمیر نباشد. در این صورت نیز از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا کیفیت دستگاه دچار افت نشود.
  • ارائه ضمانت نامه تعمیرات: تخصص تعمیرکاران این نمایندگی موجب شده است تا پس از ارائه خدمات تعمیرات، به مشتریان خود کارت ضمانت ارائه دهند. این ضمانت نامه از اعتبار شش‌ماهه برخوردار است. به این ترتیب اگر در طول مدت ضمانت، دستگاه دچار ایراد مجدد گردید، تعمیرکاران باتجربه آی پی سرویس اصفهان، نمایندگی مرکز تعمیر یخچال صنعتی در اصفهان موظف هستند تا ایراد به وجود آمده را از طریق تعمیر و در صورت لزوم، تعویض قطعه به صورت رایگان برطرف نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما