تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان

شرکت پاناسونیک یکی از بزرگترین و محبوبترین برند های تولید لوازم خانگی در دنیا به حساب می آید که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا جهت ساخت محصولات خود از جمله ماکروفر استفاده می کند. ماکروفر پاناسونیک یکی از پرطرفدارترین و زیباترین ماکروفر ها در بازار ایران می باشد که امروزه برای هر آشپزخانه ای ضروری است و باعث گرم شدن خوراک و سهولت در پخت و پز می شود. دستگاه ماکروفر ظاهری ساده‌تر و کوچک‌تر نسبت به دیگر تجهیزات آشپزخانه دارد اما در صورتی که مشکلی در روند کار آن پیش بیاید ، تعمیرات آن نیازمند تجربه و تخصص فراوان می باشد به این دلیل که سیستم کاملا پیچیده ای دارد.

آی پی سرویس مرکز مجاز تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان با نیرو های متخصص و تجربیات فراوان در زمینه تعمیرات انواع دستگاه ماکروفر ، آماده ارائه کلیه خدمات سرویس و تعمیر به شما کاربر عزیز می باشد.

نصب ماکروفر پاناسونیک

در ابتدا جهت نصب هر ماکروفری پیشنهاد می شود یک تکنسین متخصص و با تجربه این کار را انجام دهد تا باعث بهبود عملکرد و همینطوز طولانی تر شدن عمر دستگاه گردد ، به این دلیل که ماکروفر پاناسونیک از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

در صورتی که به یک نصاب حرفه ای جهت نصب ماکروفر پاناسونیک خود نیاز دارید ، می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید تا مهندسین ما در اسرع وقت به محل شما اعزام شوند.

سرویس ماکروفر در نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک

نحوه نگهداری ماکروفر پاناسونیک و سرویس آن یکی از عوامل و دلایلی است که عملکرد بهتر و کارایی بیشتر دستگاه را به همراه دارد. این که شما در دوره های زمانی ماکروفر خود را سرویس کنید و به درستی از آن نگهداری کنید ، قطعا در افزایش طول عمر دستگاه تاثیر به سزایی خواهد داشت.

با این حال تمامی دستگاه های لکترونیکی از جمله ماکروفر ممکن است به هر دلیلی دچار مشکل شوند و این اجتناب ناپذیر است. در ادامه برخی از مشکلات مایکروفر پاناسونیک را برای شما شرح می دهیم و نحوه حل این مشکلات را بیان خواهیم کرد. با ما در آی پی سرویس (نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک) همراه باشید.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان

مشکلات رایج ماکروفر پاناسونیک

جرقه زدن ماکروفر پاناسونیک

اگر درون ماکروفر ظرفی فلزی قرار دهید ، باعث ایجاد جرقه درون ماکروفر خواهد شد. تنها راه برطرف کردن این مشکل این است که ظرف هایی که قسمتی از آن ها فلزی می باشند یا کاملا فلزی هستند را درون ماکروفر قرار ندهید. پیشنهاد مرکز تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان به شما ، استفاده از ظروف شیشه ای و پلاستیکی با کیفیت می باشد.

از طرفی دیگر یک پایه های فلزی برای یک سری از ماکروفرها تعبیه شده اند که استاندارد دستگاه بوده و مشکلی برای آن به وجود نمی آورند اما اگر که پلاستیکی که زیر پایه های آن ها گذاشته شده کنده شده باشند یا رنگ آن ها از بین رفته باشد ، منجر به ایجاد جرقه خواهد شد.

روشن نشدن چراغ ماکروفر پاناسونیک

روشن نشدن چراغ ماکروفر پاناسونیک در اکثر موارد به خاطر سوختن آن می باشد و یا این که ممکن است لامپ ماکروفر شکسته باشد که با تعویض لامپ مشکل برطرف خواهد شد.

روشن نشدن ماکروفر از رایج ترین مشکلات تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان

سوییچ هایی در درب یک سری از ماکروفر ها تعبیه شده است که وقتی درب را باز می کنید ، جریان برق قطع می شود و هنگامی که درب را می بندید جریان برق درون پنل دستگاه دوباره برقرار خواهد شد.

در بعضی از مواقع که درب ماکروفر بسته است ، هرچند که صفحه نمایش و ظاهر ماکروفر نرمال باشد ، اما ممکن است سوییچ های ذکر شده چفت نشده باشند و به همین دلیل برق به دکمه های پنل هدایت نخواهد شد که همین باعث می شود ماکروفر روشن نشود.

دلیل دیگر روشن نشدن دستگاه می تواند خرابی سوییچ سرامیکی ماکروفر باشد که وظیفه محافظت از قطعات ماکروفر هنگام نوسانات برق را برعهده دارد. فیوز سرامیکی ماکروفر زمانی که جریان برق دچار نوسان می شود ، پریده و از آسیب دیدن قطعات ماکروفر محافظت می کند.

در نتیجه در مواقعی وقتی که فیوز سرامیکی ماکروفر خراب باشد جریان برق آن وصل نخواهد شد و ماکروفر روشن نمی شود. برای این که این مشکل را برطرف کنید پیشنهاد نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک به شما این است که فیوز سرامیکی را تعمیر و یا آن را تعویض کنید.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان

کار نکردن دکمه های پنل

کار نکردن دکمه های پنل در بیشتر موارد به خراب بودن صفحه کنترل مربوط است و باعث می شود تا اعلانات و اعداد صفحه نمایش دیده نشود.

دلیل دیگر این مشکل می تواند وجود قطعی در مدار ماکروفر باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید مدار ماکروفر لحیم کاری شود و این کار حتما باید توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود.

گرم نکردن ماکروفر

خراب شدن فیوز حرارتی باعث گرم نکردن ماکروفر پاناسونیک می شود. وظیفه فیوز حرارتی این است که اگر ماکروفر بیش از حد گرم شد ، بتواند جریان برق را قطع کند تا ماکروفر بیش از حد گرم نشود. تعویض فیوز حرارتی توسط مرکز تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان می تواند مشکل را برطرف کند.

نچرخیدن صفحه ماکروفر

وجود ایراد در موتور بشقاب ، اصلی ترین دلیل نچرخیدن صفحه ماکروفر پاناسونیک می باشد. برای این که موتور صفحه آسیب نبیند ، بهتر است که ظرف های خیلی سنگین روی آن قرار ندهید تا فشار به موتور وارد نشود.

دلیل دیگر این مشکل می تواند وجود یک مانع باشد که باعث نچرخیدن صفحه می شود. این مشکل با رفع مانع و تمیز کردن صفحه بدون نیاز به تماس با نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک به راحتی قابل حل است.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان

خاموش شدن ناگهانی ماکروفر پاناسونیک

تمامی ماکروفر ها دارای یکی فن می باشند که وظیفه آن خنک نگه داشتن مگنترون است. هنگامی که ماکروفر شروع به کار می کند ، در صورتی که فن کار نکند یا خراب شده باشد ، در مدت زمان کوتاهی ماکروفر متوقف خواهد شد تا آسیب جدی به دستگاه وارد نشود. دلایلی دیگری از جمله خرابی درب دستگاه نیز می تواند از منجر به یکباره خاموش شدن دستگاه شود که باید توسط متخصصین بررسی شود.

مرکز تعمیرات تخصصی آی پی سرویس یکی از معتبرترین و با سابقه ترین نمایندگی های تعمیر ماکروفر پاناسونیک در اصفهان در زمینه سرویس ، نصب و تعمیرات انواع برندهای ماکروفر و ماکروویو می باشد و با استفاده از تکنسین های با تجربه و متخصص در طی سال ها فعالیت خود توانسته به مشتریان خدمت و رضایت آن ها را جلب کند. در صورتی که برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک خود به تعمیرکار با تجربه و متخصص نیاز داشتید ، تنها کافی است که از طریق شماره های درج شده در سایت با این مرکز تماس گرفته تا مشکل شما در سریع ترین زمان ممکن برطرف گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما