تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان

4.5/5 - (6 امتیاز)

نمایندگی تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان

 

به منظور تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان چه باید کرد؟ مخلوط کن یک وسیله ضروری در آشپزخانه است و تقریباً همه خانم‌های خانه‌دار آن را دارند، زیرا بسیار راحت و کاربردی خواهدبود و اگر میکسر کار نمی کند، بسیاری در طول پخت و پز احساس ناراحتی می‌کنند. از این گذشته، وجود آن هنگام آسیاب کردن، خورد کردن و مخلوط کردن غذا ضروری است. با این حال، ناامید نشوید، زیرا برخی از نقص‌ها را می‌توان به تنهایی برطرف کرد و مرکز تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان و سایر شهرها نیز در خدمت شما عزیزان خواهدبود.

تعمیر مخلوط کن و نکات مهم

برای درک اینکه چگونه میکسر را با دستان خود تعمیر کنید، ابتدا باید بدانید که چگونه کار می‌کند. بنابراین، امروزه دو نوع از این دستگاه‌ها تولید می‌شود:

  1. ثابت
  2. دستی یا شناور

اما یک میکسر نیز وجود دارد که بخشی از یک ترکیب بزرگ چند منظوره است. در این حالت در صورت خرابی کل دستگاه کار نمی کند. بنابراین در این مقاله فقط در مورد نحوه محاسبه علت خرابی و نحوه تعمیر همزن ثابت یا دستی صحبت خواهیم کرد. در صورتی که با راهنمایی‌های امروز مشکل شما حل نشد، به یک مرکز تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان مراجعه نمایید.

نوع دستی آنها صرف نظر از مدل، چندین مکانیسم اساسی دارند که کار را انجام می‌دهند. اول از همه، این موتور، چاقوها و نازل‌های مختلف است که تعداد و انواع آنها به مدل و همچنین کاسه بستگی دارد.

تفاوت اصلی آن با ثابت، عدم وجود بیشه است. در عین حال به خانم‌های خانه‌دار این امکان را می‌دهد که تمام دستکاری‌ها را در انواع ظروف انجام دهند. در این دستگاه موارد زیر وجود دارد:

  1. موتور
  2. سنجاق
  3. واحد کنترل

در حین کار دست آشپز آزاد خواهدبود و دستگاه دارای پایه‌ای است که کاسه روی آن نصب می‌شود. نازل‌های برش نیز در آنجا قرار دارند و تعمیر این نوع دستگاه‌ها به دلیل وجود تعداد زیاد قطعات کمی پیچیده‌تر است. میکسر برقی از قطعات زیر ساخته شده است:

  1. کاسه درب دار بسته به مدل می‌تواند شیشه ای یا پلاستیکی باشد
  2. موتور
  3. چاقو
  4. محور محرک

باید توجه داشت که همه دستگاه‌ها قادر به آسیاب کردن محصولات به یک اندازه نیستند. به عنوان مثال، مدل‌های کم‌مصرف قادر به مقابله با غذاهای جامد نخواهندبود، بنابراین اگر مخلوط کن شما کار نمی‌کند، یا بهتر است بگوییم غذا را برش نمی‌دهد، به این معنی نیست که شکسته است و نیاز به تعمیر دارد. اگر پس از روشن شدن دستگاه شروع به وزوز کرد، اما هیچ فرآیندی رخ نداد، دو مورد باید بررسی شود:

1.اگر چرخش چاقوها اتفاق بیفتد اگر غذا مانع آنها نشود، به این معنی خواهدبود که دستگاه شما به سادگی قادر به مقابله با چنین حجمی نیست و نیازی به تعمیر ندارد. برای انجام این کار، باید مایع را اضافه کنید یا مقدار خرد شده را کاهش دهید.

2.در برخی موارد ممکن است به دلیل کند شدن چاقوها بریده نشود.

در حالت اول شما هیچ کاری انجام نمی دهید، زیرا مدل شما بسیار کم‌مصرف است. اما نحوه تعویض چاقو را در زیر توضیح خواهیم داد.

تعویض چاقو

تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان

شما بهتر است که یک چاقوی جدید از نمایندگی تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان بگیرید؛ آنها در حال حاضر تقریبا در هر فروشگاه فروخته می‌شوند و برای انجام این کار، باید مدل را بشناسید، اما بهتر است به دنبال مدل خود دستگاه باشید. قبل از شروع دستکاری، دستگاه را از پریز برق بکشید، در غیر این صورت یک حرکت تصادفی می‌تواند منجر به از دست دادن انگشتان شما شود!

برای برداشتن یک چاقوی قدیمی، به یک حوله نیاز دارید. قسمت برش را با آن گرفته و آن را از پین باز کنید. در برخی از مدل‌ها، چاقو را می‌توان با چندین مهره ثابت کرد، بنابراین باید خود را با یک کلید یا انبردست مسلح کنید. گاهی اوقات برای جدا کردن چاقو، به جداسازی کاسه نیز نیاز خواهدبود و پس از تعویض، باید همه چیز را دوباره نصب کرده و آن را به طور ایمن قفل کنید.

مشکل کنترل کننده سرعت

اگر شما یک تکنسین نیستید، تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان یا در هر شهر دیگری بسیار دشوار و گاهی غیرممکن است. از آنجایی که ما نه تنها به ابزارهای ویژه برای این کار نیاز داریم، بلکه به دانش فیزیک نیز نیاز خواهیم داشت و اگر سوئیچ سرعت میکسر خراب باشد، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

اما اگر هنوز تصمیم به تعمیر مستقل دارید، برای این واقعیت آماده شوید که باید میکسر را جدا کنید. بنابراین، با یک پیچ گوشتی، قاب دستگاه را باز می‌کنیم و برای دسترسی آزادانه به سوئیچ باید تمام قسمت‌ها را بردارید. رگولاتور از تجهیزات تبخیر می‌شود و سپس در تمام موقعیت‌ها بررسی خواهدشد. اگر میکسر به درستی کار کند، در تمام سرعت‌ها، کنتاکت‌ها به درستی تنظیم می‌شوند.

مهم! قبل از شروع تعمیر، باید بررسی کنید که آیا سرعت در موقعیت‌های مختلف سوئیچ تغییر می‌کند یا خیر. اگر خراب بود، آن را نزد یک مرکز تعمیر مخلوط کن ناسیونال در اصفهان ببرید.

مخلوط کن روشن نمی‌شود

گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد که دستگاه به سادگی روشن نمی شود. دلایل زیادی می‌تواند وجود داشته باشد و همچنین راه‌هایی برای از بین بردن آنها وجود دارد، گاهی اوقات هنگام روشن شدن صدای وزوز شنیده می‌شود، اما هیچ اقدامی رخ نمی دهد؛ خرابی‌های احتمالی:

رایج ترین آن، گیر کردن چاقو است. برای تعیین این موضوع، باید دستگاه را روشن کنید و گوش دهید: اگر زمزمه وجود دارد، دلیل آن مشخص است. برای از بین بردن آن باید کاسه را بردارید و توصیه می‌شود این کار را با جسم خارجی انجام دهید. حالا دکمه قفل پاور را بفشارید.

اولین علامت سوختگی موتور بوی شدید سوختگی است که به دلیل کوتاهی در سیستم ایجاد می‌شود. ممکن است این مشکل با تعمیر حل شود، اما تنها در صورتی که محدود به تعویض برس‌ها باشد. در موارد دیگر، خرید یک لوازم خانگی جدید ارزان‌تر است.

پریز برق را بررسی کنید

برای بررسی سیم، باید کیس را جدا کنید، بنابراین باید مجموعه‌ای از پیچ گوشتی‌ها را بردارید و در مدل‌های نادر ممکن است شما از نازل‌های مخصوص استفاده کنید. قبل از جدا کردن میکسر، باید آن را از منبع تغذیه جدا کنید و هنگام جدا شدن، یک منبع تغذیه در مقابل شما ظاهر می‌شود که کابل به آن لحیم یا پیچ شده است. در اتصالات، باید کشش را با یک پیچ گوشتی مخصوص بررسی کنید.

سخن پایانی

اگر میکسر به دلایلی از کار افتاد، بلافاصله با استادان تماس نگیرید. زیرا علت ممکن است خرابی کابل معمولی یا گیر کردن چاقوها باشد. قبل از اینکه بپرسم که آیا مخلوط کن کار نمی کند، چه کاری باید انجام دهم؟ علل اولیه احتمالی را بررسی کنید و تنها پس از آن نقاط قوت و توانایی‌های خود را ارزیابی کرده و سپس به تعمیر مستقل اقدام کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما