تعمیر ظرفشویی دوو در اصفهان

5/5 - (4 امتیاز)

تعمیر ظرفشویی Daewoo در اصفهان

برای تعمیر ظرفشویی دوو در اصفهان چکار کنیم؟ ماشین ظرفشویی بدون شک یکی از مفیدترین اختراعات خواهدبود که به یکی از مهم ترین نیازهای خانه تبدیل شده است. چرا وقت و تلاش خود را صرف شستن ظروف می‌کنید در حالی که می‌توان آن زمان را صرف کارهای سازنده تری کرد؟ ماشین ظرفشویی بعد از هر وعده غذایی در زمان و انرژی شما صرفه جویی می‌کند. چرا وقت خود را با سخت کار کردن تلف کنید در حالی که می‌توانید هوشمندانه تر کار کنید؟

ماشین ظرفشویی به یک نیاز برای هر خانواده تبدیل شده و با این حال، این ماشین‌ها گاهی اوقات ممکن است دچار مشکل شوند. بنابراین مهم است که دستگاه را در اسرع وقت تعمیر کنید تا آن را سالم نگه دارید. اغلب اتفاق می‌افتد که غذا در شکاف‌های دستگاه گیر می‌کند و در مرحله بعد، مطمئن شوید که فیلتر ماشین ظرفشویی شما به طور مرتب تمیز می‌شود. در نهایت سعی کنید ماشین ظرفشویی خود را خالی کرده و با یک کاسه سرکه، آن را تمیز کنید.

این کار می‌تواند به ویژه برای تمیز کردن روغن‌ها و گریس‌ها مفید باشد و اگر این تکنیک‌ها جواب نداد، فوراً با ما تماس بگیرید. تیم ما از تکنسین‌های حرفه‌ای تشکیل شده و ماشین ظرفشویی شما را در کمترین زمان با حداکثر کارایی تعمیر خواهندکرد.

ماشین ظرفشویی چه ایرادی دارد؟

در تعمیر ظرفشویی دوو در اصفهان، اگر ماشین ظرفشویی چشمک می‌زند و روشن نمی شود، یعنی مشکل جدی است و به شما توصیه می‌کنیم سریعاً توسط تعمیرکار متخصص بررسی شود. اما در صورتی که مشکل جدی نباشد، خودتان قادر خواهید بود که دست به تعمیز بزنید و برای این کار، به یاد داشته باشید که قبل از شروع تعمیر، دستگاه خود را از برق بکشید. در ادامه ما نقص‌های اصلی را که می‌تواند ماشین ظرفشویی را تحت تأثیر قرار دهد، فهرست کرده ایم:

  • دیگر آب را گرم نمی کند
  • یکی از چراغ‌هایش چشمک می‌زند
  • همه چراغ‌ها چشمک می‌زنند
  • ماشین ظرفشویی دیگر تخلیه نمی کند
  • خرابی منبع آب، دستگاه پر نمی شود
  • یک کد خطا نمایش داده می‌شود
  • ماشین ظرفشویی روشن نمی شود
  • بعد از پر کردن اجرا نمی شود
  • روشن می‌شود اما اجرا نمی شود
  • بد میشورد
  • اصلا شسته نمیشود
  • خشک نمی کند
  • شیر ورودی آب نشتی دارد
  • آب در زیر ماشین ظرفشویی نشتی دارد
  • دیگر تخلیه نمی شود
  • همیشه تخلیه می‌شود
  • دیگر آبکشی نمی کند
  • ماشین ظرفشویی من چشمک می‌زند اما روشن نمی شود
  • گرفتگی دارد
  • در مخزن یا در سطح فیلتر آب راکد وجود دارد
  • سبد زنگ زده است
  • کابل برق مشکل دارد
  • دکمه شروع دیگر کار نمی کند
  • شیلنگ ورودی آب از کار افتاده است
  • ماشین ظرفشویی روی یک برنامه گیر کرده است

در ادامه علل برخی از مشکلات گفته شده را تحلیل خواهیم کرد.

ماشین ظرفشویی شما دیگر آب را گرم نمی کند

هنگام تعمیر ظرفشویی دوو در اصفهان به یاد داشته باشید که بسیاری از اجزا می‌توانند این مشکل را ایجاد کنند و ابتدا باید از گرفتگی لوله‌ها اطمینان حاصل کنید، فیلتر تخلیه را خالی و تمیز کرده و همچنین اگر لوله تخلیه در سیفون بیش از حد عمیق است (عمق آن در سیفون نباید از ده سانتی‌متر بیشتر شود) با تکنیسین تماس بگیرید.

چراغی روشن می‌شود یا چشمک می‌زند

برای مثال، در طول یک چرخه یا پس از قطع برق، ممکن است چراغ‌ها روی دستگاه شما روشن شوند و فراموش نکنید که هر نور معنای خاصی دارد.

چراغ شیر چشمک زن: صرف نظر از برند دستگاه شما (زیمنس، بوش، ایندزیت، ویرپول و غیره)، چراغ شیر آب چشمک زن به این معنی است که جریان آب در ماشین ظرفشویی شما ایراد دارد. پس از جدا شدن از پریز برق و ورودی آب، بررسی کنید که لوله‌های ورودی و تخلیه آب مسدود یا آسیب نبینند. در صورت لزوم آنها را تمیز یا تعویض کنید و سپس بررسی نمایید که پمپ تخلیه توسط خاک یا قطعات شیشه مسدود نشده باشد. هنگامی که آن را بلند کردید، با قاشق درپوش پمپ تخلیه را بردارید و بررسی کنید که مسدود نشده باشد. چراغ‌های شستشو: سختی آب در خانه شما (وجود املاح معدنی زیاد در آب) ممکن است باعث روشن شدن این چراغ‌ها شود. تنظیم مجدد دستگاه با جدا کردن آن از برق برای حدود یک دقیقه نیز ممکن است این چراغ‌ها را خاموش کند. اگر به هر حال روشن ماندند، با تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.

یک کد خطا روی صفحه نمایش داده می‌شود

تعمیر ظرفشویی دوو در اصفهان

این دنباله از حروف و اعداد به نام “کد خطا” نشان می‌دهد که یک یا چند جزء ماشین ظرفشویی منشا مشکل هستند. هر کد معنایی دارد و کدها می‌توانند از سازنده‌ای به سازنده دیگر متفاوت باشند. برای اطلاعات بیشتر به دستورالعمل‌های دستگاه خود یا مقالات مربوط به مارک ماشین ظرفشویی خود در وبلاگ ما بروید.

دستگاه شما دیگر تخلیه نمی کند

اگر متوجه توقف آب در پایین ماشین ظرفشویی شدید و آب دیگر به درستی تخلیه نمی شود، یک مشکل جدی وجود دارد. در بسیاری از موارد، لوله تخلیه یا فیلتر تخلیه علت این مشکل است و قبل از تعمیر، بررسی کنید که مسدود یا آسیب دیده نباشند، آنها را تمیز یا در صورت لزوم تعویض کنید. در غیر این صورت، خرابی ممکن است ناشی از پمپ تخلیه باشد که حنما باید آن را تعویض نمایید.

برعکس، اگر دستگاه شما دائماً تخلیه می‌کند، ممکن است بیش از حد از محصولات شستشو استفاده کرده باشید. این مشکل همچنین می‌تواند ناشی از پمپ تخلیه یا نشتی در یکی از اجزای دستگاه باشد.

ماشین ظرفشویی دیگر روشن نمی شود

قبل از تعمیر ظرفشویی دوو در اصفهان، ابتدا مطمئن شوید که ماشین ظرفشویی به درستی به پریز برق وصل شده است و اگر پریز به خوبی کار می‌کند و کابل برق در وضعیت خوبی قرار دارد، پس مشکل از دستگاه خواهدبود. اگر همه چیز مرتب باشد، دکمه روشن/خاموش، اتصال قفل در یا برد الکترونیکی ممکن است منشا این خطا باشند؛ در چنین حالتی باید آنها را با یک مولتی متر تست کرده و در صورت نیاز آنها را جایگزین کنید.

مشکل در تامین آب و توقف دستگاه

خطا ممکن است به شیر ورودی آب که بسته است، مرتبط باشد. در بسیاری از موارد نیز می‌تواند شیر برقی ماشین ظرفشویی دچار مشکل شده و از گردش آب جلوگیری کند که در این مورد، ما به شما توصیه می‌کنیم با یک تعمیرکار تماس بگیرید. مشکل توقف نیز معمولاً از خرابی مقاومت (و پمپ چرخشی) ناشی می‌شود که در غیر این صورت، چراغ‌های ماشین ظرفشویی خود را بررسی کرده و به دفترچه راهنمای مالک مراجعه کنید تا به منشأ دقیق مشکل پی ببرید.

ماشین ظرفشویی دیگر آبکشی یا خشک نمی کند

ظروف شما ممکن است زمانی که بازوهای لباسشویی دستگاه شما مسدود شده اند یا نمی توانند به درستی بچرخند، به خوبی آبکشی نشده باشند یا دیگر خشک نشوند (بررسی کنید که هیچ ظرفی آنها را مسدود نکرده باشد). همچنین در صورت گرفتگی فیلترهای تخلیه، آن‌ها را خالی کرده و بررسی کنید که ماده شوینده استفاده شده مناسب بوده و دوز آن به درستی انجام شده باشد. اگر مشکل برطرف نشد، با تعمیرکار تماس بگیرید.

آیا ماشین ظرفشویی شما را به دردسر می‌اندازد؟ آیا کار نمی کند و شستن ظروف را برای شما سخت کرده است؟ نگران تعمیر آن نباشید، برای کمک با یک متخصص تماس بگیرید. ما هر گونه تعمیر ماشین ظرفشویی را که ممکن است نیاز داشته باشید انجام می‌دهیم و برای اطلاعات بیشتر، در ادامه برخی دیگر از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی آورده شده است.

تعمیر ظرفشویی دوو در اصفهان و مشکل روشن نشدن دستگاه

اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمی شود، ممکن است به دلیل مشکل منبع تغذیه باشد. اگر روشن می‌شود، اما به اجرا در نمی‌آید، ممکن است به دلیل مشکل قفل درب باشد. برای بررسی مشکل و رفع آن، با تیم تعمیر ماشین ظرفشویی ما تماس بگیرید.

دلایل زیادی برای نشتی ماشین ظرفشویی شما وجود دارد و تیم تکنسین‌های تعمیر ماشین ظرفشویی ما علت را ارزیابی خواهند کرد. برخی از شایع‌ترین دلایل عبارتند از فرسودگی درزگیر که به مرور زمان شکننده شده و خراب می‌شود. اگر ماشین ظرفشویی شما صدای جیر جیر، وزوز یا کوبش می‌دهد، نشانه خرابی بوده و مشکل ممکن است از ورودی پمپ واحد یا آب بند پمپ باشد.

همچنین اگر ماشین ظرفشویی شما ظروف را به درستی خشک نمی کند، ممکن است به این دلیل باشد که دریچه دستگاه به درستی باز نمی شود یا عنصر گرمایش معیوب است.

سخن پایانی

اگر ماشین ظرفشویی شما اجازه ورود آب را نمی دهد، ممکن است یک شناور در حالت خاموش گیر کرده و از ورود آب جلوگیری کند. برای ارزیابی نصب شناور دستگاه و تعویض قطعه در صورت لزوم با تیم تکنسین‌های متخصص ما در تعمیرات لوازم خانگی تماس بگیرید. اما اگر در پایان چرخه تمیز کردن متوجه شدید که یک گودال آب در کف ماشین ظرفشویی شما وجود دارد، این نشانه وجود یک مشکل است و گودال‌های آب می‌توانند باعث رشد کپک و باکتری شوند. همچنین اگر می‌بینید که ماشین ظرفشویی شما خوب کار می‌کند، اما شروع به نشتی کرده است و در سراسر زمین گودال‌هایی ایجاد می‌کند، احتمال دارد سیستم زهکشی ماشین ظرفشویی شما مشکل داشته یا شیلنگ آسیب دیده باشد و هر بار که ظرف‌ها شسته می‌شوند آب نشت کند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.

تماس با ما