نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی اصفهان

در آشپزخانه های امروزی، یخچال به عنوان یکی از ارکان آشپزخانه محسوب می شود. این وسیله پرکاربرد، توانسته است بیشتر نیازهای خانواده ها را برآورده کند. به همین علت برندهای معتبر دنیا سعی می کنند بهترین نوع از این محصول را تولید و روانه بازار مصرف کنند. در این میان برند محبوب ال جی، یکی از برترین برندهایی است که تلاش می کند بهترین محصولات را به بازار عرضه کند. یخچال های ال جی به علت مهندسی دقیق و کیفیت بسیار بالا می توانند برای مدت زمان طولانی در خدمت خانواده ها باشند؛ اما این وسیله با کیفیت نیز می تواند تحت تأثیر عوامل مختلف دچار خرابی شود. اگر ساکن اصفهان هستید می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تعمیر دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان بسپارید.

مطالعه کنید » نمایندگی سولاردوم ال جی در اصفهان

شایع ترین ایرادات یخچال های ال جی

معمولاً یخچال فریز وسیله ای است که به صورت مستمر روشن می باشد. این امر موجب می شود تا پس از طی زمان طولانی، ایراداتی برای یخچال به وجود بیاید. آشنایی با اشکالات رایج این دستگاه و همچنین نحوه عیب یابی و رفع این ایرادات، به کاربران کمک می کند تا بدانند در هنگام بروز اشکال، لازم است چه کاری انجام دهند. در ادامه مطلب با معرفی رایج ترین ایرادات یخچال ال جی در کنار شما هستیم.

  • موتور یخچال بیش از اندازه داغ است
  • درب یخچال بسته نمی شود
  • در یخچال بدون برفک، برفک تولید می شود
  • در محفظه یخچال، هوای خنک تولید نمی شود
  • فن یخچال کار نمی کند
  • یخچال به صورت متوالی روشن و خاموش می شود
  • از یخچال آب نشت می کند
  • از یخچال سر و صدای زیاد بلند می شود

البته شایان ذکر است تعمیر یخچال امری تخصصی است و بهتر است در هنگام بروز ایراد برای دستگاه، با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان تماس بگیرید.

علت داغ بودن بیش از اندازه موتور یخچال چیست؟

یکی از مهم ترین ایراداتی که امکان دارد برای یخچال به وجود بیاید داغ شدن بیش از حد موتور دستگاه است. از علل بروز این اشکال می توان اختلال در کمپرسور دستگاه و فشار زیاد به این قطعه را برشمرد. عامل دیگری که نیاز به بررسی دستگاه توسط تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان دارد کم شدن میزان گاز یخچال است. همچنین کارکرد ناصحیح کندانسور نیز در بروز این ایراد نقش دارد. البته گاهی ممکن است تنظیمات ترموستات نیز به درستی اعمال نشده باشد.

چرا درب یخچال بسته نمی شود؟

اگر درب یخچال شما به مدت طولانی بسته نشود علاوه برافزایش دمای داخلی یخچال، به موتور دستگاه شما نیز فشار وارد می شود. عواملی از جمله پر بودن بیش از اندازه فضای یخچال و تراز نبودن محل قرار گیری دستگاه، در به وجود آمدن این ایراد مؤثر هستند. یکی دیگر از مهم ترین علت های بروز این ایراد، فرسوده بودن لاستیک های دور درب یخچال است. برای برطرف کردن این ایراد لازم است تا لاستیک معیوب تعویض شود.

چرا یخچال بدون برفک، برفک تولید می کند؟

نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان

برفک زدن یخچال، یکی دیگر از شایع ترین مشکلات این دستگاه محسوب می شود. خرابی تایمر دیفراست از مواردی است که در رفع این ایراد باید مورد بررسی قرار بگیرد. از عوامل دیگر به وجود آورنده این اشکال می توان به بروز اتصال در بدنه دستگاه اشاره کرد. همچنین امکان دارد باز و بسته کردن بیش از اندازه درب یخچال، باعث فرسودگی لاستیک دور درب شده و این امر موجب ایجاد برفک در یخچال گردد. خرابی ترموستات یخچال نیز از دیگر علل به وجود آورنده این ایراد است. این اشکال جزو ایرادات تخصصی دستگاه است و برای برطرف کردن آن بهتر است از تکنسین های باتجربه نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهانکمک بگیرید.

علت عدم تولید هوای خنک درون محفظه یخچال چیست؟

گاهی اوقات امکان دارد با وجود کار کردن دستگاه، محفظه داخلی آن خنک نشود. اختلال در برد کنترل دمای یخچال از عوامل مهم به وجود آورنده این ایراد است. علاوه بر آن، خرابی تایمر دیفراست و ترموستات نیز در بروز این ایراد تأثیر می گذارند. از دیگر عللی که در این زمینه لازم است توسط تکنسین های با تجربه نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان مورد بررسی قرار بگیرد خرابی اوپراتور یخچال است. همچنین ایراد در ترمیستور دستگاه و عدم کارکرد صحیح هیتر دیفراست نیز در بروز این اشکال نقش دارند. در برخی موارد هم معیوب بودن فن و عدم چرخش جریان هوا از عوامل دیگر خنک نبودن محفظه داخلی یخچال هستند.

علت کار نکردن فن یخچال چیست؟

فن، قطعه ای است که وظیفه چرخش جریان هوا را درون یخچال بر عهده دارد. در صورت معیوب بودن فن، فرآیند گردش هوا به درستی صورت نمی گیرد. امکان دارد جمع شدن گرد و غبار در پر ه های فن در بروز این ایراد نقش داشته باشد. همچنین فرسودگی فن به علت گذشت زمان و نوسانات برقی نیز در بروز این ایراد موثر هستند. این ایراد با تعویض فن معیوب در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان برطرف خواهد شد.

علت روشن و خاموش شدن متوالی یخچال چیست؟

از دیگر ایرادات یخچال می توان روشن و خاموش شدن متوالی دستگاه را نام برد. اولین اقدامی که تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان به هنگام بروز این اشکال انجام می دهند بررسی برد الکتریکی یخچال است. خراب بودن ترموستات نیز یکی دیگر از عواملی است که در این زمینه نقش دارد. همچنین بروز نقص فنی در کمپرسور یخچال هم می تواند موجب بروز این اشکال برای یخچال شما گردد.

علت سر و صدای زیاد یخچال چیست؟

گاهی امکان دارد از یخچال شما سر و صدای زیادی بلند شود. شاید یکی از مهم ترین علل بروز این ایراد، تراز نبودن دستگاه باشد. علاوه بر این، آسیب دیدن پره های فن و لوله های کمپرسور از علت های دیگر در بروز این ایراد هستند.

آی پی سرویس اصفهان، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی

بدون اغراق، یکی از برترین مراکز تعمیر لوازم برقی، آی پی سرویس اصفهان می باشد. این مجموعه که نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی را در اصفهان بر عهده داردتوانسته است خدمات متنوعی را بهمشتریان خود ارائه دهد. مهم ترین ویژگی های این نمایندگی عبارتند از:

  • تعمیر در محل: از ویژگی های ممتاز این مجموعه، اعزام تکنسین های با تجربه خود به محل مورد نظر مشتری می باشد. به این ترتیب شما دیگر نیازی به حمل دستگاه معیوب خود نخواهید داشت.
  • مشاوره رایگان: یکی دیگر از مزایای این نمایندگی، امکان گرفتن مشاوره رایگان مشتریان از تعمیرکاران این مجموعه است. شما می توانید از طریق تماس با آی پی سرویس اصفهان، ایرادات دستگاه خود را مطرح کرده و از تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اصفهان مشاوره رایگان بگیرید.
  • استفاده از قطعات اورجینال: از دیگر شاخصه های این مرکز می توان به استفاده تعمیرکاران آن از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه معیوب اشاره کرد. به این ترتیب راندمان یخچال شما دچار کاهش نخواهد شد.
  • هزینه مناسب تعمیرات: شاید بتوان محاسبه هزینه تعمیرات بر اساس تعرفه های مصوب را یکی دیگر از مزایای آی پی سرویس اصفهان برشمرد. شما می توانید اطمینان داشته باشید که در این مجموعه، هیچ گونه هزینه اضافی بابت تعمیرات یخچال ال جی از مشتریان دریافت نخواهد شد.
  • ارائه ضمانت تعمیرات: یکی دیگر از مزیت های آی پی سرویس اصفهان، ارائه ضمانت نامه تعمیرات برای دستگاه می باشد. این ضمانت نامه کتبی به مدت شش ماه، اعتبار دارد. اگر در این مدت یخچال شما مجدداً دچار ایراد شد نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان وظیفه دارد دستگاه شما را به صورت رایگان تعمیر نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما