مرکز تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز تعمیرات یخچال قدیمی در اصفهان

یخچال ها از قدیم الایام تا به امروز به عنوان یکی از اصلی ترین لوازم خانگی شناخته می شوند. این دستگاه با توجه به نقشی که در نگهداری از مواد غذایی و خوراکی ها دارد باید به صورت نرمال کار کند. این در حالی است که حتی یک ایراد کوچک در این محصولات نیز می تواند اختلالی اساسی در نگهداری از این مواد به وجود آورد. از این رو مهم است که در این موارد، در اسرع وقت نسبت به تعمیر یخچال اقدام کنید. در صورتی که یخچال شما از انواع قدیمی است باید به نمایندگی مرکز تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان مراجعه کنید.

تکنسین های این مرکز دارای تجربه ای کافی در زمینه تعمیرت این یخچال ها بوده و به خوبی با ساختمان این دستگاه ها آشنایی دارند. به همین جهت نیز تعمیر اصولی آنها با استفاده از خدمات این نمایندگی ها، امکان‌پذیر خواهد بود.

ایرادات یخچال های قدیمی که نیاز به تعمیر دارند

با این که ساختمان یخچال های قدیمی در مقایسه با یخچال های امروزی، تفاوت های اساسی دارد؛ اما ایرادات این یخچال ها نیز همانند یخچال های امروزی می باشد؛ اما به دلیل همین تفاوت های ساختاری، لازم است تا تعمیرکار یخچال با ساختمان این دستگاه ها و نحوه عیب یابی و تعمیر ایرادات آن آشنا باشد.

از جمله ایراداتی که در این محصولات با آنها مواجه می شوید به شرح زیر هستند:

  • روشن نشدن یخچال
  • برفک زدن یخچال
  • کارکرد یکسره یخچال
  • خاموش شدن ناگهانی یخچال
  • کار نکردن لامپ یخچال
  • و …

به منظور آشنایی مخاطبان با ایرادات مهم یخچال های قدیمی و نحوه رفع این خرابی ها، ادامه این مقاله را به بررسی این موارد اختصاص داده ایم.

علت روشن نشدن یخچال چیست؟

 یکی از مواردی که کاربران به هنگام مواجهه با آن به نمایندگی مرکز تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان مراجعه می کنند، روشن نشدن این دستگاه ها است.

تکنسین های این مرکز توصیه می کنند قبل از مراجعه، مواردی چون قطع برق، ایراد در پریز، کابل و دوشاخه دستگاه را چک کنید. در این حالت می توانید بدون نیاز به حضور تعمیرکار، ایراد را برطرف نمایید.

اما اگر ایرادی در این بخش ها وجود نداشته باشد باید قطعات داخلی این دستگاه مانند ترموستات، کمپرسور و … بررسی شوند. عیب یابی این قطعات از عهده شما خارج است. از این رو بهتر است از خدمات تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان کمک بگیرید. آنها قطعات را بررسی کرده و در صورت نیاز، آنها را تعمیر و یا تعویض می کنند.

تعمیر یخچال یخساران در اصفهان

علت لرزش و سر و صدای اضافی یخچال چیست؟

از دیگر خرابی هایی که در یخچال های قدیمی به وفور مشاهده می شود، لرزیدن و یا وجود سر و صدا در این دستگاه است. اصلی ترین دلیل بروز این اختلال، تراز نبودن دستگاه است.

از این رو تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال توصیه می کنند این محصولات را در سطوح صاف قرار داده و پس از راه‌اندازی، آنها را تراز نمایید. در ضمن نباید داخل آن را بیش از ظرفیت تعیین شده، پر کنید. این ایراد با دقت در استفاده از یخچال، رفع خواهد شد.

اما از دلایل تخصصی بروز این خرابی می توان به خرابی موتور فن و یا شکستگی در خود فن اشاره کرد. با تعمیر و یا تعویض این قطعات در مرکز تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان، مشکل به راحتی رفع خواهد شد.

علت برفک زدن یخچال چیست؟

مرکز تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان

اگر به هنگام باز کردن درب یخچال خود با انبوهی از برفک در داخل آن مواجه شدید باید دلیل آن را پیدا کنید.

یکی از دلایل بروز این خرابی، استفاده نادرست از این محصول است. به این صورت که ممکن است کاربران، غذای داغ داخل این دستگاه قرار داده باشند. بخار ایجاد شده نیز موجب ایجاد برفک می شود. دلیل دیگر مربوط به باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال است. طبق نظر تکنسین های نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان، باز و بسته کردن درب دستگاه موجب خروج هوای سرد و ورود هوای گرم به داخل یخچال می شود. این امر نیز در نهایت باعث افزایش میزان برفک در یخچال خواهد شد.

خرابی لاستیک دور درب یخچال نیز می تواند در بروز این خرابی، نقش داشته باشد. در ضمن بهتر است تنظیمات دستگاه را نیز چک کنید. بررسی ترموستات و کمپرسور و لوله های پشت یخچال نیز می تواند در عیب یابی این ایراد، نقش مهمی داشته باشد.

نکات مهم در تعمیر یخچال های قدیمی

در تعمیر یخچال قدیمی باید نکات مهمی را مد نظر داشته باشید. از جمله این نکات می توان به دسترسی به ابزارآلات این کار و آشنایی با ساختمان این دستگاه ها اشاره کرد. در غیر این صورت باید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان کمک بگیرید.

نکته دیگر مربوط به نحوه تعمیر آن می شود. از آنجایی که قطعات این یخچال ها به ندرت در بازار یافت می شوند باید سعی شود تا قطعه معیوب تعمیر گردد. در صورتی هم که تعمیر آن امکان‌پذیر نبود باید قطعات اورجینال را پیدا کرده و با استفاده از آنها، این قطعات را تعویض کنید.

آی پی سرویس اصفهان، نمایندگی تعمیرات یخچال های قدیمی

چنانچه در منزل و یا محل کار خود از یخچال های قدیمی استفاده می کنید و با خرابی در آن مواجه شده اید و به دنبال مرکز تعمیراتی معتبر در اصفهان می گردید، آی پی سرویس اصفهان می تواند بهترین گزینه باشد.

این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان آماده است تا خدمات ارزشمندی را در این راستا به شما ارائه کند. از جمله این خدمات می توان به امکان مراجعه حضوری، تلفنی و آنلاین به این مرکز اشاره کرد.

نحوه ارائه خدمات در آی پی سرویس اصفهان

کادر فنی این نمایندگی از میان افراد باتجربه و حرفه ای در این زمینه انتخاب شده اند. این تکنسین ها با ساختمان و ایرادات یخچال های قدیمی آشنایی کامل دارند. به همین جهت نیز می توانند این محصولات را در اسرع وقت عیب یابی نمایند.

با توجه به این که انتقال یخچال به محل نمایندگی تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان، می تواند هزینه های زیاد و دردسرهای مختلفی در پی داشته باشد، تکنسین های این مرکز به منزل شما اعزام خواهند شد تا تعمیرات یخچال را در خانه انجام دهند.

آنها تلاش می کنند تا قطعات معیوب را تعمیر کرده و از تعویض آنها خودداری کنند. در صورتی که هم که به دلایل مختلف، امکان تعمیر وجود نداشته باشد آنها را تعویض می کنند. در این کار نیز از قطعات اورجینال موجود در واحد فنی این نمایندگی استفاده می نمایند.

هزینه تعمیرات یخچال در آی پی سرویس اصفهان

هزینه تعمیرات در این نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان، بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه تعیین می شود. تمامی این هزینه ها نیز در فاکتوری درج شده و به مشتریان ارائه می شوند. به این ترتیب، مشتریان از بابت تعمیر مقرون به صرفه یخچال در این مرکز مطمئن خواهند بود.

ضمانت خدمات تعمیرات در آی پی سرویس اصفهان

برای این که کیفیت تعمیر یخچال قدیمی برای مشتریان آشکار شود، خدمات ارائه شده برای تعمیر این محصولات، ضمانت می شود.

ضمانت نامه ای که از سوی این مرکز تعمیر یخچال قدیمی در اصفهان به مشتریان ارائه می شود دارای شش ماه اعتبار است. در طول این مدت اگر ایرادی در بخش تعمیر و یا تعویض شده یخچال به وجود آمد می توانید به این مرکز مراجعه کنید. با نشان دادن کارت گارانتی خدمات، تکنسین ها موظف خواهند بود تا این ایرادات را به صورت رایگان، تعمیر نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما