5/5 - (2 امتیاز)

 

تعمیر مایکروویو اصفهان

پیشرفت در صنعت طراحی و تولید انواع لوازم خانگی باعث شده تا کارهای منزل و برخی از کسب و کارها به راحتی انجام شوند. یکی از نمودهای این پیشرفت ها که باعث سهولت زندگی و صرفه جویی در زمان انجام کارها می شود، طراحی و تولید مایکروویوهایی با قابلیت های متنوع می باشد. این محصولات دارای ساختار پیچیده ای بوده و امکانات مختلفی در آنها تعبیه شده است. با توجه به همین ویژگی ها نیز توانسته اند نیاز کاربران در پخت انواع غذا با کیفیت بالا و در مدت زمان کم را به راحتی برآورده سازند. به همین سبب نیز باید در استفاده از آنها نهایت دقت را به خرج داد تا دچار خرابی نشده و نیاز به تعمیرات در آنها به حداقل برسد. در صورت خرابی این دستگاه ها نیز باید سریعاً به نمایندگی تعمیر مایکروویو اصفهان مراجعه کنید.

این نمایندگی دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و با ارائه خدمات ویژه، خرابی مایکروویوها را از برندهای مختلف به صورت تخصصی برطرف می نماید. شما می توانید با مراجعه به این مرکز، مایکروفر معیوب خود را در اسرع وقت و با هزینه مناسب، تعمیر کنید.

ایرادات متداول مایکروویو

مایکروویوها جزو آن دسته از لوازم خانگی هستند که به دلیل قابلیت های خاص خود، قادر به پخت انواع غذا با کیفیت بالا می باشند. از این رو کاربران در طول شبانه روز از آنها به کرات استفاده می کنند. همین امر نیز باعث می شود تا احتمال خراب شدن آنها زیاد باشد.

برای این که بتوانید در برخورد با خرابی مایکروفر، تصمیم درستی گرفته و با انجام اقدامات مناسب از گسترده شدن سطح خرابی پیشگیری کرده و بتوانید تعمیرات مایکروویو را شخصاً انجام دهید باید با ایرادات متداول در این محصول آشنا باشید.

بر همین اساس لازم دیدیم این قسمت از مقاله را به بررسی چند مورد از خرابی رایج در این دستگاه و نحوه تعمیر مایکروفر اختصاص دهیم. البته در صورتی که دستی در تعمیرات نداشته و یا تجربه کارهای فنی را ندارید توصیه می کنیم از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروویو در اصفهان استفاده کنید.

مطالعه کنید » نمایندگی سولاردام ال جی در اصفهان

چرا مایکروویو کار نمی کند؟

یکی از ایراداتی که ممکن است در کار با مایکروویو با آن مواجه شوید، کار نکردن آن است. برای این که این خرابی را رفع کنید، قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر مایکروویو اصفهان باید ابتدا از وجود جریان برق آگاه شوید. در صورتی که جریان برق برقرار باشد و دستگاه کار نکند باید بررسی کنید که آیا کابل دستگاه و یا پریز برق دچار ایراد نشده باشند.

در وهله بعد باید سراغ میکروسوئیچ های درب و ترموستات بروید. در صورتی که ایراد این قطعات، جدی باشد باید آنها را تعویض کنید. در مواردی که با انجام این اقدامات، مشکل برطرف نشد توصیه می شود از تعمیرکار مایکروویو در اصفهان کمک گرفته و این خرابی را به صورت تخصصی برطرف کنید.

چرا ماکروویو، جرقه می زند؟

از دیگر ایرادات رایج در مایکروفرها، جرقه زدن آنها است. جرقه زدن ماکروفر در اکثر موارد به دلیل استفاده از ظروف نامناسب در دستگاه به وجود می آید. در صورتی که از ظرف یا فویل آلومینیومی در داخل مایکروویو استفاده کنید به دلیل برخورد امواج به این ظروف، جرقه ایجاد می شود.

در صورتی که ایراد به این مورد ربطی نداشته باشد احتمالاً رنگ بخشی از دیواره داخلی دستگاه از بین رفته و یا پایه های آن، ایراد پیدا کرده باشد. برای رفع این ایرادات می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروویو در اصفهان استفاده کرده و این خرابی را برطرف کنید.

تعمیرکاران برای تعمیر مایکروویو اصفهان در صورتی که جرقه می زند، اتصالات داخلی این محصول را نیز بررسی می کنند. در صورت وجود ایراد در این بخش، آن را تعویض کرده و مشکل را حل می کنند.

چرا سینی چرخان مایکروویو نمی چرخد؟

تعمیر مایکروویو در اصفهان

در صورتی که سینی چرخان مایکروویو نچرخد احتمال این که پخت مواد غذایی در آن به صورت مناسب انجام نپذیرد وجود خواهد داشت. در این حالت باید برای تعمیر ماکروفر، بررسی کنید که وزن مواد غذایی که بر روی سینی قرار داده اید، زیاد نباشد. بزرگ بودن ظرف غذا نیز از دیگر دلایل بروز این خرابی است؛ بنابراین توصیه می شود قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر اصفهان، این موارد را بررسی کنید.

در صورتی که این اقدامات کارساز نشد باید بررسی کنید که سینی نشکسته باشد و یا نحوه قرارگیری آن به صورت مناسب باشد. شکستن کوپلر نیز از مواردی است که باید بررسی کرده و در صورت نیاز، آن را تعویض کنید.

چرا آی پی سرویس؟

اگر مایکروویو شما خراب شده باشد و ساکن اصفهان هستید، مراجعه به آی پی سرویس، نمایندگی تعمیر مایکروویو اصفهان بهترین گزینه است. این مرکز جزو نمایندگی های مجاز و خوش نام در این حوزه است و توانسته با ارائه خدمات عالی، رضایت مشتریان را جلب کند.

از ویژگی ها و خدماتی که در این مرکز به مشتریان ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از کادر حرفه ای

کادر آی پی سرویس، نمایندگی تعمیرات مایکروویو در اصفهان از میان افراد حرفه ای انتخاب شده است. این افراد دارای تجربه بالایی بوده و به دلیل برخورداری از تبحر و مهارت می توانند مایکروفر معیوب را به سرعت و با دقت بالایی، عیب یابی کرده و تعمیر کنند.

تعمیر در محل و منزل

از خدمات ارزنده ای که در این مرکز برای تعمیر مایکروفر معیوب ارائه می شود، ارائه خدمات در محل و منزل است. به این صورت که بعد از ثبت سفارش مشتری، خدمات مشاوره ای رایگان به مشتریان ارائه می شود. در صورتی که مشکل دستگاه جدی باشد و صاحب مایکروفر قادر به تعمیر این محصول نباشد، تکنسین های این مرکز به آدرس مشتری اعزام می شود. به این ترتیب، نیازی نیست تا به آدرس نمایندگی تعمیرات ماکروفر در اصفهان مراجعه کنید.

تکنسین ها بعد از حضور در محل، اقدام به عیب یابی مایکروویو کرده و مشکل دستگاه را رفع می کنند. به این ترتیب شما می توانید نظاره گر تعمیر دستگاه باشید.

شفاف سازی هزینه های تعمیر

از دیگر خدمات ارائه شده در این نمایندگی تعمیر مایکروویو اصفهان می توان به شفاف سازی هزینه های تعمیر اشاره کرد. در کنار این که هزینه های تعمیرات ماکروفر در این نمایندگی بر اساس نرخ های مصوب تعیین می شود، خدمات ارائه شده در این مرکز نیز گامی در راستای کاهش هزینه ها می باشد.

بعد از این که تعمیرات این دستگاه ها به پایان رسید، فاکتور هزینه ها که شامل خدمات و هزینه هر کدام از آنها است ارائه می شود. این امر باعث شده تا میان مشتریان و نمایندگی تعمیرات مایکروویو در اصفهان، اعتماد دوطرفه ایجاد شود.

تعمیر تخصصی مایکروویو

تعمیر مایکروفر در این نمایندگی به صورت تخصصی انجام می شود. دلیل این ادعا نیز نحوه عیب یابی و تعمیر ماکروفر در این مرکز است. تعمیرکاران این مرکز بعد از عیب یابی، اقدام به تعمیر قطعات معیوب کرده و از تعویض آنها خودداری می کنند. آنها تنها در صورتی اقدام به تعویض قطعه یا قطعات معیوب می کنند که قطعه خراب شده قابلیت تعمیر نداشته باشد. در این حالت نیز فقط از قطعات اورجینال استفاده می کنند.

ضمانت خدمات ارائه شده

یکی از مهمترین خدمات ارائه شده در این مرکز تعمیر مایکروویو اصفهان، ضمانت خدمات است. این ضمانت نامه دارای شش ماه اعتبار است. در طول این مدت اگر قطعه تعمیر و یا تعویض شده دچار ایراد شد، مشتریان می توانند به این مرکز مراجعه کرده و با استفاده از گارانتی خدمات، تعمیر و یا تعویض دوباره آن را به صورت رایگان انجام دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما